30 January 2013

39. Márkabemutató 3. - Astor

A saját kis sorozatomat folytatva egy újabb márkát mutatok be Nektek, illetve írom le róla az én saját véleményemet. Egy nagyon kedvelt családot fogok nektek bemutatni, az Astort.

Az Astor egyik fő célja, hogy minden nőnek szól, fiatalnak, középkorúnak és idősebbeknek is. Mindenkihez szól, nem csak egy korosztályhoz. Mindig stílusos és különleges. Nem csak a körömlakkokat kedvelem ettől a márkától, a többi termékkel is nagyon meg vagyok elégedve. Kedvenceim a púderek, szemhéjfestékek és pirosítók. 
Körömlakkok terén több irányzat is felfedezhető a pultokon: francia manikűr, ápolás, Fashion Studio, Lycra Lacque Deluxe és Quick'n Go! 45 Seconds.

Francia manikűr: találhatunk többféle alaplakkot és a körömvégekre használt fehér lakkot is. Mindegyik táplálja a körmeinket. Egy ideig a Müllerben le volt árazva egy olyan kis csomag, amely tartalmaz egy fehér körömlakkot, egy alap lakkot és 60 sablont. Sokáig gondolkoztam azon, hogy a kosaramba tegyem, végül beadtam a derekam. (~1200 Ft nem volt sok érte.)


Bejegyzés hamarosan! :)

Ápoló alaplakkok: Többször írtam már arról, hogy ennek a márkának az alaplakkját kedvelem a legjobban. Egyszerre alaplakk és fedőlakk is. Bár utóbbira nemigen használom, nehogy elszíneződjön. Emellett vitaminokban gazdag. 


Fashion Studio körömlakkok: Ezek azok, amelyek igazán a fiatal korosztálynak készültek. Igazán friss, vidám és élettel teli színek. Igaz nem sok van ezek közül a tarsolyomban, de nagyon kedvelem a színeit. :)



Lycra Lacque Deluxe körömlakkok: Imádom ezeket a lakkokat! Annyira jól fednek, tartósak és hihetetlenül csodálatosak! Mindig meglep minket a márka különböző kollekciókkal, amelyek egyedi színekkel vannak megtömve. Az Astor lakkok mindegyikére jellemző a Lycra rugalmassága. Nem töredeznek és repedeznek még huzamosabb viselés után sem. 



Quick'n Go! 45 Seconds körömlakkok: Ezekkel a lakkokkal még nincsen tapasztalatom, ugyanis nem kedvelem azokat, amelyek így meg vannak jelölve, hogy milyen gyorsan száradnak. Egy másik márkánál tapasztaltam, hogy hamar be is száradnak. Így erről sajnos csak annyit tudok írni nektek, hogy a színeik káprázatosak, és igazán megfogtak! :)


Nekem személyes kedvenceim. Az ecsetük pont jó méretű, kicsit laposak. Nagyon gyorsan és egyszerűen kezelhető. A száradással sem kell sokat várnunk. 
Az áruk sem vészes, alap színekből megéri beruházni rá. Müllerben, Rossmannban, Dm-ben 100%, hogy találkozhattok velük. (Semmi reklám, csak jó tanács, az alaplakkot Rossmannban nézzétek, ott olcsóbb!)

Mi a véleményetek erről a márkáról? 


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

2 comments:

  1. Én épp most szerettem bele a Quick'n Go lakkokba. *_* Egy rétegben fednek, fantasztikus az ecsetük és nagyon gyorsan száradnak. Valami fantasztikusak.

    ReplyDelete
  2. Nekem a DeLuxe még aznap lepattog a saját fedőlakkjával. Azt hiszem, Rojo Passion, vagy mi a neve, piros. A Fashion Studio viszont jó, tartós, azzal meg vagyok elégedve.

    ReplyDelete