14 February 2013

52. The 31 Day Nail Challenge - Day 16 - Tribal Print

A kihívás ezen napját vártam talán a legjobban, ugyanis kíváncsi voltam, hogyan is tudom ezt megalkotni. Saját magam elé állított szempont volt, hogy szigorúan kézzel készített legyen, nem minta, nem nyomda, nem egyéb előre gyártott alapok. Így a kihívás nem kicsi. Aki már nekiállt elkészíteni egy azték mintás körmöt, az erre már rájött. 
Miután egyik éjjel elkészítettem, kicsit bizonytalan voltam a végeredménnyel kapcsolatban. Azonban több ismerősnek is az azték minta jutott róla eszébe, és mindenkinek nagyon tetszett, így már kicsit bátrabban vállalom a blogra. Amit ígérhetek, hogy tökéletesíteni fogom a technikámat, főleg nyáron, tavasszal, ugyanis imádom. Első ilyen manikűröm:



Távol áll a tökéletes jelzőtől, de szerintem nem lett olyan rossz, sőt még tetszik is. :D A mintákat ecsettel és pontozóval készítettem. Nagyon szöszölős munka, csak akkor érdemes nekiállni, ha jó sok időtök van. 



Különböző mintákkal kísérleteztem, de itt most nem akartam mindegyik körmömet más-más köntösbe felöltöztetni, továbbá a színek harmóniáját is tartottam. 



Remélem a többi tribal minta jobban fog sikerülni, és megtalálom majd a tökéletes technikámat, addig is rengeteg inspirációs képet szedegetek össze, videókat nézegetek, és így agyban is fejlődik a dolog. :)

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essie - 24 Coral Reef
Astor - 900 White French
Miss Sporty - 80
Essence Show Your Feet - 09 Sunshine 4ever
Essence Nail Art Twins - 03 Bonnie

Mi a véleményetek erről a mintáról, stílusról? Nektek tetszik?

No comments:

Post a Comment