11 March 2013

74. Miss Sporty Metal Flip - 010 Beetle Wings

A mai napra egy igazán különleges kollekcióból hoztam nektek egy körömlakkot, méghozzá a Miss Sporty Metal Flip-ből.


Ez a kiadás nagyon megosztotta a közönséget. Rengetegen utálják őket, de még annál is többen kedvelik. Én eleinte nem nagyon tudtam hogyan viszonyuljak hozzájuk. Oké, mindegyik doucrome, tök jó színük van, stb, de valahogy még sem éreztem késztetést arra, hogy több időt szenteljek rájuk. De be kellett látnom, hogy túlzottan kíváncsivá tettek. Ahogy néztem a swatchokat, egyre inkább fúrta az oldalamat a lehetőség, hogy kipróbáljam őket. Így elmentem a legközelebbi DM-be, és mindegyiket bepakoltam a kosaramba. Milyen jól tettem! Nekem mindegyik szín nagyon tetszik. egyszerűen hihetetlenül jól mutatnak a körmeimen!
Amit a mai napra hoztam:

010 Beetle Wings



Az üvegben ezt a körömlakkot láthatjuk aranynak, bíbornak, rózsaszínnek, zöldnek, narancsosnak, barnásnak is. A körmeinken is ugyan ez a hatás érvényesül. Minden szögben és fényben másképpen mutat. Egyszerűen imádom! 
Na, de nézzük a külsőségeket. Az üveg a megszokott Miss Sporty üveg. Az ecset nagyon széles, lapos és lekerekített. egyetlen egy húzással be tudja fedni körmeinket. 



Na most nézzük már a lényeget. Engem teljesen megfogott, ez a sokféle arc. Mindemellé az is nagyon meglepő volt, hogy alig csíkozódik, és két rétegben tökéletesen fed. Szóval. Ahol a fény ráesik, ott jellemzően zöldes és aranyos színű és kicsit még csillog is. Ahogy árnyékolódik, úgy változik meg a színe. Először kicsit narancsos, aztán rózsaszínesbe megy át, végül a legsötétebb résznél barna. 



Igyekeztem minél többféle fényben és szögben lencsevégre kapni. Remélem valamennyire sikerült átadnom nektek ennek a körömlakknak a szépségét. Amíg ilyen borongós az idő, addig bátran viselhetjük, bár szerintem ez az árnyalat a tavaszhoz is simán köthető. 

Végeredményben, engem mindegyik körömlakk elbűvölt. Nemsokára azokat is bemutatom nektek. Ha valamelyik megtetszik, akkor ne habozzatok, menjetek el a legközelebbi üzletbe, és szerezzétek meg őket, ugyanis limitált kiadás.

Nektek van ilyen körömlakkotok? Mi a véleményetek róla?



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:


2 comments:

  1. SZép lakk, nekem a lilás a kedvencem a három közül. Vajon lesz még belőle április 1-jén, amikor vége a lakkstopomnak? :D Mondjuk nem leszek öngyilkos ha nem, annyira nem ejtett rabul, hogy mindenáron megszerezzem. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én nem gondoltam, hogy így fogok vélekedni, de az összeset nagyon megkedveltem! :)

      Delete