7 May 2013

123. NYEREMÉNYJÁTÉK!

Itt az idő egy újabb nyereményjátékra! Az indokom pedig nem más, mint a 100. feliratkozó. Tegnap a blog elérte ezt az értéket, aminek én kimondhatatlanul örülök! :) Az elején nem is gondoltam volna, hogy leszünk ennyien. Ezen kívül Facebook-on is már több mint 300-an vagyunk, Bloglovin-on is 70 fölé érkeztünk. Nyilván vannak átfedések, de az öröm ettől még nem lesz kisebb. :)
Írhatnék még itt adatokat, de ezeket meghagyom majd az egy éves évfordulójára a blognak (remélem megéli haha... :D).

A sok-sok dicsérő hozzászólás, like, stb. után most én ajándékozok nektek, mégpedig egy olyan szépséget, amit itt még nem láthattatok, de én már próbáltam. Annyira megtetszett, hogy rendeltem nektek is egyet, igaz pénteken veszem át, nem sejtettem, hogy ilyen hamar összejön a 100. :)

Nem is húzom tovább az idegeket. A nyeremény:

Orly - Ingenue


Ez egy igen gyors játék lesz, szóval résen kell lenni, és ha valaki szeretné, azonnal jelentkezni. Május 18-án zárom le, és másnap, 19-én lesz a nyertes kihirdetése. 

Feltételek:

1 esély (KÖTELEZŐ): Like a Facebook oldalra

+1 esély: Legyél a blog NYILVÁNOS követője (ez azért nem kötelező, mert nem mindenki rendelkezik google+ szolgáltatással)

+2 esély: Írj egy kommentet a bejegyzéshez, hogy mi az amiért szereted a blogomat, vagy arról, miről szeretnél még többet olvasni.

+2 esély: Ha írsz egy bejegyzést erről a nyereményjátékról (link!), vagy oldalsávba teszed ki a blogodra (link!) vagy Facebook-on megosztod ezt a bejegyzést VAGY a képet, ami a blog Facebook oldalán van (link!). Értelemszerűen, ha valaki csak az egyiket teszi meg, akkor is két esély, ha mindegyiket, akkor is kettő. :)
Facebook link: a megosztás időpontjára kell kattintani, és akkor kihozza csak a megosztást, és lesz külön linkje! :)

Tehát összesen HAT esélyt lehet szerezni. 

Remélem nektek is tetszik a lakk, a sajátomról is hamarosan jön egy bejegyzés. 


a Rafflecopter giveaway


Sok sikert mindenkinek! :)


Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

80 comments:

  1. Nagyon szeretem a nail artokat, és a tutorialjaid is hasznosak. =) Tetszik az új rovat, a "divat hétfő", nagyon kreatívan ülteted át a körmökre a ruha6cipő költeményeket. =)

    ReplyDelete
  2. azért szeretem a blogodat mert mindig olyan jó kis körmöket csinálsz, mindig van valami jó kis ötleted amit megalkotsz, nincs olyan ami ne tetszene :)

    ReplyDelete
  3. megosztottam fészen, de hogy tudom bemásolni a linket? :$

    ReplyDelete
    Replies
    1. A megosztásodnál van egy időpont, hogy mikor osztottad meg. Arra kattints, és máris csak azt az egy megosztást hozza ki. Annak a linkjét kell bemásolni. :)

      Delete
  4. azért szeretem a blogod, mert igényes, nem csak a kinézete, hanem a munkád is az. én speciel step by stepeket akarok látni :D

    ReplyDelete
  5. Azért szeretem a blogot, mert nem csak kifested a körmöd és ráraksz valami sablonos mintát, hanem igyekszel újdonságokat mutatni. (:

    ReplyDelete
  6. Szia, köszi a játékot!
    Nagyon szeretem a blogod mert friss, üde, és nagyon gondosan kivitelezettek a munkáid egytől egyig. A kedvenceim a nail artok, szívesen látnék néhány bonyolultat és azokról step by step-et. :)

    ReplyDelete
  7. Imádom a stílusod, azt amekkora és amilyen lelkesedésed van és a kreativitásod nagyra értékelem. :)

    ReplyDelete
  8. smink nem lesz?engem ez is èrdekelne:=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maximum körömlakkhoz párosítva, de az alapkoncepciónál szeretnék maradni. :)

      Delete
  9. Nagyon szeretem a blogod, tetszik a stílusod, a szebbnél-szebb lakkozásaid, szeretem, hogy igényes és kreatív vagy :)
    Köszi szépen a játékot :)

    ReplyDelete
  10. Step-by-stepeket én is szívesen olvasnék, de egyébként szinte mindent megtalálok rajta, ami érdekel :))

    ReplyDelete
  11. Azt hiszem, pont tegnap iratkoztam fel, mert szépek a munkáid, és imádom a körmös bejegyzéseket :-)

    ReplyDelete
  12. még új olvasó vagyok, de nagyon tetszik a blog külseje is, és szívesen tévedek ide :)
    valóban igényes munkák, képek kerülnek fel és ez nagyon fontos!

