8 May 2013

124. Maria's Nail - 01 Marine Mania UPDATE

Általában az estéim úgy telnek, hogy böngészem az internetet, átnézem a dolgaimat, tervezgetek. Eközben nézegetem a körömlakkjaimat (tényleg :DD), megrázok egyet kettőt. A saját kis lakkomat, amiről már olvashattatok, azt szoktam a legtöbbször felrázni, mert szeretnek leülni a csillámok.
Hétfői délutánom is hasonlóan telt, ezért elővettem a kis lakkomat. Amit eddig is tudtam, hogy a sötétkék csillámok megadták magukat, színt eresztettek, így maximum kék alapra kenhettem őket, azon mutattak szépen. Gondoltam egyet, megvannak még a csillámok, feltöltöm még többel, hogy ne csak egy szimpla fedőlakk legyen, adjuk meg a módját. Facebook-on meg is kérdeztem, kíváncsiak vagytok-e rá. Elég sok like jött, így jöjjön.
Amit kaptam, az brutális lett. Tényleg.



A végeredmény olyan lett, mint egy enyhébb felületű liquid sand lakk. Komolyan mondom, hogy über király lett. :DDD Nem villogni akarok magamnak, ha egy márkás termék lenne, akkor is ugyan így írnék róla.
Nem is húzom tovább, megmutatom miről beszélek:





Na ugye, hogy ugye! Két rétegben vittem fel az ezüst, türkiz, világoskék és sötétkék csillámokkal teli lakkot, de már egy rétegben is tökéletesen fedett. Azért tettem fel a másodikat, mert így intenzívebb a hatás. Ahhoz képest, hogy házi kutyvalék, nagyon gyorsan szárad mind a kettő réteg, ez szerintem betudható annak, hogy több a glitter, mint a folyadék. :D





A színek élethűek, minden képen. Fénytől függ mennyire sötét, vagy intenzív, de ami mindig jellemző, hogy élettel teli. Tökéletes szerelem a miénk! <3

Melyik változat tetszik jobban, a régi vagy az új?

A NYEREMÉNYJÁTÉKRÓL se feledkezzetek meg! :)

Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

27 comments:

  1. Hát ez tényleg brutálisan jó lett :D Egyértelműen ez tetszik jobban :) Nagyon szép kis árnyalat lett, tömény csillám, imádom *.*

    ReplyDelete
  2. Hűű ez tényleg FANTASZTIKUS lett!! Simán beruháznék rá ha szembejönne velem a boltban!! :)

    ReplyDelete
  3. Wow, nagyon jól néz ki! :O *-*

    ReplyDelete
  4. Tényleg nagyon klassz lett!! :)

    ReplyDelete
  5. Ahhh, eszméletlen szép lett :) tényleg olyan LS hatásúnak tűnik :)

    ReplyDelete
  6. Azta k......! :OOO *.*
    Ez totál brutál fantasztikus lett!
    Beleszerettem! :OOO
    Gyönyörű! ***.***

    ReplyDelete
  7. Ú! de gyönyörű lett! A körmöd formája még mindig szép! :)

    ReplyDelete
  8. Disco never dies :DDD Totál brutál ez a házi lakk, mikor indulsz a saját kollekcióddal? :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  9. nagyon szép ez a kék!!!

    ReplyDelete
  10. Nagyon jó kis kéket kevertel ki

    ReplyDelete
  11. Tyűha! Ez tényleg bruti lett, de a lehető legjobb értelemben! :)

    ReplyDelete
  12. Úriisten :DDD
    Reméletem, hogy tetszeni fog nektek, de hogy ennyire... :D Ha nem gond, most nem válaszolok egyenként. KÖSZÖNÖM!!! Igyekszem több lakkot készíteni, SŐT!!! Olyan tervem is van, hogy egy-egy színből többet, nektek. :)

    ReplyDelete
  13. ZSENIÁLIS! csupa nagybetűvel. :)

    ReplyDelete

  14. Nagyon jó lett, várom a folytatást :)

    ReplyDelete
  15. én is jártam már úgy ,h kiázott a csillám e én kidobtam nekem ez nem jutott eszembe pedig király :D

    ReplyDelete
  16. Tényleg ultra brutál jó lett:) Ha pirosat v rózsaszínt, v lilát készítesz, arra beruházok én is...

    ReplyDelete
  17. Hűha, ez ütős lett!!! Abba ne hagyd, nagyon ott vagy a szeren! :)

    ReplyDelete