15 May 2013

130. Lovely Moulin Rouge - Nr 5

Ismét egy Lovely lakkot hoztam ma nektek, igaz ezt már nem lehet kapni (maximum egy két pult alatti kosárkában), de annyira szeretem, hogy muszáj megmutatnom. EDDIG nem igazán volt lakkom ettől a márkától, a régi kiadásból csak 3 van, azt is akkor vettem, amikor már akciósak voltak. Ez is azok közül való (a többi már új kiadású, és csütörtökön jön még pár új szerintem :D). 
A mai nap témája:

Lovely Moulin Rouge - Nr 5



A külsőgégeről azt hiszem már fölösleges írnom, mivel már nem ebben a kiszerelésben kaphatóak. Csak annyi, hogy összesen 9 ml van egy üvegben, ami elég, de sokat fogom elővenni... :) az ecsettel pedig könnyű dolgozni.
Az üvegben bíboros-pirosas-rózsaszínes alapban van sok-sok arany és a lakk színéhez hasonló pelyhecske. A körmökön így mutat:



Egyszerűűűűen csodálatos! Annyira tetszik nekem, nem hiába, ezek a színek mindig is előkelő helyen szerepelnek, attól függetlenül, hogy nagyjából bármit el tudok képzelni a körmeimen. Amit az üvegben látunk, minden tökéletesen érvényesül használat után is. Én két réteget használtam, elegendőnek bizonyult, a száradási idő is rendben van.



Tényleg feleslegesnek érzem, hogy annyit írjak róla, de remélem, akinek megvan, ők is nagyon kedvelik. A tartósságról azért még mégis pötyögnék párat. Nekem jól bírta, bááár van egy gyanúm, hogy más is közrejátszott ebben, de arról nemsokára lesz egy bejegyzés! :)


Kinek van meg ez a lakk? Mennyire vált be?




Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

9 comments:

  1. Nagyon szép! Imádom a pirosat és aranyat együtt! :))

    ReplyDelete
  2. ugyanígy vagyok vele, így együtt nagyon jól mutat:)

    ReplyDelete
  3. nekem nincs meg ez a lakk.gondolkoztam,hogy megveszem de nem tettem :D ez van.
    a szine tetszik nagyon.

    ReplyDelete
  4. Gyönyörű, es mar nem kapható:(

    ReplyDelete
  5. xstrawberrykissx, Réka: Igen, nekem is nagyon tetszik ez a kombináció! :)

    Ági: Jajjjj, de kár! Tényleg szép lakk! :)

    djkaty, Lauren McGuy: tényleg nagyon szép!

    ReplyDelete
  6. Nahát, de szép kis szín :)

    ReplyDelete
  7. nagyon szép ez a körömlakkocska :)

    ReplyDelete
  8. Rádumáltál, ez lesz a következő lakk, amit felkenek:)

    ReplyDelete