22 May 2013

136. Lovely Baltic Sand - Nr 1

Múlt héten hoztam nektek egy tesztelést a Lovely egyik újdonságáról, mégpedig a sárga Baltic Sand lakkról. A mai napra a testvérét hoztam, aki pirosas-narancssárgás színben pompázik: 

Lovely Baltic Sand - Nr 1



Az üvegéről nem szeretnék túl hosszasan beszélni, csak pár mondatban, mivel nem tér el a társától. Ha kifejtősebben szeretnétek olvasni, ott megtalálhatjátok. :)
Tehát az ecset széles, lapos, egyenes, könnyű kezelni. A kupakja sem kényelmetlen, nem nehezíti a munkánkat. Az üveg egyébként 8 ml lakkot tartalmaz.
Amit elsőre látunk, az a csodás narancsos színe a lakknak. Ezután lehet felfigyelni a rengeteg arany pelyhecskére, ami feldobja nekünk ezt az árnyalatot. Az indulás nem rossz, nézzük a folytatást.



Egy álom ez a lakk! A körmön minden érvényesül, amit a leírás, és az üvegbe rejtett szín mutat nekünk. Tökéletes homok hatás, csillog villog, és a pelyhek is jól látszódnak. A gyűrűsujjamon egyébként van egy réteg átlátszó fedőlakk, csodás dimenziókat nyit meg előttünk. Ez is egy nagyon jó pontja ennek a textúrának. Komolyan olyan, mintha 3D lenne a körmünk (mert egyébként az is... :D)
Na szóval. két rétegben használtam. annyi bőven elég ennek a színnek. Első réteg pikk-pakk megszáradt, a második réteg már annyira gyorsan nem, de lassúnak sem mondanám.



Nézzük a tartósságot. Ugyan azt tudom mondani, mint a sárga tesónál. hihetetlen jó! Nem pattog, maximum egy kicsit megkopik a körömvég, de az sem az első pár napban. A lemosás már annyira nem baráti, meg kell küzdeni vele, de 10 percnél tovább azért nem tart. Kicsit csilli-villi lesz a kezünk, egy pillanatig mindenki twilight-os vámpírnak képzelheti magát, ha napfények teszi ki a bőrét. :D Egyébként könnye lemosható.
Amúgy már gondolom sokan tudjátok, de azért leírom, hogy tökéletes hasonmása az OPI Jinx-nek, az Anny - She's amazingnek, JulieG - Sugar rush-nak és gondolom lesz IsaDora párja is, meg a többi márkánál, akik csillogó sand hatású lakkokkal jönnek elő. :) Tehát, aki nem teheti meg, vagy nem akarja megtenni, válassza ezt, semmivel sem marad le társaitól! :)


Próbáltátok már ezt a színt? Mi a véleményetek a Lovely Baltic Sand lakkokról?


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

25 comments:

  1. Nagyon szép es meg mindig nem kapható nálunk:'(

    Www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nekem is megvan és imádom *-* Most is ez van a körmeimen. Olyan szép mikor rásüt a nap :3

    ReplyDelete
  3. Hát ezen jót nevette:
    „egy pillanatig mindenki twilight-os vámpírnak képzelheti magát, ha napfények teszi ki a bőrét”

    :-D

    ReplyDelete
  4. nagyon jóó :)őt szeretném :)

    ReplyDelete

  5. Ezt a kis korallt nem láttam üzletben de hasonló nagyon az Opi Jin-hez és az Anny mini lakkjához :)

    ReplyDelete
  6. Én is őt szeretném,de elfogyott a Rossmannból -.-'

    ReplyDelete
  7. ááááááwáááwwáááá :D :D
    gyönyörűű *.*

    ReplyDelete
  8. Ági: Élőben még szebb! :)
    Lauren McGuy: Jajj, sajnálom. :( De egyszer úgyis eljut mindenhova! :)
    Kiss Vivien: Én is akkor csípem a legjobban!
    Katy: Reméltem, hogy valakinek szemetszúr a poénom. :DD
    CRaPTRaSH, szépségblog Pöty cica: Ne csodálom!
    Erzsi: Lehet addigra már elkapkodták.
    hajnoca3: Tuti lesz újratöltés, ne csüggedj! :)
    Ráka: Igeen <3

    ReplyDelete
  9. "egy pillanatig mindenki twilight-os vámpírnak képzelheti magát" Na ezen sírtam a nevetéstől... :D

    ReplyDelete
  10. nagyon tetszik, nekem ez a kedvencem a 3 közül :)

    ReplyDelete
  11. Nekem a kék van meg. :) Ilyet is akartam venni, de elkapkodták előlem, pedig ez is nagyon jól néz ki. :(

    ReplyDelete
  12. Szegedre tegnap érkezett meg. MA dolgoztam, de holnap biztos,hgy beszerzem ezt a színt! :D

    ReplyDelete
  13. Szép, de nem vagyok egy narancsos :)

    ReplyDelete
  14. Nice-nice, Lovely-ék szépen odatették magukat! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  15. Thimmyke: Örülök, hogy megnevettettelek :D

    M.: Én még nem tudtam eldönteni melyiket szeretem a legjobban.

    Takács Kriszta: Szerintem újra fogják tölteni. :)

    Réa Réka P.: Élőben is, nagyon! :)

    Névtelen: Siess! Hamar elkapkodják.

    Elíz: Ez a narancsnak is egy nagyon szép árnyalata!

    Reni: Én nem is gondoltam, hogy ennyire jó lesz, kellemeset csalódtam! :)

    ReplyDelete
  16. Hasonló a véleményem, szerelem elsőre és töretlen is szerintem. Kíváncsi vagyok a narancsből a sárgából mennyi marad nyár végére. :) A kéket meghagyom téli lakknak. :D

    ReplyDelete
  17. Nálam is szerelem ez a lakk ! Imádom, tuti ez lesz a nyár slágere nálam :D

    ReplyDelete
  18. Flory: Szerintem én is nagyon sokat fogom használni! :D A kék pedig tényleg télies színű. :)

    Zitu: Nálam is, és a sárga is! :D

    ReplyDelete
  19. Húú ez nagyon ütősen néz ki :P (Nem szoktam ezt a szót használni, de ez most tényleg olyan :D )

    ReplyDelete
  20. Nekem is pont ez van a körmömön :) Borzasztóan tetszik, de sajnos már kopik a vége (tegnap dél körül kentem fel), nem tudom mitől lehet... :( Valószínű bennem van a hiba, ugyanis nem csak ez a lakk kopik gyorsan le a körmeimről, hanem a legolcsóbbaktól egészen a legdrágábbakig mind :( Nincs valami jó tipped mit kezdhetnék ezzel a problémával? Amúgy tetszik az oldalad :)

    ReplyDelete
  21. Nekem a sárga jobban tetszett:) Sajnos ez a szín nem áll közel hozzám,de amúgy tényleg szép.

    ReplyDelete