27 January 2013

36. The 31 Day Nail Challenge - Day 7 - Black and White nails

Ha bármilyen project van a fejemben, akkor mindig előre tervezek, átgondolom, felmérem a lehetőségeket és csak ez után állok neki. Nem is tudom hogy fordulhatott elő hogy megfeledkeztem a "Black and White" napról. Abban a hitben voltam, hogy a "Metalic" körmök következnek. De időben feleszméltem, így elkészültek ezek a körmök. 
Többféle koncepció is volt a fejemben, de arra jutottam, hogy egy egyszerű, de nagyszerű manikűrt szeretnék készíteni. Szerintem sikerült, de ez csak egy vélemény. Íme:


A fehér színt választottam alapnak, mivel világosabbra könnyebb sötétebbel mintázni, mint fordítva. Zebra csíkokra gondoltam először, de inkább valami absztraktot akartam megformálni.



Miután megszáradt teljesen a minta is, hogy különlegesebbé tegyem az összképet, mattosító fedőlakkot vittem fel. Ilyen még nem is volt ezen a blogon, szóval ez most egy kis újdonság. Szeretem ezt a technikát, mert bővíti a lehetőségek tárházát. Adott egy körömlakk, egy minta, és teljesen máshogy mutat, ha azt mattosítjuk. :)



Az elkészítése is mérhetetlenül egyszerű volt. sokféle színnel el tudom képzelni. Alapul kell választani egy világos színt, majd erre akárhogyan formálhatjuk a csíkokat egy vékony ecset segítségével. 

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Astor - 900 French White
Miss Sporty - 80
NYC - 274 Matte Me Crazy

Nektek hogy tetszik? :)

Eddigi munkáim a kihívásra:

1 comment: