19 May 2013

133. EREDMÉNYHIRDETÉS - Orly Ingenue

Gondolom aki rendszeresen olvas, vagy aki követi a facebook-os eseményeket, azok tudják, hogy indult egy nyereményjáték a 100. feliratkozó megünneplésére. 
Nagyon sokan jelentkeztetek, és sok-sok esélyt tudhattatok magatokénak. Őszintén szólva, ami engem a leginkább érdekelt, az az, hogy ki mit ír a blogomról egy-egy hozzászólásban. Úgy vélem, hogy a saját véleményem is nagyon fontos, jöhetne közhely, hogy ne adjunk mások véleményére, stb. De engem mégis foglalkoztatott, ti hogyan is látjátok ezt az egészet.
Ami az én hozzáfűznivalóm (hangozhat ez most nagyon csöpögősen), hogy eléggé meghatódtam. Remélni reméltem, de álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire tetszik nektek, amit csinálok. Hihetetlenül jó volt olvasni.

KÖSZÖNÖM! :)

Ami a tanulság:

- Sok-sok step by step. Igyekszem! :D Annyiban azért kérlek segítsetek, hogy MIRŐL. Jó, nyilván vannak technikák, de ami nekem egyértelműnek tűnhet, lehet van, akinek nem, így kérlek írjátok meg e-mailben (mariasnail11@gmail.com) vagy hozzászólásban. De TÉNYLEG! :)

 - Ami még meglepett, hogy mennyien szeretitek a FASHION MONDAY rovatomat. Igaz, egy ideig két hetente fognak megjelenni ezek a bejegyzések, de tényleg nagyon sok minden van!

- Lesznek összehasonlítós bejegyzések is! Drága-olcsó, vagy színek alapján. 

Írhatnék még nagyon sok mindent, de a ti dicsérő szavaitokat, hogy hogyan dolgozom, milyen a felépítés, a körmöm, stb, nehéz lenne leírni. Mintha csak áradoznék magamról (azok alapján, amit ti írtatok megjegyzésben). Így tényleg csak annyit írok, hogy KÖSZÖNÖM! :)


De jöjjön, ami titeket a legjobban érdekelhet, a NYERTES.

Ő pedig nem más, mint:

Eszter - evil-she-devil

GRATULÁLOK!!! Tiéd ez a csodás körömlakk:


Kérlek írj egy e-mailt, és akkor egyeztetjük a részleteket! :)
(Szerintem jelentkezni fogsz, de ha két napig nem jön e-mail, akkor újrasorsolás.)


Remélem élőben is nagyon fog tetszeni! 
A többiek pedig ne csüggedjenek, lesz még játék, hosszú távra tervezem a blogom! :)


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

10 comments: