20 May 2013

134. Fashion Monday 6.

Eltelt két hét, jön a Fashion Monday! Őszintén nagy meglepetésemre szolgált, hogy ennyien kedvelitek ezt a kis sorozatot, legalábbis erre következtettem a nyereményjátékos hozzászólások alapján. Itt is ki szeretném fejteni, hogy nem gondoltam volna.... :) Ennek ellenére nagyon jól esik, hogy ennyien irtákok, és megjegyeztétek. Igaz, a két hetes időszak marad, tényleg rengeteg minden van, amiről írni kívánok nektek, viszont nem akarok naponta több bejegyzést. Remélem ezt megértitek. :)

Na, de jöjjön a mai témánk. Méghozzá egy csodálatos ruha:

Issa


Erről a márkáról igazából nem tudok túl sokat, lehet ez akármennyire ciki... :D De ez a ruha olyannyira megtetszett, ráadásul volt egy mani, amit már régóta el akarok készíteni, így adta magát. Eléggé "cuki" lett a végeredmény, én teljesen belehabarodtam. :) Remélem nektek is ennyire tetszeni fog:



Alapnak egy nagyon szép narancsos lakkot választottam, ami hasonlít a ruha alapszínére. Erre kezdtem a kis tukán mintát, méghozzá úgy, hogy először az egészet fehérrel pingáltam a körmeimre, hogy a színek erőteljesebbek legyenek, és ne befolyásolja azokat a narancssárga lakk. A gyűrűsujjamra egy kis trópusi levelet igyekeztem felvinni több kevesebb sikerrel. :)



Végül a kisujjamra az újonnan szerzett NYC lakk került, amiről majd egy külön bejegyzés is lesz, amint eljutok addig. :) 
Összességében a minta egy picit nyomira sikerült, de nekem így is nagyon bejön. 

Nektek hogy tetszik a mostani felhozatal? :)


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

8 comments:

  1. juuuuuuuujjj de jó *____*

    ReplyDelete
  2. de gyönyörű lett *--* én nem figyelgetem mi a divat vagy mi nem :D a ruha az nekem nem tetszik, a körmöddel ellentétben :D nagyon jó lett :D mindig kíváncsian figyelem mit fogsz kihozni az ilyen divat hétfős körömből :P

    ReplyDelete
  3. Szerintem egyáltalán nem lett nyomi a minta!:D
    Nekem nagyon tetszik amit alkottál!
    Én biztos nem tudnék ilyen szép madarat festeni.:)
    Nagyon ügyes vagy!
    Ja és én is szeretem ezeket a bejegyzéseidet.:)

    ReplyDelete
  4. szuper lett! le a kalappal, hogy ilyen szépen festessz szabad kézzel ;)

    ReplyDelete
  5. Lora: Köszönöm! :)

    Akane: Köszönöm! :) Igyekszem... :D Nekem a ruha is eléggé bejön! :)

    Angel: Köszi! Csak gyakorlás kérdése az egész! :)

    M: Kösziii! :)

    ReplyDelete
  6. Hm, vajon melyik lakk van a kisujjadon? :-D ;-) Nagyon jó lett a mani, és az a narancs lakk gyönyörű *.*

    ReplyDelete
  7. Nagyon cuki lett! :) (Ha megismerkednél az Issa márkával: http://divatesatobbi.blogspot.hu/2012/12/divattervezok-v-resz.html :D)

    ReplyDelete