10 May 2013

126. Orly - Ingenue

A mai napra egy igazán különleges lakknak a tesztjével érkeztem. Azért is ezt a napot választottam, mivel ez a nyereményjáték tárgya, és ma a futár meg is hozta. Meg persze az is a lényeg, hogy ne zsákbamacska legyen, hanem ti is lássátok, miről is van szó, még jobban lelkesedjetek, és ha eddig kételkedtetek volna abban, hogy kell-e nektek ilyen lakk, akkor most meggyőzzelek benneteket, hogy IGEN! :D

Orly - Ingenue




Az Orly lakkok minőségét nem kell részleteznem, ugyanis tökéletesek, de ha valaki még nem olvasta, egy bejegyzés csak erről a márkáról szól. 
Na, az üveg 18 ml lakkot tartalmaz. Elég sok mennyiség, de soha nem elég ebből a színből. Pláne azoknak lehet nagyon jó ez a mennyiség, akik nem akkora függők, mint én, és halmozzák az élvezeteket, hanem válogatják a színeket. 
A kupakja gumis, ami naaaagyon jó, nem csúszkál a kezünkben, ha például izzadós a tenyerünk. A sötétebb kupakok szedhetnek szöszt, de ez mondjuk kit érdekel, ha a lakk ennyire jó? 
Az ecset normál, kerek, hosszú, egyszerű vele dolgozni, legyen szó akármilyen körömről. Ami extra, hogy természetes szőrből van, ami (nem fogdostam, de használat közben érződik) puha. Ebből fakadhat az egyszerű használat. 
Nézzük a színt. Az üvegben: lila, rengeteg arany csillámmal/pelyhecskével. Ami miatt aggódni lehet a boltban, hogy ez annyira nem látszódhat, de nézzük meg élesben mit tud a "kicsike". :)




A csillámok nem bújtak el, sőt! Az egész körmünket, manikűrünket élettel tölti meg! Főleg így nyáron. Hihetetlenül csillog, nem, ez nem jó szó. SZIKRÁZIK. Bármelyik évszakban megállja a helyét. Most nyáron úgyis a bronzos, kékes, aranyos, lilás, narancsos árnyalatok mennek (legalábbis a legtöbb trendkiadás alapján), így ez a lakk belefér ebbe a kategóriába. 
A körmön egyébként a lila kicsit levendulás, bár egyértelműen melegebb, pinkesebb tónusú. Az arany pelyhecskék pedig nagyon szépen igazodnak a körmökhöz, és egyenletesen lehet őket felvinni. 




A fedése miatt egy kicsit aggódtam, amikor megvettem, de gondoltam, ha 3 réteg kell, akkor annyi kell, megéri. A meglepi akkor jött, amikor 2 rétegben is tökéletesen fedett! A képeken is annyit használtam. Egy rétegben egyébként használhatjuk egyfajta fedőlakként is, ha sötétebb árnyalatot szeretnénk, mint pl az Olry - Oui lakk. Pont azért esett erre a választásom, mert világosabból könnyebb sötétebbet csinálni.
A tartósságra sem lehet panasz. Megkapta a kiképzést, kertben is dolgoztam vele, és nagyon sokáig bírta. Ha jól emlékszem 4 napig viseltem, és semmi baja nem volt (talán egy nagyon enyhe észrevehetetlen kopás a körömvégeknél).

A ti nyereményeteket is lefényképeztem. Van hozzá egy kis extra, egy miniatűr reszelő. Extra cuki, és használható (nekem két lakkhoz is volt). :D 


Na, hogy tetszik a lakk? Mi a véleményetek róla?


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

16 comments:

  1. Hjaaajj, akarom, szóval ajánlom, hogy szépen sorsolj ám :P :D
    Viccet félretéve, meseszép :]

    ReplyDelete
  2. Najó, meggyőztél. Lehet ma én is felkenem az egyiket, megpróbálok megbarátkozni velük.

    ReplyDelete
  3. Ahh, káprázatos :) és a mini reszelő is olyan cuki :)

    ReplyDelete
  4. mint mindig szèp az orly-lakk:)

    ReplyDelete
  5. Óóó, ez még szebb mint amilyennek az üvegben tűnt! :)

    ReplyDelete
  6. CRaPTRaSH: Ha tehetném mindenkinek adnék! :D
    zso99: hát még élőben! :)
    Flory: Nem hiszem, hogy nehéz dolgod lesz! :D
    Monika: igen, a reszelők nagyon cukik! :)
    Ági: örök szerelem! :)
    Lakk Matt: Szerencsére a legtöbb lakkommal így voltam, hogy szebbek, mint üvegben! :)

    ReplyDelete
  7. Ú de gyönyörű!!! Szívesen tudnám a magaménak! A reszelős ajándék tetszik! Nem volt még Orly lakkom , ezért is kérdezem meg , hogy a kupakja gumis? :)

    ReplyDelete
  8. Hát gyönyörű!
    Nekem nagyon tetszik, bár kinek nem. :D

    ReplyDelete
  9. ÚÚÚÚÚÚÚÚ, ez valami meseszép :) szeretném, akarom, kell :) de jó lenne, ha én nyerném meg, oooooh

    ReplyDelete
  10. Ani: de még mennyire! :)
    Eliza Békési: Igen! Gumis! És nagyon jó! :D
    xstrawberrykissx: Reméltem, hogy tetszeni fog nektek! :)
    M.: Igen! :)
    Réka Réka P.: Én mindenkinek drukkolok! :)

    ReplyDelete
  11. wow-hatást váltott ki belőlem :D

    ReplyDelete