18 March 2013

81. Online HAUL

Többen értesülhettetek már arról Facebook-on, hogy ma érkezett egy csomag. :) Már nagyon vártam, igaz szerdán este adtam le a rendelésemet, így álmomban sem gondoltam volna, hogy ma ideérkezik. Egy holland webshopból rendeltem. (Ilona's Nail) Jónak tűnt, amit akartam, azt meg is találtam, paypal-lel lehetett fizetni is, rögtön írtak, hogy küldték, egy szóval korrekt volt a vásárlás menete. Ma csöngetett a postás:


Ez mind szép és jó, szokásos hatalmas izgalommal ki is nyitottam a kis dobozkát. Akkor jött a felismerés, hogy az egyik körömlakk ripityára tört. Azt hittem a szíves is kiesik, olyan ideges lettem, de gondoltam nem lesz probléma, írok egy e-mailt, küldenek még egyet, és rendben vagyunk.



Tévedtem. Közölték velem, hogy biztosan a postásbácsi volt a hibás, sokba van nekik a szállítás, max a körömlakk árát utalják vissza, és ha nagyon akarom megrendelhetem még egyszer. 
1. Milyen felindulásból csomagolják a törékeny dolgokat EGY zacsiba. 
2. Ezt mégis hogy képzelik, hogy nem küldenek újat? Első a vásárló, a vásárlónak mindig igaza van, segítünk neki.

Rendesen szétdurrant az agyam, legalább olyan kép volt a koponyámban, mint a körömlakkok között. Ez volt az egyik, amit nagyon vártam, de mindegy, majd meg oldódik, több helyen megindult az ügy.

De nézzük, mi az ami épségben megérkezett:

Golden Rose Jolly Lacquer - 15, 09, 05

A drágaságokat ennyire tudtam megtisztítani. Ezek is nagyon tetszenek, szerencsére olyan, amilyet vártam! :) Alig várom, hogy kipróbálhassam őket, és valószínűleg a nyár legnagyobb kedvencei lesznek! :) A pontos címet, ha nem haragszotok, nem írom le, mert azt hiszem felesleges. Legalábbis én nem fogok innen még egyszer rendelni.

DE! Aminek nagyon örülök, jött két ajándék is:


Kaptam egy pelyhes lakkot, ami ezernyi színben pompázik (leginkább narancs és lila), és egy kis tégely kaviárt a körmeimre.

Összességében örülök, hogy megérkezett a csomagom, mert nagyon vártam, de közben mérhetetlenül bosszús is vagyok, amiért így kellett csomagolni. Nem keresek hibásokat, de a káromat térítsék meg. Remélem ez volt az első és utolsó ilyen eset. Áginak pedig külön köszönöm a segítséget! :)


Melyiket várjátok a legjobban? 


Kövess Bloglovin-on is! :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:

21 comments:

  1. fuuu ezt rossz nèzni.kiràzott tole a hideg :(
    nagyon sajnàlom,hogy osszetorott a lakk :( de a màsik hàrom viszont csodaszèp.
    vàrom a mesès manikuroket :)

    ReplyDelete
  2. Majd hozom őket! :)
    A segítséget pedig nagyon köszönöm! Remélem máshonnan már épségben ideér az az egy kis aranyos.

    ReplyDelete
  3. B@sszus, sajnálom :(
    De amik nem törtek össze, nagyon szépek :)

    ReplyDelete
  4. Édes Istenem a szívem szakadna meg, pont a kedvencem tört el :((
    De legalább visszafizetik, ez azért kicsit megnyugtató. A bal szélsőre pályázom még, azt megmutathatnád élesben ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legalább... :( Okés, jönni fog! :)
      Már jön az utánpótlás, szóval a szívemet bevarrom egy másikkal. :D

      Delete
  5. Az szép, de bunkók, igen első a vásárló, kár, hogy sok helyen ezt nem így kezelik. :(((
    Én mindegyik lakkra kíváncsi vagyok! :)

    ReplyDelete
  6. úúúramisten, én biztos sírva fakadtam volna.

    ReplyDelete
  7. Először azt hittem, hogy a zacsi ilyen szép mimntás.. és akkor láttam, hogy egy lakk volt ilyen szép.. :(((

    ReplyDelete
  8. nagyon nagyon szépek a megmaradt lakkok, a vevőkezelésük viszont borzalmas ezekszerint. :)

    ReplyDelete
  9. Nagyon szép lakkok! a bal oldali tetszik a legjobban. =)
    Csak hogy a webáruházasok érdekében is írjon valaki, én azért meg tudom őket érteni... A páromnak is van webáruháza és nagyon drága a szállítási költség, a legtöbb esetben még csak ki sincs számlázva az egész összeg... És volt már, hogy a "kedves vevő" hibája miatt neki kétszer kellett kifizetni a postaköltséget, mert vissza kell küldve a csomag, mert nem vette át... Mondanom sem kell, hogy mínuszos volt az a rendelés. Az viszont elég felelőtlen volt, hogy legalább bubis fóliába nem csomagolták be. :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teljes mértékben megértettem ezt a választ, nem is ez volt a fő gondom, hanem hogy nem igen akartak együttműködni, és még a csomagolás is sz*r volt.
      De ilyen a világ, nem érdemes felháborodni már semmin.
      Tehát mindkét oldalt megértem, magamét egyértelműen, de a webshopét is, csak ez a bosszússág... :(

      Delete
  10. Jaj de sajnálom az eltört lakkot :(
    De a többiek nagyon szépek, várom a teszteket :)

    ReplyDelete
  11. Köszönöm mindenki együttérzését, és gyászát! :D Már kiedzettem magam, így a feszkó is kiment, de nagyon sajnálom...

    ReplyDelete
  12. Az ajándék kedves, de azért ha már olyan sok a posta, pofátlanság szerintem egy darab zacsiba bedobni őket :S

    ReplyDelete
  13. Hajj:( szomorúan látom a történteket.
    Én is jártam,már így lakkal,mármint hasonlóképpen. Annyi volt a különbség,hogy nekem egyben jött meg a lakk, és mikor csavartam volna le a tetejét, széttört az üvege:( Mindenem csillogott, de keveset sikerült kimentenem belőle. Ez a látvány így viszont..:( szomorú

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnálattal olvasom ezt is :( Sajnos megvana kockázat... Amúgy ne tudd meg... a Nem léterő t*köm is csillámos volt, ahogy takarítottam a többit, mert egybe volt csomagolva... :D

      Delete
  14. Thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  15. Pont ezeket a lakkokat nézegettem a héten, és pont, az ami eltört, a kedvenc. Két webáruházban találtam meg,egyik nem szállít Mo-ra, így kizárásos alapon... hát ezek után... nem tudom... pedig annnyira jók ezek a lakkok...

    ReplyDelete
  16. szegény :( és igazad van !!
    és csodaszéépek a lakkok !!

    ReplyDelete
  17. uhh,szörnyű lehetett ezzel szembesülni mikor kinyitottad :(

    ReplyDelete