    ReplyDelete
  13. A step by step posztokból látnék még többet szívesen. :) egyébként meg, szuper a blog! egyébként érdekes, ahogy te párosítod a színeket, mintákat nekem némelyik ötlet eszembe sem jutna, aztán tessék megihletődök tőle :D

    ReplyDelete
  14. Szia :) Én eddig csak bloglovinon követtelek de most már facebookon és itt is :) Nagyon jók a step by step-ek, a folpackos tutorial pl. iszonyat jó lett :)

    ReplyDelete
  15. Én legjobban azokat a körmös posztokat szeretem, amikor alkotsz, ugyanis olyan szép manikűröket/mintákat tudsz készíteni *.* a fashion monday rovat különösen tetszik.
    Nagyon szívesen látnék step-by-step bejegyzéseket :3

    ReplyDelete
  16. Én is szeretem, hogy igényes, szép munkákat teszel fel, de ez a lakkozáshoz sminkelés ötlet most beleültette a fülembe a bogarat, azt nagyon szívesen látnám!
    Köszi a lehetőséget :]

    ReplyDelete
  17. Én a step by step bejegyzéseknek nagyon örülnék! :)

    ReplyDelete
  18. Szia! Már eleve a kedvenc blogjaim között voltál, szóval igen, kedvelem ezt a blogot, szeretem a stílusod, a kreativitásod, a sok és szép képet, külön köszönet a Saran Wrap tutorialért :) Profi lett! Ilyenekből minél többet :) Szóval csatlakozom S.-hez és Ghostgirl-höz.
    Illetve ha valahogy ki tudnád tenni a pin it gombot én tolnám fel a képeket Pinterestre mint a szél, mert simán vannak annyira színvonalasak mint amiket ott látni!

    Facebook megosztás:

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=327083267421431&id=321926084603816

    Blog bejegyzés:

    http://lakkmatt.blogspot.hu/2013/05/nyeremenyjatek-marias-nail-blogon.html

    Ide meg pinnelném a képeidet szíves örömest: http://pinterest.com/lakkmatt/nail-polish-heaven/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na, akkor utánanézek ennek a lehetőségnek is! Megtisztelő! :)

      Delete
  19. Szia! A blogodban leginkább a nail art és step by step posztok tetszenek! : )
    További sok sikert kívánok a bloghoz, és köszi a lehetőséget! : )

    ReplyDelete
  20. Jövök én is játszani:)! Azt imádom a blogodban, hogy a csodaszép manikűrök mellett a kevésbé látványos bejegyzések (úgymint alaplakk, teszt, ilyesmik) is nagyon színvonalasak. A fashion monday pedig örök kedvenc.

    ReplyDelete
  21. Én nemrég találtam rád, de szeretem a blogodat, mert egy csomó olyan lakkról olvastam, amit nem ismertem eddig, így kaptam egy kis ötletet, hogy mit érdemes kipróbálni, és mit nem :)

    ReplyDelete
  22. Egyszerűen csak szeretem :)

    ReplyDelete
  23. Már pár hónapja olvaslak és nagyon kedvelem a bejegyzésed :)
    és már régóta lájkolva van a facebookos oldal :)
    Még több szuper bejegyzést :D !!

    ReplyDelete
  24. Nagyon köszi a játékot, szuper a nyeremény. Azt hiszem minden feltételnek eleget tettem :) Nagyon szeretem a manikűrjeidet, főleg azokat, amelyekhez tutorial is van. tetszik, hogy ennyire kreatív vagy, és hogy a manikűrök kivitelezése is nagyon profi.

