27 March 2013

89. China Glaze - Aquadelic (the FIRST)

Nem bírok tovább várni, nem érdekel ez az idióta időjárás sem, muszáj nektek megmutatnom a nyári must have körömlakkot! :) Ahogy azt már olvashattátok Facebookon, bemutattam milyen China Glaze lakkokat rendeltem, amelyek elsőként debütálnak a kis gyűjteményemben. A három közül a leggyorsabban a kék jutott el. Los Angeles-ből 4, NÉGY, (nem lehet elégszer hangsúlyozni) Négy nap alatt ért ide (ebben benne van a hétvége is). Foggalmam sincsen mit csináltak, de én majd kiugrottam a bőrömből, mikor kinyitottam a borítékot. 

China Glaze - Aquadelic


Nos, nézzük a külsőségeket. Nincsen viszonyítási alapom, és azt hiszem kicsit elfogult is vagyok ezzel a lakkal, annyira megszerettem. A szín: mikor kinyitottam a borítékot, egyfajta sokkot kaptam, ugyanis a promo képeken totál neon lakkról volt szó, az üvegben pedig inkább tűnt szelíd mentának. Szívbaj kaptam, ez talán a legmegfelelőbb kifejezés. Okés, swatchok alapján is elég élénknek tűnt, de ez tényleg nem volt kellemes látvány. 
Az üveg: China Glaze üvege, ami nekem nagyon tetszik. Tárolás szempontjából is nagyon jó, és érezni rajta, hogy nem egy alsóbb kategóriás körömlakk (közepes...).
Az ecset: vékony, kerek, de nem okozott gondot a felvitelnél. 
Na, de nézzük mit is rejt ez a halovány szín.



Na a tipikus eset, amikor pofánver minket a szín :D Nem viccelek. Amint felkentem, rendesen rikított. Ahogy száradt pedig egyre durvább és durvább színe lett. Vakunál/erős fénynél (poszt végén extra kép) pedig egyenesen kiégeti a retinánkat. :D Megőrülök ezért a színért, annyira tökéletes!



Ha pontosan meg szeretnénk határozni milyen árnyalatú ez a lakk, akkor ez az igazi mély, de mégis rikító türkiz. Nyárra tényleg elengedhetetlen lesz. 



Egyébként sima krém finish-ű, de mégis vibráló. Két rétegben tökéletesen fed, 3 napot bírt (ma már lemosom... :D ), gyorsan száradt.

Végére pedig a beígért +1 kép:


Szerintem ez mindent elárul a lakkról, ha fény közelébe engedjük. Igaz napfénynél még nem volt teszt, de reméljük nemsokára már úgy is kipróbálhatom. :)

Mi a véleményetek erről a körömlakkról? Van már CG lakkotok? Mennyire váltak be? :)


Kövess Bloglovin-on is! :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:



16 comments:

  1. nagyon tetszik, én is elfogadnám! :D

    jelenleg én is egy China Glaze lakkot viselek, egy gyönyörű pasztell rózsaszínt! Ahhh a boltban szürkésebbnek tűnt, de sokkal erőteljesebb, így még nagyobb love!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hol lehet kapni China Glaze lakkot ??

      Delete
    2. Ieg, üvegben egyáltalán nem olyan, mint amúgy... Meg fénytől is függ, nagyon cseles egy lakk... :D

      zso99 én internetről rendelem, kb $ 7-9 átlagosan

      Delete
    3. Nem Magyarországon vettem őket zso99 :( ;)

      Delete
    4. köszi a választ :) :D

      Delete
  2. Juj ez eszméletlen szép, gyönyörű színe van :) és 4 nap?! hát ez nem semmi, nekem a múltkor országon belül 11 nap alatt ért ide egy levelem, nem tudom a postások mit csináltak vele ennyi ideig, de, hogy Los Angelesből hamarabb ideért, ez vicc :)

    ReplyDelete
  3. De jo is a cg;-)
    A legjobb benne hogy ezer fajta szine van tökéletes fedese es eleg nagy kiszerelese.
    Nekem az opi utan a cg a kedvenc lakk.

    ReplyDelete
  4. Monika: nekem volt olyan csomagom magyar webshoptól, amit 25 nap után kaptam meg. :D

    Ági: én is rá fogok kattanni azt hiszem.... :D

    Nóra: de még mennyire <3 :)

    ReplyDelete
  5. Nekem még nincs CG a kollekciómban, de ez már a posztod előtt is szerepelt a kívánságlistámon a Dance Baby-vel egyetemben. :) Nagyon állat!

    ReplyDelete
  6. Wow, nagyon szép színe van, megértem a lelkesedésedet. :) Én még mindig "CG szűz" vagyok, általában csak addig jutok el, hogy telepakolom a virtuális kosaram, aztán nem adom fel a rendelést. Sajnos/szerencsére inkább csak élőben tudok beleszeretni 1-1 színbe, így a végén mindig meggondolom magam.:)

    ReplyDelete
  7. húú. nagyon gyönyörű. eszméletlenül tetszik a színe, azt hiszem egy ilyet nekem is be kell szereznem. :)

    ReplyDelete
  8. Edina: igen, ezzel en is egy vagyok, de van egy ket olyan arnyalat, ami swatchok alapjan annyira megtetszik, hogy nem birok magammal.... :D most viszont eloben latokpar csodat, de nem tudok donteni. :D

    Manna: nem fogod megbanni!!!!! :)

    ReplyDelete
  9. Gyönyörűű színe van*.*

    ReplyDelete