21 May 2013

135. Fedőlakk, amit használok - Crytal Nails Defender

Nemrég írtam nektek egy bejegyzést arról, hogy melyik az én kedvenc alaplakkom, amit már évek óta használok. Folytatom a sort egy fedőlakkal, amit még születésnapomra kaptam. Előtte a híres Essence BTGN fedőlakk volt mindig a körmeimen, de nyitott voltam erre is, így ezt használtam azóta. 

Crytal Nails Defender



Mielőtt a saját véleményembe kezdenék, bemásolom, hogy mit írnak erről a lakkról a honlapon, utána taglaljuk, hogy mennyire igaz a hír.

"Defender - Gyorsszárító védőpajzs: A színes lakk felületén egy gyorsan  száradó, kemény védőréteget képez, megakadályozva annak kopását, töredezését. Színkiemelő és fényesítő hatású."

Az én tapasztalataim:

Vegyük át részenként a leírást.
- Gyorsan száradó: általában attól is függ, hogy milyen az a lakk, ami alatta van. Nem mondanám, hogy villám gyorsan szárad, néha idegesítően lassan (az ígérethez mérve), de túl lehet élni, hozzá lehet szokni. Ha valaki a kedvenc sorozatából néz egy részt, pl egy Modern Familyt vagy egy hosszabbat, Dextert, akkor a végére tuti megszárad. Úgyhogy ezzel nagyjából elégedett vagyok (akkor, ha nem rohanásban vagyok).

- Kemény védőréteget képez: ezzel teljes mértékben egyetértek! Egy réteg után, mikor már szépen megszáradt, egy kemény réteg marad, ami naaagyon fényes. Ezzel minden rendben van.

- Megakadályozza a kopást, töredezést: a LÉNYEG! Mindenki azért használ fedőlakkot, hogy az megtartsa a körömlakkokat, és meghosszabbítsa annak élettartamát. Direkt egy olyan hétvégére terveztem a tesztelését, ami tudtam, hogy "macerás" lett, és az UTÁN készítettem a lenti fényképeket. Egy Lovely lakkot választottam alapnak. A régieknek a tartóssága nem volt a legkiemelkedőbb, így jónak bizonyult a teszteléshez, bár lehet egy új Essence lett volna a nyerő. :D
Abban a 4 napban, amíg teszteltem: mosogattam, hajat mostam, természetesen minden nap zuhany/fürdés, ablakpucolás (!!!), kocsimosás (!!!), palántázás (!!!) igaz kesztyűben. Ezek jutottak így hirtelen eszembe, ami valószínűleg kikészítenék az ember kezét. És íme az eredmény:



Szerintem ez önmagáért beszél. Jól lehet látni, hogy icike-picike kopás van a körömvégeken, de semmi más. Sehol nem pattogott le, mindenhol egyben fent van a szín. 

- Színkiemelő, fényesítő: a színek olyanok maradnak, amilyenek, igaz, egyenlít a felületen, így a csillámok nagyon szépen látszódnak alatta. Fényes réteget is képez, ahogy már írtam, ez is rendben van.

Van-e bökkenő?

Van. :( Egyetlen egy hibája van ennek a lakknak. Ha több rétegben szeretnénk használni, akkor opálos lesz egy kicsit a végeredmény. Nem tudom, hogy ez csak nálam van-e, de ez egy kicsit rossz tulajdonsága. Mondjuk azt is hozzá kell tennem, hogy én egy rétegben használok fedőlakkot, de a próba kedvéért megnéztem milyen több rétegben.

Összesítés:

Összességében én elégedett vagyok ezzel a fedőlakkal. SŐT!!! Az amilyen védelmet nyújt a lakkoknál, az hihetetlen jó. Az ára sem vészes, kb 1000 Ft-ért a miénk lehet 15 ml. Tényleg védőréteget biztosít, de nem szárad túl gyorsan. Azonban egy sorozat, pihenés, akármi alatt bőven megszárad. Ami valakinek gond lehet, csak EGY rétegben érdemes használni, hogy kerüljük az opálos hatást. 


Remélem tudtam segíteni! 

Ti használtátok már ezt a fedőlakkot? Mi a véleményetek róla? 
Milyen más fedőlakkot használtok?


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

8 comments:

  1. Hm, jól hangzik, de: BTGN FOREVER!!! :-D

    ReplyDelete
  2. Nekem vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. A feketéből egy rétegben szürkét csinál, pár csillámos lakknak elveszi az erejét, a holo hatás pedig szinte teljesen elveszik alatta.
    Erős és kemény réteget képez, az biztos, világos, krémes lakkokhoz jó volt, de nem vásárolnám újra

    ReplyDelete
  3. hàt nàlam màsik lakk forever :D :D
    ez nekem is megvan de nem szivesen hasznàlom.fele elfogyott màr ès nyulik marha suru lett.szoval èn ezt nem veszem ujra.

    ReplyDelete
  4. Tegnap kentem fel pont egy Crystal Nails lakkot, mégpedig egy fehéret. Hát nekem egyáltalán nem vállt be. :(
    Még 3 réteg után is legszívesebben felkentem volna még 1-et, hogy tökéletes legyen, az első réteg gyorsan szárad, de utána valami szörnyű. A második réteg még majdnem 2 óra száradás után sem száradt meg rendesen. :/
    Egyébként én a Moyra gyémánt fedőlakkját használom. :)

    ReplyDelete
  5. nem rossz, de nálam abszolút jó pont a gyorsan száradás, de még én sem találtam meg a tökéletes fedőlakkot :)

    ReplyDelete
  6. Katy: IGEN! :D

    Ani: Nekem még igazán sok tapasztalatom nincsen vele, így tavasszal leginkább világos színeket használok, így azokon ez nem érvényesült. De ha ez így van, akkor elég szomorú leszek. :S

    Manna: Sima Crystal Nails körömlakkot még nem próbáltam, pedig van itthon 3 is.

    Réka: Igen, ez egy olyan fedőlakk, amit csak akkor jó használni, ha van időd. :D

    ReplyDelete
  7. Ó, engem az zavarna, ha nem száradna meg olyan hamar, mint pl. a BTGN, de ami a tartósságot illeti, azok a képek elég meggyőzőek :)

    ReplyDelete
  8. mielőtt a Moyra Excellence fedőlakkot meg nem vettem gondolkoztam ezen is, hogy meg kellene venni. de aztán azt szülinapomra megkaptam, ezért nem ezt vettem. :)
    szuperül bírta a strapát! :))

    ReplyDelete