13 May 2013

128. Lovely Baltic Sand - Nr2

Hétfői nap van, de múlt hét óta "programváltozás" van, és a Fashion Monday két hetente jelentkezik. Annyi mindent szeretnék nektek megmutatni, hogy így van lehetőségem ezekre.
Eljött a nagy nap, és végre itt nálunk is megjelentek a legújabb Lovely lakkok. Mostanában elég sokat bicózok, és a mindennapi mozgásom azzá alakult át, hogy eltekerek a legközelebbi Rossmann drogériába, és meglesem van-e már új termék a polcokon. Egy ideig mindig pórul jártam, de pénteken ahogy beléptem, megláttam, hogy két férfi a pulton dolgozik, és mellettük kis dobozkákban ott vannak a szebbnél-szebb újdonságok. Egy eladót meg is kérdeztem, hogy mostanában lesz-e lehetőségem arra, hogy megvizsgáljam. 10 perc múlva egy teljesen érintetlen Lovely pult előtt álltam. Egyes lakkok megpillantása után még azt is gondoltam, hogy a mennyország előszobája. Facebook-on is láthattátok már, hogy mit sikerült beszereznem, most itt is megmutatom:


VÉGRE! :) Már annyira kíváncsi voltam erre a kiadásra. Többen is kérdeztétek, hogy mi az ami engem a legjobban érdekel, hát ez az! 
Mivel ezek közül a narancsossal és a kékessel már több helyen is találkozhattatok, így én a sárgával fogom kezdeni a tesztelést. Engem ez is érdekelt a leginkább. 

Lovely Baltic Sand - Nr2



Mivel teljesen új ez a kiadása ennek a márkának (illetve az összes körömlakk megváltozott, előnyére), ezért igyekszem minél több oldalról bemutatni a külsőségeket is. 
Maga az üveg elég praktikus, bár ha egy dobozban/fiókban tárolod őket, akkor nem feltétlenül látod melyik színről is van szó, de ezt szerintem túl lehet élni. Matrica csak a kupakon található (illetve a vonalkód az üveg hátulján). Minden egyes kiszerelés 8 ml-es, ami ha sok lakkunk van akkor is elég, de ha valakinek valamelyik megtetszik, és gyakran használja, akkor gondolom érdemes beújítani! 
A kupak közepes, nem egy Orly, de kézre áll, kényelmesen lehet vele alkotni.
Az ecset kissé lapos, tömör, és ahogy a képen is látjátok egyenesen  lett levágva. Tökéletesen tudtam vele dolgozni, semmi kivetnivalót nem találok benne.
A lakk állaga kicsit sűrűbb, az extra hatás miatt. De a sűrűségét nem úgy kell elképzelni, hogy nagyon ügyes kezeket igényel, egyszerűen a textúrához elengedhetetlen szemcsék is benn vannak a pelyhecskék mellett.



Tádááá! Íme a körömlakk használat közben.  Egyszerűen mesés! Az alap szín egy nagyon szép napos sárga, ebben vannak ugye a szemcsék, és sok-sok sárgás arany pelyhecske, amitől ezt a csillogást kapjuk. Imádnivaló! 
A körmeimen itt sima alaplakk fölött szerepel 2 rétegben. jól látszik, hogy kicsit átlátszik a körömvég, ez kifogás lehet, de én úgy orvosoltam ezt a problémát, hogy egy olyan sárga lakk fölé festettem (a jobb kezemre), ami amúgy egy rétegben borzasztó, de így ezzel már tökéletes összhangba lépett. 




A száradást normálisnak mondanám, csak ügyelni kell arra, hogy a rétegek teljesen megszáradjanak. A lakk felülete amúgy nem durvább, mint a OPI Liquid Sand lakkoké. Egyáltalán nem zavaró, így azoknak is bátran ajánlom, akik még barátkoznak ezzel a finish-sel. 
Nézzük a tartósságot. Negyedik napja viselem, de még csak a legminimálisabb kopást sem vélem felfedezni. Hihetetlen tartós! Egy Lovely márkánál nem is gondoltam volna. 

Összegezve. Én nekem elsőre nagyon bejött ez a lakk, sőt másodjára, és harmadjára is. :D Mindenképpen csak ajánlani tudom, és csapjatok le rájuk. Az áruk sem vészes, mindössze 649 Ft.


Nektek mi a véleményetek róla? Próbáltátok már valamelyiket? Melyik a kedvenc?



Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:


31 comments:

  1. Nos, eddig nem érdekelt a sárga lakk ebből a sorozatból, de felkenve gyönyörű... Nehéz lesz magam lebeszélni róla :-)

    ReplyDelete
  2. Nekem a kék tetszett nagyon a swatchok alapján... De itt még nem találtam Pesten meg már nem... :D De ez a sárga sem rossz.

