3 May 2013

119. Astor - 875 Electric Blue, OPI - The Living Daylights

Őszintén szólva erre a napra mást terveztem, viszont ahogy ma festettem a körmeimet két államvizsga tétel között, és elkészültem a lakkozással, azonnal megfordult velem a világ. Be kell, hogy mutassam ezt a két lakkot, főleg így együtt, annyira ütős, és brutális páros. Amint végignézitek a képeket, meg fogjátok nekem bocsátani a változást (legalábbis remélem). 

Astor - 875 Electric Blue + OPI - The Living Daylights


Astor: Láthattátok már sok helyen, én is sokat olvastam róla, de ezt a nagy WÁÓÓÓ-t én se sejtettem, mikor hazahoztam. Ha még ügyesek vagytok, be tudjátok szerezni a Rossmann drogériákban. 
Az üvegben 12 ml körömlakk van, ami pont jó mennyiség. Az ecsete közepesen széles, lapos, hosszú, könnyű vele dolgozni. 

OPI: Találkozhattatok már ezzel a lakkal itt a blogon a manikűrvadászos bejegyzésben + az első kívánságlistámnál is. Az OPI Skyfall kollekciójából való, egyből kiszúrtam, olyan különleges. Csak nagy hatszögletű glitterek vannak benne, amelyek narancssárgák, kékek, pezsgő színűek és ezüstök. Az üveg szokásos opi-s, 15 ml. Az ecsettel könnyű volt dolgozni, mindenhova jutott BŐVEN csillám (a körmeimen egy réteg van).




Ugye, hogy nem lehet elmenni mellettük szó nélkül? :) A kék a valóságban egy ici-picit sötétebb, de hasonlóan élénk. Imádom. Minden színt nagyon szeretek a körmeimen, de vannak olyan alkalmak, amikor kattan egyet az agyam, és tinta kék kell minden mennyiségben. Ma is elkapott a gépszíj, nem kíméltem a szemem. 
De mégis a legelső gondolatom az volt, hogy ezt az OPI lakkot be kellene mutatnom nektek egy hozzá passzoló színnel, de ezt az ötletet azonnal követte a Astor lakk. 




Az Astor lakkjából összesen két réteget használtam, tökéletesen fed, bőven elég. Az OPI-ból viszont csak egy szerepel a képeken, azóta még egy réteggel felturbóztam, de azt hiszem így is jutott mindenhova.
Nálunk egyébként nem a legszebb a időjárás, de néha ki-ki süt a nap, úgyhogy tudtam lőni nektek olyan képet is.
Ugyan a tartósságról nem tudok nyilatkozni, hirtelen ötlet volt ez a poszt, de az Astor márkában még nem kellett csalódnom, így merem feltételezni, hogy sokáig fent tud(na) maradni a körmeimen (ha hagynám). 

Mi a véleményetek erről a lakkpárosról? 

Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

9 comments:

  1. Úgy imádom ezt a kék lakkot! :D

    ReplyDelete
  2. Aj de szépek! :) Az Astor eme kékjébe egyre jobban beleszeretek! *.*

    ReplyDelete
  3. OO, a living daylights nagyon tetszik :D

    ReplyDelete
  4. Szia!
    Díjat kaptál tőlem!
    http://eletmodprojekt.blogspot.hu/2013/05/dijet-kaptam-es-sorsoltam.html

    ReplyDelete
  5. Thimmyke: Én is! A díjat pedig nagyon szépen köszönöm itt is! Nagyon jól esik! :)

    Ági: Még csak késztetést sem érzek, hogy lemossam! :D

    xstrawberrykissx: Szerintem ha még látod valamelyik Rossmannban, akkor mindenképpen csapj le rá!

    Monika: Hát még élőben <3

    Lina: Nagyon szépen köszönöm! :)

    ReplyDelete
  6. szuper lett a párosítás!! ;) csodás az Astor lakk!

    ReplyDelete