5 April 2013

98. Astor Fashion Studio Fruity Scent - 085 Delicate Cherry

Már nem is tudom milyen alkalommal, de megleptem magam pár Astor körömlakkal. Minden előzetes kutakodás nélkül betettem őket a kosaramba, így nem tudtam mire számíthatok. Nem is tudom hogy kerülhette eddig el a figyelmemet ez a kiadása az Astornak....

Astor Fashion Studio Fruity Scent - 085 Delicate Cherry


Akkor nézzük is mi lepett meg annyira... Akik ismerik ezt a kiadást, nem lesz nekik meglepetés, de hátha valaki még nem jött rá. :D Az üvege hasonló, mint a többi ilyen Astornak. Összesen 6 ml körömlakkot tartalmaz, semmi giccs, csak a kupakon egy kis matrica. Ezen csak a számot láthatjuk, a fantázia nevet nem, de egy kis kutakodás után sikerült megtalálnom. Sok-sok csodás színt találhatunk meg a pultokon (külön vannak, nem a nagynál, legalábbis nálunk), mindegyik nagyon élénk. Alig tudtam választani, szerintem még jönni fog pár darab.... :D
A neve már utalhat valamire, nekem nem tűnt fel. Azonban amikor kipróbáltam az egyik körmömön egy este, gépeltem, szöszmötöltem, szakdolgozatot javítgattam, és fogalmam sem volt arról, honnan jön egy kis édeskés illat. Hát a körmömről. Jobban megnéztem az üveget, és leesett. Ezek ILLATOS körömlakkok. Nekem még nem volt ilyen, most már több is van, és imádom őket! 




Ahogy az üvegében is láttuk, csodálatos világos pink színről van szó. Az üvegben egy kicsit halványabb, mint a körmökön, de nekem így is nagyon tetszik. Igazi vidám tavaszi/nyári pink. Lehet pont ezért választottam ezt a színt, mert már annyira hiányzik a meleg szellő, napsütés, kevés ruha, stb... Pláne most egy kis torokfájással... 
A körömlakk illata meghatározhatatlan, mindenki mást érez, cseresznyés, epres erős illatról van szó. Nekem nagyon sokáig lehet érezni, egy nap után is, ha szagolgatom a körmeimet (akármilyen viccesen néz ki, de megunhatatlan... :D ), még mindig érzem.



Gondoltam ezt a tesztet feldobom egy kicsit, így a gyűrűs ujjamra ezüst körömlakkot tettem, amit igyekeztem körömnyomdával díszíteni. Mint kiderült ez a körömlakk nem annyira alkalmas erre a célra, egyelőre még kísérletezgetek a nyomdázással. :D
Hogy teljes legyen a kép, 2 rétegben nekem tökéletesen fed, és közepes idő alatt szárad meg. Azonban arra figyelnünk kell, hogy hagyjuk teljes mértékben megszáradni a rétegeket, csak akkor jöjjön a következő, és ne legyenek túl vastagok. Én egy kicsit türelmetlen voltam, ezért a középső ujjam nem lett a legtökéletesebb. Tartósságra sem lehet panasz. 3 naig tökéletesen fent maradt annak ellenére, hogy 4-5 órát áztattam magam, szaunáztam, és gőzölögtem is, Tehát jól bírja a strapát.

Összességében ajánlani tudom, csak ügyesen kell vele bánni/ügyesebben, mint én a középső ujjamon. :D
Az áruk sem vészes, ha jól emlékszem vagy 600 vagy 700 Ft volt.

Nektek hogy tetszik? Van esetleg ilyen Astor körömlakkotok, vagy más illatos lakk? Mi a véleményetek róla?


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:


13 comments:

  1. imádom, ugyanez a pink van meg, valamikor írtam is róla. tesómtól kaptam ajándékba, de ez a legkedvencebb rózsaszínem (már csak azért is, mert kaptam :)

    van egy sötétkék és egy levendula színű lakkocskám is, ez a fajta, de az illatmentes változat. én szeretem őket, tartósak, elégedett vagyok velük. ^^

    ReplyDelete
  2. ejjj nekem nem szabad pink lakkokat nèzni :D mert hàt kell ugyebàr :D

    ReplyDelete
  3. Nekem is ilyen fajta van a körmömön,csak a korall színben.Én is szagolgatom a körmömet.Még nyáron vettem az egomi Rossmanban,ahol egybe voltak ömlesztve a cuccok.
    Sára

    ReplyDelete
  4. Ma én is szemeztem ezekkel a lakkokkal a DM-ben, olyan szép színes az a kis külön pult. =)

    ReplyDelete
  5. Lora: Én is nagyon elégedett vagyok velük, és imádom őket! :) Szerintem tényleg jön majd egy-két darab a kollekciómba. :D

    Ági: Megértem a hozzáállásodat! :D

    Sára: Azzal is nagyon szemezek! :)

    Thimmyke: Igen! Engem is rögtön az fogott meg, hogy mennyire színes! :)

    ReplyDelete
  6. De jó színe van, egyszer már úgy kipróbálnék ilyen illatos lakkot :

    ReplyDelete
  7. Gyönyörű színe van :) A gyűrűsujjad körme is szuper lett. Még nem volt illatos lakkom, de lehet nemsokára lesz :)

    ReplyDelete
  8. Hmm... Nagyon jó kis szín! Astor lakkot kb 6-7 éve nem vettem, de most kíváncsi lettem rájuk :)

    ReplyDelete
  9. Craptrash: Tényleg nagyon szép, és én még mindig érzem az illatát :D

    Manna: de még milyen <3 :)

    Réka: Csak ajánlani tudom! A gyűrűsujjam nekem is tetszik, de még van mit gyakorolnom.

    Ani: Én nagyon szeretem ezt a márkát, legalább annyira, mint a Rimmelt, így csak ajánlani tudom! :)

    ReplyDelete
  10. That colour is so pretty! x

    ReplyDelete
  11. Nagyon szép színe van :) nekem is vannak ilyen illatos lakkjaim :)

    ReplyDelete
  12. Nekem egy picit sötétebb pinkem van Astor,de az is nagykedvenc.Ennek valami csodálatos színe van,és az illatára is kiváncsi vagyok.:)

    ReplyDelete