    ReplyDelete
  3. Hát ez nagyon jól mutat, bár nem rajongok a sárgáért, ezt el tudnám magamon képzelni

    ReplyDelete
  4. Szegeden még mindig nincs kint :((( Beszereztem egy Anny-t (rock your nails) de a narancs Lovely-re várok igazán :D

    ReplyDelete
  5. djkaty: Szerintem ennyiért bőven megéri, mert tényleg nagyon szép! :)

    Thimmyke: Kéket még nem próbáltam, mióta hazajöttek velem, ez van rajtam. :D

    Ani: Én teljesen beleszerettem! :)

    Névtelen: Ó, igen, az még valami csodálatos (még nem próbáltam ugyan, de képek alapján).

    ReplyDelete
  6. Nagyon szépen mutat a körmeiden :) olyan mézescukorkás :) nekem a narancs van meg ebből a lovely-ból de a tartóssága hihetetlen még nálam is :)

    ReplyDelete
  7. már vártam, hogy a drogériás márkáknál mikor jelenik meg a liquid sand...:D
    mindenesetre elég biztató, szerintem majd én is kipróbálom őket...:)

    ReplyDelete
  8. Nálunk meg mindig nincsenek:(:(
    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ó Marcsi, ha hiszed, ha nem most készül a bejegyzésem erről a lakkról :D

    ReplyDelete
  10. Monika: A tartósság tényleg kiváló, és tényleg olyan mézes cukorkás. :D

    Panka: Én egyáltalán nem bánom, hogy kijöttek ezek a lakkok. Egyből két dupe, ráadásul nem drágák. Szépek, tartósak! :)

    Lauren McGuy: Szerintem a héten, jövő héten mindenhova kikerülnek! :)

    M.: :D Megnézem majd nálad hogyan szuperál! :)

    ReplyDelete
  11. Nagyon szép színe van! Hol vetted? Nekem is kell ilyen lakk! A tartósságának is külön örülök! Ez egy mindenben szuper lakk! :)

    ReplyDelete
  12. Gyönyörű! :)

    Nem soká én is kipróbálom mindhármat élőben! :)))

    ReplyDelete
  13. Szegeden még én se láttam őket, de azért holnap még meglesem :) Amúgy nem rossz ez a sárga, de magamon nem igazán tudnám elképzelni.. inkább a piros vagy a kékes verzióra szeretnék beruházni :))

    ReplyDelete

  14. Nagyon szépek, én imádom a sárga színt, de mind a három tetszik, még nem volt Lovely lakkom, ideje lenne kipróbálni :)

    ReplyDelete
  15. de jó hogy megírtad ezt a posztot :) pont azon gondolkoztam, hogy megvegyem-e, de még sehol nem láttam róla tesztet... jelentem, meggyőztél! :)

    ReplyDelete
  16. Eliza Békési: Én a tatai Rossmannban vettem. Tényleg nagyon szuper! :)

    xstrawberrykissx: Hajrá! :)

    fairyland: A többi kettő is nagyon szép. :) Én kb minden nap megnéztem van-e :D

    Erzsi: Szerintem megéri mind a három lakk, főleg elsőnek! :)

    Csincsi: Ennek örülök! :D Naaagyon jó! :D

    ReplyDelete
  17. A tatai Rossmannban? Egy helyre járunk vásárolni :-D

    ReplyDelete
  18. Manna: Igen <3

    djkaty: naaa :DDD Ez tök jó :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na majd ki tudja, lehet összefutunk egy-két lakkválogatásnál. :D

      Delete
    2. Na igen. Téged is régi ismerősként üdvözölnek már? Bírom a biztonsági őr elnéző mosolyát, amikor megjelenek... :-D

      Delete
    3. Szerintem már messziről megismernek. :D

      Delete
  19. ó de jó *-* bár a kékre tuti lecsapok <3

    ReplyDelete
  20. a liquid sand lakkok "összehasonlító elemzésében" nálam a Lovely került ki győztesen...a sárga is tetszetős
    http://makeupsminkandstuff.blogspot.hu/2013/05/opi-anny-lovely.html

    ReplyDelete
  21. a liquid sand lakkok "összehasonlító elemzésében" nálam a Lovely került ki győztesen...a sárga is tetszetős
    http://makeupsminkandstuff.blogspot.hu/2013/05/opi-anny-lovely.html

    ReplyDelete
  22. Szép :) A kékre nagyon kíváncsi vagyok! :o (Megnéztem az IsaDorásakat, hát, szerelem van!)

    ReplyDelete
  23. Nagyon jól néz ki, de hogy lehet ezt leszedni? Mert én már a szimpla csillámos cuccokkal is élet-halál harcot vívok...

    ReplyDelete
  24. De szép:) Gondolkoztam azon hogyha veszek melyik színt szerezzem be..először nem jött be a sárga,de most egyre jobban tetszik:) Lehet ez lesz a befutó (vagy a kék) :)

    ReplyDelete
  25. skincell pro mole and skin tag remover promotion: https://lyncvoiceuc.com/

    ReplyDelete