    ReplyDelete
  25. azért szeretem a blogodat mert nagyon cuki vagy :P és igazán minőségi, a kezdektől igényesek a posztok, képek, már a legelején vérprofin nézett ki az egész :P:)

    ReplyDelete
  26. A Saran Wrap nail tutorial nekem is nagyon tetszett, plusz a többi lakkozás is nagyon igényes a blogon, és a körömformád is szép! Amúgy a márka bemutatós poszt sorozaton keresztül találtam a blogra, ilyet még nem nagyon láttam máshol. Legyen a Catrice vagy a Rimmel a következő!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nincsen még Catrice lakkom :$ :DDDD Arról nem tudok hitelesen nyilatkozni, de a Rimmel okés! :)

      Delete
    2. pedig én mindig kampányolok neked a catrice-ért :D

      Delete
    3. Egyszer meg fog törni a jég! :D

      Delete
  27. Én kb. 1 hete találtam a blogodra, azóta sikerült végignyálazni az elejétől. Igazából sok újat nem tudok mondani, igényesek a képek, szimpi a stílusod. A tutorialok szuperek, azokból szívesen látok még többet!

    ReplyDelete
  28. A Fashion Monday jó kis rovat, de én mindenevő vagyok, mindenféle lakkozós jöhet. :)

    ReplyDelete
  29. Ügyes vagy, gyorsan a kedvenceim közé nőtte ki magát a blogod :) Csak így tovább :)

    ReplyDelete
  30. Még csak pár napja fedeztelek fel, de nagyon hamar megszerettem a blogod, mert a bejegyzéseidben szépen, változatosan fogalmazol, a manikűrjeid pedig csodaszépek és izgalmasak! Emiatt nagyon hamar végigfaltam a blogod a kezdetektől, csak így tovább!! :)

    ReplyDelete
  31. Kreatív vagy és nagyon szép körmöket készítesz! Így tovább! :)

    ReplyDelete
  32. Szia! Azért szeretem a blogodat , mert egyedi és imádom a tutorialokat! :) Lájkoltalak mint Liza Békési , és ugyanezzel a névvel megosztottam!

    ReplyDelete
  33. Szia!

    Fairyland néven vagyok a követőd már egy ideje.
    Ssq Kri néven lájkoltam a facebook oldaladat és meg is osztottam ezen a néven a játékot. Nagyon szeretem a körmös bejegyzéseket, szép, igényes manikűröket csinálsz.
    Köszönöm a játékot :)

    ReplyDelete
  34. Szia!
    Nagyon tetszenek a tutorial bejegyzéseid. :) Andrea néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  35. Jelenkeznék!:)
    norcsoo néven követlek itt, facebookon pedig Nóri Korán névvel:)
    A blogodban azt szeretem, hogy mikor elkezdtem lvasni, megvallom őszintén még gyengécske manikűröket láttam, azóta viszont...néha a padlóról kell felkaparni az állam, le a kalappal a fejlődésért!!!!

    ReplyDelete
  36. Szia!

    Imádom a manijaidat!! Ötletesek,meg szépek...sokszor szoktam ellesni tőled ezt azt ^^ Köszi a játékot! :)

    ReplyDelete
  37. Szia!

    Azért szeretem a blogod, mert tök jó körmöket szoktál csinálni, és sok szupi lakkot is meg ismerhetek általad, amiket eddíg nem ismertem, vagy nem mertem megvenni! :)

    ReplyDelete
  38. Szia!

    A tesztek nagyon tetszenek, abból jöhet minden mennyiségbe.:)
    Ez a kedvenc bejegyzésem:
    http://mariasnail.blogspot.hu/2013/04/107-3-in-1-nail-challenge.html
    Nagyon kreatív vagy, csak így tovább!
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    ReplyDelete
  39. szia.
    nekem nagyon tetszik, ahogy fel tudod dobni az alapszínű körömlakkokat is, és pont ezért még több körömlakkról olvasnék (ugyanis nagy körömlakk mániás vagyok:) )

    ReplyDelete
  40. Tetszik, hogy nagyon szépen lakkozol és tök jó ötleteid vannak :) Még több franken jöhetne, gyönyörű lett a kék lakkod is! :D

    ReplyDelete
  41. Azt szeretem, hogy itt olyat szoktam találni, amit máshol még nem. :)

    ReplyDelete
  42. Szia!
    Nagyon jó kis blogod van. :)
    Szeretem a köröm tutorialjaidat, igaz, csak irigykedve lesem őket, mert nekem se ilyen kreativitásom, se hosszú körmöm nincsen, de azért nembaj. :D

    Sok sikert továbbra is! ^^

    ReplyDelete
  43. Szia!
    A blogod nyilvános követője vagyok és lájkoltam a facebook oldalad is :)
    Nagyon tetszik a blogod mindig gyönyörű és igényes manit készítesz :)
    Az Orly lakk pedig valami álomszép!
    Köszi a lehetőséget:)

    ReplyDelete
  44. Szeretem a blogot, mert szépen lakkozol és jó ötleteid vannak egy-egy adott témára, és mert kreatív vagy. :D

