8 April 2013

100. Fashion Monday 1.

Eljött ez a nap is... :) Ez már a 100. bejegyzés. :) Pár hónapja még féltem attól, hogy egy idő után már nem lesz akkora a lelkesedésem, de szerencsére tévedtem! Egyre több és több tervem van a bloggal kapcsolatban, amit szeretnék megvalósítani, ráadásul azt veszem észre (remélhetőleg nem tévesen), hogy másoknak is tetszik, amit csinálok. 
Az egyik nagy tervemről kitettem egy kérdést a blog facebook-os oldalán, ami arra vonatkozott, hogy mit szólnátok ahhoz, ha divatanyagok/kifutó által inspirált körmöket készítenék minden egyes hétfőn. A visszajelzések alapján azt vettem észre, hogy van erre igény. (Még akkor is érdemes lenne, ha csak egy embernek is tetszik... :) ) Szóval úgy döntöttem egybekötöm ezzel a "jubileumi" bejegyzéssel, és elindítom a sorozatot. Külföldi blogokon is nagyon népszerűek az ilyen posztok, remélem itthon is tetszeni fog a többségnek. :)

Nézzük miről is van szó. Minden hétfőre kiválasztok egy képet, ami a kifutókról vagy egy divatanyagból származik, ami eléggé megfogott. Ezek persze nem biztos, hogy mindig a legújabb trendeket fogják követni. Természetesen arra is vevő vagyok, hogy ha nektek van külön kívánságotok, azt elkülditek, és én megalkotom. (mariasnail11@gmail.com)

Az első ilyen alkalomra egy elegáns viseletet választottam a Dior háza tájáról. A kép, ami inspirált:


Ami megtetszett ebben az összeállításban, az a cipő! Tökéletesen feldobja ezt a szettet. Minden annyira lágy, a lábbeli pedig majd kiszúrja a szemünket. Tavaszra/nyárra tökéletes szín, még ha nem is egy Diorban tipegünk.

Amit ehhez készítettem:



Megpróbáltam közel azonos színű körömlakkokat választani, a szürke kivételével azt hiszem sikerült. Minden körmömet másmilyenre festettem, ami harmonizál a ruhákkal, viszont a középső- és gyűrűsujjamra mintákat is készítettem celluxxal és ecsettel. :)



Szerintem sikerült valamennyire visszaadnom a dolgot, habár a szürkém sötétebb lett, de ezt már leírtam. Nagyon élveztem a keresgélést, kreatívkodást, ötletelést, szóval remélem ti is legalább annyira élvezni fogjátok a komor hétfőket, mint én! :)

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:
She Stylezone - 466
Miss Sporty - 70
Paris Collection - 590
Rimmel - Sweet 'N' Spicy 322

Mi a véleményetek? :)


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

2 comments:

  1. aranyosak ezek a csíkok és gratula a 100. bejegyzésedhez. csak így tovább. :)

    ReplyDelete
  2. Én is gratulálok a 100. bejegyzéshez.
    Ötletes ez a kifutó inspirálta köröm.
    Kíváncsian várom,majd a többit is.:)
    Jó lett amit most csináltál.Tetszik!;)

    ReplyDelete