2 March 2013

67. The 31 Day Nail Challenge - Day 24 - Inspired by a MOVIE

Első körben elnézést szeretnék kéri, egy kis baki történt. Felcseréltem a könyv és a film napjait. :D Bár azt hiszem ez miatt senki nem fog meghurcolni, kisebb hibácska csupán. Végeredményben mindkettőt láthatjátok, csak felcserélve. :)

A mai poszt abból a szempontból rendhagyó lesz. Annak ellenére, hogy nem lett tökéletes az eredmény, sőt, bénácska lett, én mégis hagytam, és megosztom veletek. Mégpedig azért, mert ez az a film, amiből én inspirálódni szeretnék. Már a kihívás legelején tudtam, hogy mit és hogyan fogok elkészíteni. Meg sem fordult más a fejemben. 
A film, amit választottam (vagy ő választott ki engem):


Adok a filmhez leírást is:


Érdekes, a magyarok sokkal jobb értékelést adtak. Sokan kötözködnek a filmmel, van aki egészen egyszerűen nem kedveli ezt a műfajt. Én viszont rajongok ezért (különösen a Kapcsolatért). Ha valaki még nem látta, ajánlom figyelmébe, hosszú film, de minden percét megéri megnézni. Egy délutánba azt hiszem simán belefér, vagy akár egy estébe. 
Aki meg látta, szerintem tudja miért választottam ezt, annyira kiváló film!

A manikűr, amit félve, de mégis megmutatok:



Mint látjátok, egy pálmafa van a körmeimen, és valami szürke izé. A szürke izé az a gép akar lenni, amit felépítettek (nem lövöm le miért, kinek, hogyan). A pálmafa pedig azért lett, mert ha eszembe jut ez a film, az első kép, ami beugrik az két képkocka:

A film elejéről (Ellie kiskorában rajzolta):


A film vége felé:


Annyira különleges egy alkotás, hogy már vagy ezerszer láttam, és mindig kivételes marad számomra. Egyelőre nem sok ilyen film van (pedig rengeteget nézek).



A mintákat szivacsos technikával vittem fel, és ecsettel festettem meg. Most, hogy így tovább gondolom a manikűrt, többféle variáció is felmerült bennem, de mégis hagyom inkább ezt. :)



Nektek mi a véleményetek róla? A filmet láttátok? Kedvelitek?

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

7 comments:

  1. huuuu ez de jo lett :O
    johet a kedvenc filmekbol bejegyzés

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha szeretnétek, lehet róla szó :D

      Delete
    2. lehet, lehet. :)
      nagyon szép lett a mani! ;)

      Delete
  2. Minden elismerésem, hogy így nyomod a challenge-et, nagyon tetszenek az ötleteid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Sajnos már lassan vége lesz, még két forduló :(
      Amúgy, láttam e-mailben a másik hozzászólásodat (csak a másik bejegyzésnél nem mutatja...) Szóval tényleg nagyon jók! Én most az új gyümis kollekcióból válogattam! :D

      Delete