17 March 2013

80. The 31 Day Nail Challenge - Day 31 - Re-create Your Favorite Challenge

Egy vasárnapi napon, a 80. bejegyzésre elérkezett a legutolsó nap a kihívásból, szám szerint a 31. A nagy, átfogó posztot keddre tervezem nektek, ott leírok minden érzésemet ezzel kapcsolatban. :)
Ezen a napon azt a manikűrt kellett újra elkészítenem, ami a kedvencem volt. Gondolom sejtitek, hogy nagyon nehéz volt a választás. Minden alkotásomat úgy akartam elkészíteni, hogy az nekem is nagyon bejöjjön, és nem utolsó sorban nektek is. Nos, én most ezt választottam nektek:


Ha emlékeztek még, ide egy legginget választottam, amit egyszerűen imádok, és gyönyörű színe van. Aki nem látta, vagy nem dereng neki, a linkre kattintva megnézheti. A mai napra egy kicsit változtattam a színeken, de így is jó lett szerintem. 
Azóta hozzá jutottam egyébként az én drága leggingsemhez, igaz nem az eredeti BlackMilk-eshez.


Egyszerűen oda vagyok érte! Amint megérkezett, ebben voltam otthon pár napig. :D Alig várom, hogy igazi tavaszi idő legyen, és ezt hordhassam! 
De jöjjön az újra elkészített manikűr:


Ismét fehér alapot használtam, és erre vittem fel szivacsos technikával a színeket. A különbség annyi az előzővel szemben, hogy a végét itt sötétebbre csináltam, és felhasználtam élénkebb színeket is.


a gyűrűsujjamra ismét apró kis fenyőfákat festettem, bár ezek nem lettek olyan tökéletesek. :D Ettől függetlenül még  mindig nagyon tetszik ez a mani. Ha végre a nagyközönségnek is bemutathatom a leggingemet, akkor lehet még a körmeim is újra feldíszítem. :)


Remélem ismét nagyon tetszik nektek. Kicsit fáj a szívem, hogy ennyi volt a 31 napos kihívás, de nem kell aggódni, rengeteg minden van még a tarsolyomban! :)

Nektek hogy tetszik? 


Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:


Kövess Bloglovin-on is! :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:

7 comments:

  1. Nagyon gyönyörű lett! A színes napos is tetszett, de ez jobban tetszik egy hajszálnyival.^^

    ReplyDelete
  2. Atya ég.én mindig leülük azon,hogy mennyire szépen lakkozol.Te zseni vagy esküszöm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugyan, dehogy is... :D
      Csak türelem kell, meg világ életemben rengeteget rajzoltam.

      Delete
  3. Wow beautiful!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :) Ok, your blog is great! :)

      Delete