9 May 2013

125. Ballagási manikűr

Akik régebb óta követnek, olvashattak már arról, hogyan sikerült a nyelvvizsgám, néha panaszkodtam vagy éppen dicsekedtem a szakdolgozatom állapotával. A lényeg, hogy az utolsó évemet taposom az egyetemen/főiskolán, nevezzük, aminek szeretnénk.
Ilyen intézményekben már annyira nem szokás, nálunk mégis van egy hagyomány, hogy május első szerdáján (ha épp nem elseje), akkor mi elballagunk. Tegnap túl lettünk ezen is. Már csak egy államvizsga (csak... haha), és a kezemben tarthatom a diplomámat. Az alkalomhoz meg kellett találni a tökéletes ruhát, a környezeti viszonyoknak megfelelő cipőt (meredek macskaköves úton nem lett volna szerencsés egy magassarkú), de a manikűrözés sem maradhatott el. :)

Én egy elegáns, és visszafogott alkotással készültem (azért is, mert amikor készítettem, még nem tudtam miben megyek :D).



Alapnak a Maxfactor nude lakkját használtam, majd erre jöttek a fedőlakkok, hogy mégiscsak több legyen, mint egy nude. Mindegyik körmömre kerül egy réteg Essie - Sold Out Show, ami a halvány rózsaszínes, lilás irrizálást adta körmeimnek. Természetesen egy kis csillám sem maradhatott el, így két körmömre tettem az újonnan beszerzett (Jipppííí!!! 5-ös szakdolgozat, ennyi járt) NYC - 155 Gramercy Glitz körömlakkból. Annyira csodálatos, és fogalmam sincsen, hogy miért nem tűnt fel eddig. Most akciósan juthattok hozzá a Rossmann üzletekben.



Olyan szép és lágy ez a manikűr, hogy egy pár napig még nem hiszem, hogy le fogom mosni. :) Legalábbis míg el nem csábulok valami más felé. :D

Készítettem még nektek két extra képet, amit nem terveztem a bejegyzésbe, de jött az ihlet, és hát miért ne.



Készítettem élesben is egy képet a körmeimről, mikor már felöltöztem, de hoztam nektek egy olyat is, ahol a barátaimmal szerepelek. :) Az esztergomi Bazilikában meg hideg volt, így a Monroe ruhámat rejtegetni kellett egy blézerrel, nehogy kihűljek. :D Több képet is gondoltam volna, de ez volt az egyetlen vállalható. :D
Remélem tetszenek a képek!

A manikűr hogy tetszik nektek? :)


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

12 comments:

  1. Amennyi látszik abból a ruhából, nagyon tetszik és olyan jól is áll *.*
    A körmöd is nagyon tetszik, ez még államvizsgára is tökéletes lenne :) Sok sikert hozzá!
    Amúgy az elején nem igazán akartam érteni, hogy milyen ballagás van ilyenkor, de ez olyan jó kis hagyomány :) Nálunk semmi ilyen nincs az egyetemen :(

    ReplyDelete
  2. Nagyon bejon a Monroe ruha. Nekem a cipőd is tetszik , nagyon jól passzol a ruhához.
    A manikűr mint mindig bejövős.

    ReplyDelete
  3. Ó, Esztergom, azén szerelmem... Nagyon jó a kép Rólatok :-)

    ReplyDelete
  4. Jó lett a körmöd.Majdnem én is szerepelek a képen. :D Sára

    ReplyDelete
  5. Nagyon tetszik a körmöd, de csatlakozom Ágihoz, nekem is bejön a ruci és a topán is :]

    ReplyDelete
  6. Jó a körmöd, nagyon elegáns! :))) Nyereményjáték van a blogomon, jelentkezz! :) http:// divat-mania.blogspot.hu/2013/05/firmoo -nyereményjáték-firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. Nem is tudtam, hogy Esztergomban tanulsz (vagy laksz is?), csak mert én meg Dorogon dolgozom :) Nagyon jó volt a körmöd, meg csini voltál :)

    ReplyDelete
  8. szuper csini voltál..és persze a körmeid is ;) Hajrá az államvizsgával!!

    ReplyDelete
  9. Dii: Köszi! :) Hát igen, azért ezt a hagyományt idén is megtartottuk, és egy élmény volt. :D
    Ági: Köszönöm! :)
    djkaty: Hát nekem is sok szép emlék fűződik hozzá! :)
    Sára: Merre voltál? :D
    CRaPTRaSH: Kösziii! :)
    Yvett: Köszönöm, köszi a játékot is! :)
    Réka: Csak tanulok/tanultam, már csak az államvizsga van. Köszi! :)
    M. Köszönöm, a drukkolást is! :)

    ReplyDelete
  10. Piros ruhás lány közelében álltam,így pont nem látszok .
    Sára

    ReplyDelete
  11. nagyon cuki lett a körmöd. :)
    és a ruhád is aranyos. :)

    ReplyDelete
  12. Csini voltál és a körmeid is szuperek lettek :)

    ReplyDelete