    ReplyDelete
  45. azért szeretem a blogokat, mert nagyon ötletesek a körmök amiket csinálsz, illetve szeretem a részletes leírásaidat:) külön kedvencem a Fashion Monday sorozat!:)

    ReplyDelete
  46. Én mindent nagyon imádok a blogodban, de főleg a képeket! :) Minél több manikűr van, annál jobb. :)
    És köszi a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  47. Sziia:DD azért szeretem a blogodat mert nagyon különleges körmök vannak itt és fantáziadúsak :D rettentő ügyes vagy :DD és 4 esélyem van :D köszi a játékot!:D

    ReplyDelete
  48. Egyértelműen az tetszik legjobban, hogy milyen szépen, ügyesen lakkozol! A körmeid is olyan szépek, de a manikűrök még szebbek :)

    ReplyDelete
  49. Szeretem a blogodban, hogy nagyon ügyesen lakkozol, a képek is profik, ami szerintem nagyon fontos :) Soksoksok step by step bejegyzést látnék még szívesen, azokat nagyon szeretem :)

    ReplyDelete
  50. Nagyon tetszik ez az Orly lakk:) Nagyon tetszenek a tutorialjaid, és az indie lakkod újratöltve valami mesés:O

    ReplyDelete
  51. Azért, mert nincs még egy ilyen körömlakk mániás ismerősöm :-))) akitől ennyit meg lehetne tudni a lakkok világáról :)

    ReplyDelete
  52. Igazából nem tudom konkrétan megmondani, hogy miért szeretem a blogodat, első pillantásra megfogott a stílus, ahogy írsz és jellemzed az adott darabot, ötletesek a munkáid, és nem mellesleg nagyon szépen is dolgozol. Még több tutorialt szívesen látnék, mert nem vagyok egy nagy tálentum, és igencsak hasznomra váltak az eddigiek. :)

    ReplyDelete
  53. szia:) köszi a játékot:) körmökből sosem elég, úgyh minél több minta, technika, praktika, annál jobb;)

    ReplyDelete
  54. Nekem a Fashion Monday tetszett és persze a különböző lakkok bemutatása. :)

    ReplyDelete
  55. Szia.Szeretem azt,hogy szépen lakkozol érdekes "felfogással" és a step by stepeket is :)
    http://www.facebook.com/bokorbogi93/posts/625307384164539

    ReplyDelete
  56. Szépen lakkozol, jó ötleteid vannak :)

    ReplyDelete
  57. nagyon tetszik hogy ilyen változatosan fested a körmöd mindegyiket feldobod valami plusszal:DD

    ReplyDelete
  58. Legjobban a körmös bejegyzéseket szeretem, mindig olyan szupi manikat készítesz, ügyi vagy. :)

    ReplyDelete
  59. hát én csak annyit tudok mondani, hogy bármi jöhet ami körömlakk! :) és nálad az van. sok. szép.

    ReplyDelete
  60. szeretem a blogodat, nagyon szép körmöket csinálsz és igényes munkáid vannak. :)
    szeretnék step by step-eket is látni, meg az e-bay-es rendeléses sorozatod is folytathatnád. ;)

    ReplyDelete
  61. Szeretem mert nagyon jó minőséget csinálsz! ( :

    ReplyDelete
  62. Imádom a "nail art" oldalakat, és a tiéd nagyon jó :)

    ReplyDelete
  63. Fúúúú, isteni ez a körömlakk, eldobnám az agyam ha az enyém lehetne :) Gyönyörű manikat csinálsz, kedvenceim a step by step bejegyzések. Segítségeddel már párat el is készítettem (igaz egyik sem lett olyan szép mint a tiéd :P) Továbbá nagyon letisztult, profi blogot vezetsz! Sok sikert a továbbiakban is! :)

    ReplyDelete
  64. Egyszerűen csak imádom a lakkokat :)))

    ReplyDelete
  65. A fashion monday postok nagyon jók! :)

    ReplyDelete
  66. Tutorialok, step by step-ek jöhetnek :)))))

    ReplyDelete
  67. A step by step bejegyzések nekem is tetszenének. És szívesen olvasnék drágább körömlakkok olcsóbb hasonmásairól is. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! :) SOON! :)
      Már tervben van... :)

      Delete
  68. Az első, ami minden posztodnál feltűnik, h nagyon szépen fested ki a körmeid, annyira irigylem, de amúgy mindent szívesen olvasok tőled, mégha nem is minden lakk jön be azok közül, amiket használsz. :) Remélem még nagyon sokáig folytatod a blogírást :)

    ReplyDelete