24 December 2012

10. Essence Nude Glam - Cookies & Cream


Ezt a lakkot már régen vettem (látszik az üvegen is), de nagyon megkedveltem a színét. :) Ha elfogy, biztosan be fogok szerezni egy újabb üveggel. Természetes, nude színe a világos bőrűeknek áll igazán jól. A nude lakkokkal is úgy kell bánni, ahogyan az alapozónkkal. A bőrtónusunknak megfelelőt kell választani. :) 
(Ettől függetlenül mindegyik szín, mindenkinek jól áll!)


Nem egy kirívó szín, nem a feltűnőségéről híres, de minden alkalomhoz tökéletesen illik, és némi eleganciát csal a körmünkre :)


A nevét onnan kapta (Nude Glam), hogy egy kicsit megspékelték arany csillámokkal, amelyek nagyon szolidan, de láthatóak. Ezen a képen is felfedezhetjük:


Én egy kicsit feldobtam  az egyik kedvenc fedőlakkommal, amit már bemutattam nektek egy sötétebb színen is az egyik bejegyzésembenA top coat neve: Essence - Night inVegas.


Sötétebb színen nagyon élénken mutat, viszont világosabb körömlakkokon egészen szolid csillogást kölcsönöz. 


Nekem olyan, mintha sok-sok kis arany pehellyel hintettem volna meg. Karácsonyi visszafogott csillogás. 
Remélem nektek is megtetszett ez a szín, bátran tudom ajánlani, és tényleg MINDEN alkalomra megfelel. Ez a körömlakkok kis fekete ruhája. 


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:










No comments:

Post a Comment