26 May 2013

139. Nail Club - Mint

Ma ismét jelentkezünk a Nail Club-os csajokkal, méghozzá egy igazán tavaszias témával, a MENTÁVAL. Szerintem az utóbbi pár évben ez az egyik vezető szín az újjászületés évszakában, lehet kreatívkodni vele dögivel. Még szerintem nem is volt ehhez hasonló NC vasárnapom, ugyanis ez a manikűr már két hete készen van, úgy pattant ki a fejemből, mint a rajzfilmekben a villanykörte. Megcsókolt az én félisten (képzeljük el úgy, mint pl Brad Pittet a Trójából, úgyis aktuális a hétvégén) múzsám.


Beszéltem nektek a tavaszról, de az én manim egy kicsit távol áll ettől, vagy ha nagyon ragaszkodunk hozzá, akkor a tél és tavasz átmenete. Nézzük meg miről is beszélek... :)




Már fogalmam sincsen, hol és mikor láttam hasonló manikűrt, de valószínűleg onnan jött az ihlet. Alapnak egy nagy élénk színű lakkot használtam, a jól ismert China Glaze Aquadelic-et. Majd erre mintáztam a kedvenc IsaDora lakkommal, a Black Galaxy-val. A lépéseket nem írom MOST le, ugyanis egy tutorial is készült hozzá. ;) Remélem tetszik nektek és szívesen el fogjátok készíteni. 




Nekem a végeredmény nagyon bejön! Ráadásul az IsaDora csillámjai csak úgy szikráztak a napsütésben.

Nektek mi a véleményetek róla? :)


Follow on Bloglovin


Nézzétek meg a többiek munkáját is:



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

16 comments:

  1. húú ez gyönyörű, várom a tutorialt hozzá, mert el szeretném készíteni :)

    ReplyDelete
  2. Várom a step-by-step bejegyzést is. :)
    Nagyon tetszik ;)

    ReplyDelete
  3. Telitalálat, ez a kedvencem a héten! :)

    ReplyDelete
  4. Kíváncsi vagyok hogy készült, nagyon jó lett!:)

    ReplyDelete
  5. káprázatos, én is szívesen megnéznék egy step by step-et :)

    ReplyDelete
  6. Jajj de jó, várom a tutorialt :]

    ReplyDelete
  7. Köszönöm mindenkinek! Vagy holnap, vagy kedden jön a bejegyzés ;)

    ReplyDelete
  8. Agyam eldobom, nagyon-nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  9. Valami elképesztő ez a két lakk!!! :)

    ReplyDelete
  10. Nagyon tetszik, valamire úgy emlékeztet, de nem tudom megmondani mire... :DD

    ReplyDelete