25 March 2013

87. Essence Nail Art - Peel Off Base Coat

A hetet egy kis teszteléssel kezdem, egy extra friss zsákmánnyal. (kb 2 órája lehet nálam). Ez pedig nem más, mint a híres lehúzható alaplakk:

Essence Nail Art - Peel Off Base Coat


Eddig is hallottam erről a termékről, de még sosem mozgatta meg a fantáziámat annyira, hogy megvegyem, az igazat megvallva soha nem is nézegettem az Essence pultnál. Egyből nem is találtam meg... :D Általában a felső sorra koncentrálok. Na, de amit tudni érdemes róla. Ez egy alaplakk, ami megkönnyíti pl a csillámos lakkoknak (de bármelyik másnak) az eltávolítását. Mindenki ismeri azt a helyzetet, amikor percekig galaktikus (alufóliába csomagolt) ujjakkal csücsül, és vár, hogy a körömlakk lemosóval átitatott vatta megtegye a hatását. Elvileg ezzel ezt mellőzhetjük.
Igazán hétvégén kezdtem el foglalkozni a képen szereplő kis produktummal, ugyanis ha elmegyek valahova több napra, akkor is szeretnék csillámos lakkokat, de nem akarok kínlódni a lemosásukkal, ha váltok. 
Így ma betértem a közeli Rossmannba, és beszereztem ezt a "lakkot".

Ami a dobozkán van:

Lemosást segítő alapozó lakk: fesd ki és majd távolítsd el könnyedén , nem szükséges körömlakk lemosó. 1. lépés: bázislakk 2. lépés: körömlakk 3. lépés: pattogtasd le. Könnyen és gyorsan változtathatod körmöd színét bármikor, bármerre. Nem szükséges körömlakk lemosó. 1. lépés: vigyél fel egy vastagabb réteget a lemosást segítő bázisból, várj kb 1 percet, amíg megszárad és a fehér bázis áttetszővé nem válik. 2. vidd fel rá kedvenc körömlakkod vagy fedőlakkod és várd meg míg megszárad. 3. lépés: egyszerűen pattogtasd le a körömlakkot. Nem károsítja a köreid. Jó tanács: kerüld a forró vizet a felvitelt követő 3 órában."

Na, én oda meg vissza vagyok az Essence fordításoktól... Mintha csak a google fordító dolgozott volna. :D Na de nézzük beválik-e az ígéret, ami valljuk be nagyon kecsegtető. ITT és MOST felhívom a figyelmeteket, hogy ez az újabb kiadás, ami minden pulton megtalálható, nem a Ready to boarding változat.

1. lépés


Kenjük fel vastagon. Ha ügyesen dolgoztál, olyan, mintha fehérrel bekented volna a körmeidet. Kicsit sűrű az állaga, de jól eldolgozható. Amire én külön figyeltem, hogy teljesen kivittem a körmeim szélére, hogy legyen egy vékonyka rész, ahol megkezdhetem a felhúzását. 
Most várni kell kb 3-4 percet.

2. lépés


Amint megszáradt, ilyen átlátszó lesz. Tapintásra semmi extrább érzet, bevallom én kicsit takonyállagra számítottam, de teljesen és egyenletes felszínre száradt.

3. lépés


Bármilyen körömlakk felvitele. Én nem gatyáztam, kiválasztottam a legálnokabb lakkomat (csillám terén), és egyből mély vízbe dobtam ezt az alaplakkot, ha itt nem teljesít, akkor hitelét vesztette számomra. Várjuk meg amíg ez is tökéletesen megszárad.

4. lépés


Bevallom türelmetlen voltam, és nekiestem a körmömnek, amint úgy éreztem megszáradt, így eléggé nyúlós lett, ahogy le akartam húzni az alaplakkal a többit. Ennek ellenére könnyen, gyorsan, ügyesen elkezdett feljönni minden probléma nélkül, de az igaz, hogy a körmömmel rásegítettem, nem csak megfogtam és lehúztam :D

5. "lépés"



Azért tettem idézőjelbe, mert ez tulajdonképpen a a végeredmény. Ennyire lehet leszedni, egy darab csillám nem maradt fent nekem. Ami pedig rajta ragadt, azt körömlakk lemosóval egy húzással eltávolítottam. :)

Ami maradt 


Édes kis galacsinok... Ennyi maradt az egészből. :D 

Összességében meg vagyok elégedve a termékkel. Ez az új kiadás nekem tökéletesen megfelelt, remélem ha áztatom magam valahol, akkor sem adja meg magát egykönnyen. 
Tehát szívből ajánlom mindenkinek, így nem kell folyton alufóliázni.

Ára: 749 Ft
Adag: 10 ml


Nektek van ilyen alaplakkotok? Mi a véleményetek/tapasztalatok vele kapcsolatban?

Kövess Bloglovin-on is! :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

8 comments:

  1. Annyira szép ez a lakk :) (mármint a csillámos) :) nekem is van ilyen lehúzható, és én is szeretem, bár sokan nem kedvelik....

    ReplyDelete
  2. Van van
    Legjobb alaplakk.nem lesz vele gondod meglatod;-)

    ReplyDelete
  3. nekem is megvan a lakk!! :))

    ReplyDelete
  4. Már most nagyon kedvelem! :) Remélem igazi hű társam lesz. :D

    ReplyDelete
  5. Eddig engem sem mozgatott, de már napok óta engem is foglalkoztat, mert sokat csillámos a körmöm. Az OPI Oz When monkeys fly fedőlakkot vmelyik nap egyesével kellett lekapargatnom a körmömről, mert a körömlakklemosó meg sem kottyant neki, még alufóliával sem. Ha azt lehozza, akkor imába foglalom az Essence nevét. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kezdem egyre inkább azt gondolni, hogy tök mindegy ennek az alaplakknak mi van felette, ha jól van megalapozva, akkor akármit leszed. :D

      Delete
  6. Én is kipróbáltam és a felkenés után órákkal, amikor már teljesen megszáradt a rákent lakk is, átöltözésnél egy véletlen erősebb ráhatástól magától lejött a körmömről. Egyszerűen nem akar rendesen fennmaradni. Már többféle lakkal is kipróbáltam, és mindig ez lett a vége :( Mit csinálok rosszul? Más is tapasztalt már ilyet?

    Maisza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Maisza! :)
      Nekem még nem volt ilyen, sőt, a leszedéshez kellett egy kis rásegítés is, utána jött le pikk-pakk. Én úgy csinálom, hogy közepesen vastagon felviszem a pobc-ot, utána amikor már teljesen színtelenre száradt, akkor a többi lakk. Amire figyelni kell, hogy pár óráig a víz közelébe se vidd, elvileg az árthat neki. Így én vagy reggel, vagy este fürdés/zuhanyzás után használom.

      Delete