7 January 2013

21. Galaxy Nail Tutorial


A mai bejegyzésben az egyik (, sőt) a legkedveltebb manikűrömet fogom nektek lépésről lépésre bemutatni, képekkel illusztrálni. A Galaxy Nail már jó ideje nagy divatnak örved, nem hiába. Az egyik legérdekesebb, legvariálhatóbb manikűr és viszonylag egyszerű megcsinálni. 
Ismét egy hosszú bejegyzés következik! :)

Ha kedvet kaptatok az elkészítéséhez, fényképezzétek le a végeredményt, és küldjétek el nekem! :) Részletek a poszt végén!

Ez a Galaxy köröm bordós-narancssárgás-aranyos színű lesz, de bármilyen más színkombinációval el lehet készíteni.

Az eszközök


1. Alap lakk (Astor - Power3)


Ezek lesznek a csillagköd színei. A régi, már-már túl sűrű lakkokat én sosem szoktam egyből kukába dobni (kivéve, ha már tényleg használhatatlanok), mivel a díszítésekhez mindig fel tudom ezeket használni.

3. Bordó szín (Lora Cosmetics - 82)
4. Vörös (Rimmel - 320 Rapid Ruby)
5. Csillámos narancs ( p2 Sun Love - 010 Summer Heat)
6. Narancs (Maxfactor Max Effect - 31 Satsuma)
7. Arany (Essence BD p2 - 03 Piece Of Forever)
8. Sárga (She Stylezone - 297)


9. Csillagok (Jollie France - 1)
10. Csillámok és fedőlakk (Essence SET - 01 It's Purplicious)


11. Szivacs (Ez a csillagködhöz kell majd, hasonlóan fogjuk használni, mint az ombre körmöknél. Egy kicsit le kell vágni valamelyik részéből.)
12. fültisztító pálcika (Ezzel fogjuk a legvégén megtisztítani a körmeink körül a bőrt.)
13. Fogpiszkáló (Ezzel tettem fel a díszítést, és csináltam a csillagokat.)

1. Lépés: Alaplakk


Mint minden manikűrnél, itt is a legelső lépésünk az alaplakk. Ez védi meg a körmünket, és a többi lakkréteget is tartósabbá teszi.
Várjuk meg, amíg megszárad!

2. Lépés: Alapszín


Alaplakk megszáradása után jöhet az alapszínünk. Olyan körömlakkot válasszunk, amelyiknek vagy fekete vagy nagyon sötétkék az alapja, és van benne némi csillám. Ne használjunk extra csillámosat, vagy ha az (mint pl ez a lakk), akkor minél kevesebbet vigyünk fel belőle. Két rétegben vigyük fel és várjuk meg amíg tökéletesen megszárad.

3. Lépés: Csillagköd

Bordó


Fogunk egy papírt, és arra csepegtetjük a körömlakkjainkat. Elsőként egy sötét bordó színt választottam. A levágott szivacsdarabot belemártjuk a körömlakk cseppünkbe, a papírra nyomkodjuk a felesleget, ezután a körmeinkre tesszük ezt a színt a szivacs segítségével. Minden körömre másmilyen formában vigyük fel, így lesz minden körmünk egyedi. Igyekezzetek az alapszínből is hagyni részeket.


Nem baj, ha a körmeink körül piszkos lesz a bőrünk, a legvégén majd letakarítjuk. Erre a bordó színre fogjuk majd felvinni a többi lakkot is. 

Vörös


Ebből nem kell annyit használnunk, mivel kevés helyre visszük fel. Ez a szín inkább arra szolgál, hogy kiemeljük a bordót. 


Csillámos narancs


Ebből a színből is kicsepegtetünk egy kicsit, majd a szivacsunk segítségével felvisszük a körmeink bordó részére. Úgy használjuk a világos színeket, hogy egy kicsit olvadjanak egybe az alattuk lévő sötétebbel, és nem kell a lakk eredeti színét visszaadnunk (tehát ne addig nyomkodjuk, amíg az üvegben lévő szín kapjuk). Úgy tudjuk elérni, hogy a színek egyben legyenek, hogy nem várjuk meg azok száradását.


Narancs


Ennek a narancs színnek is hasonló szerepe van, mint a bordónál a vörös színnek. Kiemeljük vele a másikat. Ebből sem kell sokat felvinnünk. Ügyeljünk arra, hogy mindig hagyjunk szabadon az előző színünkből.


Arany


Az utolsó előtti színünk az arany, abból is egy meleg árnyalat. Nem kell túl sokat felvinnünk ebből a színből sem, inkább a csillagködünk szélére vigyük fel vékony rétegben.


Sárga


Ezzel a színnel fogjuk tökéletesíteni a mintánkat. Nagyon óvatosan kell ezzel bánnunk, nehogy eltakarja az összes színünket, és tönkretegye az összképet.


4. Lépés: Csillagok


Csepegtetünk egy kicsit a fehér lakkunkból, és fogpiszkálóval (vagy pontozóval) apró pöttyöket teszünk a saját kis galaxisunkra. Tegyünk egy-egy nagyobbat is, és mielőtt megszáradna fogpiszkáló segítségével húzzuk ki a csillagok szárait 4 irányba. 

5. Lépés: fedőlakk/csillámok



Csillámos lakkunkkal fogjuk a fedőlakkot biztosítani. Nagyon vékony rétegben vigyük fel, hogy ne ömlessze el a sok-sok csillámpor a művünket.

6. Lépés: Tisztítás

A fültisztító pálcikánkat mártsuk bele körömlakklemosóba, és ahol olyan lett a bőrünk, takarítsuk le.

Végeredmény




Igyekeztem többféle megvilágításból is lefényképezni nektek a körmömet. Nekem nagyon tetszenek, és imádom őket. Akiket eddig megkérdeztem mit látnak a körmömön, meg tudták mondani, tehát felismerhető lett. :) hihetetlenül imádom ezt a manikűrt! Maximum 1 óra, amíg elkészül, de ebbe beleszámoltam a száradási időt is. Remélem nektek is megtetszett, és kedvet kaptatok elkészíteni.

Lehetséges színkombinációk ezen felül:
- kék-zöld-ezüst
-zöld-türkiz-ezüst
- lila-bordó-ezüst
-pink-piros-arany/ezüst
...

Egy kalappal az elkészítéséhez! Ha szeretnétek, akkor nyugodtan küldjétek el a végeredményt, nagyon kíváncsi vagyok rá! :)

e-mail: mariasnail11@gmail.com



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:
Maria's nail FORMSPRING



5 comments:

  1. Érdekes lett a végeredmény. Ebben a színkombinációban még is nagyon láttam szerintem. =) Általában mindenki kékes-lilás színekkel készíti. Én is ilyen árnyalatokból készítettem. =)
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/11/31-dnpc-19-galaxy.html

    ReplyDelete
  2. Már régebben csináltam kékes zöldes galaxy körmöket, és most inkább ebbe vágtam bele. :) A tied is nagyon szép lett! :)

    ReplyDelete
  3. olyan kár, hogy műkörmöm van és nem tudod nekem megcsinálni :( :DDD

    ReplyDelete
  4. Arra is lehet festeni :D vagy ha nem,akkor kérd meg a körmöst, hogy olyat csináljon, amire festhetsz, és nem teszi tönkre a körömlakklemosó :D

    ReplyDelete