17 May 2013

131. China Glaze - In The Lime Light

A mai napra egy gyönyörű neonos zöld lakkot hoztam nektek, ami már egy ideje a birtokomban van, de még nem jutottam el odáig, hogy be is mutassam. Most viszont elérkezett ez az idő is. Csöpögés fog jönni, szóval készüljetek. :D

China Glaze - In The Lime Light


Ez a körömlakk még valamelyik nyári kollekcióból való, azonban én még csak mostanában (illetve a vásárlás időpontjában) figyeltem fel rá. Egy jeges, hideg, neonos zöld.
Az üveg szokásos CG. 14 ml-t tartalmaz, könnyen tárolható, minden infó rajta van. Az ecset kézre áll, hosszú, kerek, egyenesre vágott és nagyon könnyű vele dolgozni. 


Két réteg kell a normál fedéshez, bár néhol, ahol vékonyabban vittem fel, ott elkélhet a 3. réteg is. De ezt észre sem lehet venni, ugyanis annyira gyorsan szárad. Ami még érdekessége a lakknak, amit nem tudtam, hogy felvitel után, ha megszáradt, totál matt. Így is nagyon jól néz ki, de én használtam rá fedőlakkot is. Úgy érvényesül igazán ez a szín.




Ami nagyon jól látszik, hogy ez nem csak szimplán zöld, hanem tele van apró mikrocsillámokkal, amelyek kékek. Ez adja a hűvös érzetet ebben a színben. Szerintem így ez a párosítás eszméletlenül szép. Nyárra pedig tényleg tökéletes! 




Teljesen oda, meg vissza vagyok ezért a körömlakkért! :) Nyáron szerintem elég gyakran elő fog kerülni. Még a tartósságáról is írok pár szót. Három napig volt a körmeimen. Nagyon minimális kopást vettem észre a végeken, de amúgy semmi. Bombabiztosan megmaradt a helyén. Jó, egy China Glaze lakktól nem is várnánk mást... :)

Mi a véleményetek erről a lakkról? Bevállalnátok?



Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

16 comments:

  1. nagyon szuper szine van
    a neon lakkok àltalàban matt vagy fèlmattok
    ès fehèr alapon a legjobbak;)

    ReplyDelete
  2. Simán bevállalnám :) imádnám :) folyton csak a körmeimet nézegetném :) gyönyörű :)

    ReplyDelete
  3. .nagyon jo kis szine van, johetne :)
    (amugy nagyon szep formasak, apoltak a kormeid )

    ReplyDelete
  4. Eszméletlen jól néz ki! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete

  5. Én igen, hasonló színem nincsen :)

    ReplyDelete
  6. Gyönyörű <3 Nekem szerintem van hasonlóm, csak még zöldebb ennél is. :-) Majd tesztelem nemsokára, és meglátjuk :-)

    ReplyDelete
  7. De szép zöld színe van! :)

    ReplyDelete
  8. Ági: A legtöbb neon lakkom nekem is fehéren mutat jól, de ez anélkül is brutális. :D Meg egy másik CG neonos is, de arról majd később. :)

    Monika: Hát én is elég sokat nézegettem őket. :D

    Bar- BeautySaleBlog: Köszönöm! :)

    Reni: Igen! <3 :D

    Erzsi: Nyárra pedig kötelező egy ilyen zöld! :)

    Katy: Kíváncsi vagyok! :D

    xstrawberrykissx: És azok a kék csillámok... :) Jaaaj. :D

    ReplyDelete
  9. Meseszép! :D Hasonlót keresek régóta, és találtam is egy neonos szépséget, de ez inkább sárga. Kipróbálni még nem próbáltam ,mivel még sajnálom megfosztani a kékséges csillámtól a körmeimet! :D

    Szép estét neked! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  10. ez nagyon baró vagy mi :DD
    a tartósságra nem mondok semmit, szeretem a CG lakkjait, el is várom őlük, hogy lerobbanthatatlan legyen a lemosás idejéig!!
    ez a neon zöld ezzel a kék csillámmal..hmm.. mintha egy finom zöldalmás jégkását innnék, ammi extra hűs, és ez adja a kéket bele! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szereznem kell zöldalmás jégkását...

      Delete
  11. nagyon különleges szín, de pont ettől szupi :)

    ReplyDelete
  12. Na ez nekem most olyan, hogy nem bírom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem :D

    ReplyDelete