6 March 2013

70. The 31 Day Nail Challenge - Day 26 - Inspired by PATTERN

Ismét egy újabb nap következik a 31 napos körömlakk kihívásból. Mostani fő témánk a minták. Én úgy értelmeztem, hogy ez akármilyen minta lehet, így szabadjára engedtem a fantáziámat, és olyan után kutattam a gondolatomban, ami nem egy általános, mindennapi motívum.
Így a választásom a fa mintára esett:


A manikűr:



Alapnak egy világos nude színt választottam, majd ecset segítségével díszítettem. A választásom azért is esett erre a mintára, mert imádom a nyers fa illatát! :)



Ennél a mintánál szerintem ami nagyon fontos, hogy előtérbe kell, hogy kerüljenek a natúr színek, és ezek tökéletesen harmonizáljanak egymáshoz. Az ecset sörtéinek köszönhetően (itt pont jól jön), kicsit "szálkássá" tehetjük az alkotást.



Mivel ennyire szép napok vannak mostanában, így napfényben is készítettem egy képet. Most, hogy írom a posztot, az is eszembe jutott, hogy matt fedőlakkot is tehettem volna rá, de azért így is eléggé tetszik nekem.

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence Nude Glam - 06 Cookies & Cream
She Stylezone - 500
Essence Colour & Go - 119 Boho Chic

Nektek hogy tetszik ez a manikűr?

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

4 comments:

  1. Milyen türelmed van jesszusom. :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon ötletes és dekoratív, gratulálok! :)

    ReplyDelete
  3. Wow! Ez nagyon tetszik! Nagyon szépen elkészítetted! :)

    ReplyDelete