12 May 2013

127. Nail Club - Heart & Bow

Elérkeztünk a következő Nail Club-os vasárnapunkhoz, aminek a fő témája (ahogyan a címben s olvashatjuk ) a szív és a masni. 


Mi lányok magunk között mindig szoktunk beszélgetni az adott témáról, és egyértelműen úgy lett ez a téma, hogy elég csak az egyiket megjelenítenünk a körmeinken. Azonban amikor megszületett az ötlet, én még is mind a kettőt beleépítettem, persze igyekeztem mindezt úgy, hogy ne legyen "too much". Lássuk mi sült ki a dologból.


Próbáltam olyan oldalról megközelíteni ezt a témát, hogy ne a szokásos habos-babos színekkel dolgozzak, hanem tegyek bele egy kis csavart. Legyen üde és nyárias, igaz, mára olyan szinten hűlt le a levegő, hogy alig tud a hőmérő higanyszála a 14 Celsius fokig nyújtózkodni.



Azonkívül, hogy milyen hatása legyen az összképnek még semmit sem tudtam pár napja. Böngésztem az internetet, sőt még barátnőm segítségét is kértem, annyira ötlettelen voltam (tényleg nem akartam átlagosat). Találtunk egy nagyon jó manit, gondoltam azt dolgozom át a saját elképzelésemre. 
Az alap színeim a sárgák voltak, majd erre narancsos színekkel vittem fel egy pontozó segítségével a mintákat (a szívecske eléggé nyomi lett :D). 



Minél többet nézegetem a masnis ÉS szíves manikűrömet, annál jobban megkedvelem, a maga kis béna mivoltjával együtt. Bár egy kicsit pénteken felturbóztam, de hogy mivel, melyik lakkal, arról holnap lesz egy bejegyzés. ;)

Nektek hogy tetszik az eredmény? Szívesen hordanátok?



Follow on Bloglovin







Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:


17 comments:

  1. Ez is olyan kis aranyos. :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon tetszik, és jó ötlet volt a nyári színvilág :-)

    ReplyDelete
  3. Nagyon tetszik ! :)

    ReplyDelete
  4. Ez valami nagyon jó! Nekem is tetszenek a színek! Az a naposcsibe sárga nem a L'oreal exotic canaries? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! Nem, ez egy Essence Show Your Feet lakk. :)

      Delete
    2. A színe pedig nagyon hasonlított! Na mindegy! Mindkettő lakk szép! :)

      Delete
  5. Nagyon kreatív és vidám! :)

    ReplyDelete
  6. A sárgáért nem vagyok oda, de ettől függetlenül az ötlet nagyon tetszik, és ilyen mennyiségben még a sárga sem vészes :P

    ReplyDelete
  7. nagyon klassz és ötletes :)

    ReplyDelete
  8. ezek a színek, nagyon tetszenek, és a pöttyök is jók!

    ReplyDelete
  9. Tetszik, hogy nem a tipikus színeket választottad :)

    ReplyDelete
  10. Bevibrál a szemem, de szuperjó :D

    ReplyDelete
  11. Olyan jó ez a sárga. *.* Pedig nem vagyok nagy sárgalakkos, de nagyon tetszik, üde. :)

    ReplyDelete
  12. gyönyörűű színek, ügyi vagy :)

    ReplyDelete
  13. óóó, csak nem az egyik legszebb?? DE!!!

    ReplyDelete