27 May 2013

140. NYC - 015 Fresh Blue

Ma végre csöngetett a postás, és meg is hozta a várva várt körömlakkokat, így azonnal ki is próbáltam az egyiket. Igaz, borongós még mindig az idő, de ez a szín olyan szép nyárias, hátha visszacsalogatja nekünk a forró évszakot. :)

NYC - 015 Fresh Blue


Ez a NYC lakk már az újabb kiadásúak között található meg, így bárki bármikor beszerezheti. Az üvege viszont nem változott semmit a régebbiekhez képest. 9,7 ml körömlakkot tartalmaz, ami pont jó állagú, legalábbis számomra. Az ecsete széles, lapított, nem nehéz vele dolgozni. Aprócska félelem volt ugyan bennem, néha lehet attól félni, hogy amint felkenünk egy színt, máris eltűnik az az élénk szín, amit az üvegben látunk. Nézzük meg, mit tud ez a darab:



Na, ennél ezt nem tapasztalhatjuk! Csodálatosan élénk szín, mégsem neonos. Igazi tengerparton fetrengős, óceánba szaladgálós. :) A nevéhez is nagyon hű, ugyanis egy friss, üde kék körömlakk, amit most csodálhatunk. E mellé még csodásan terül, és EGY rétegben is nagyon jól fed! Én a biztonság kedvéért kettőt vittem fel. A másodiknál azért jobban kiteljesedik ez a szín.



A száradási ideje is nagyon jó! Gyors, és nem is buborékosodik. Ezt a NYC lakkot jobban is szeretem, mint a gyorsan száradó változatot. Valahogy mindig jobban bejönnek. A tartósságról nem tudok nyilatkozni, ugyanis max 2 órája lehet rajtam, de ha olyan, mint a régebbi lakkoké, akkor ez is jól megállja a helyét a drogériás dekorkozmetikumok között. 
Na, de csak a színnel úgy éreztem nem teljes a körmöm, így tette még rá pár kövecskét is, amelyek hasonló árnyalatúak.


Nektek hogy tetszik ez a szín? Próbáltátok már az új NYC körömlakkoknak valamelyik Expert Last színét?


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

14 comments:

  1. Gyönyörű színe van! :) Itt sajnos még nem kaphatók az új lakkok, pedig úgy várom már őket. :)

    ReplyDelete
  2. Jaj de szép <3 Kék lakkból sosem elég!

    ReplyDelete
  3. Engem egy kicsit az Astor Electric bluejára emlékeztet,bár az sötétebb egy picivel,de ugyanilyen vibráló és imádom!:)

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép színe van, pedig nem vagyok oda a kék lakkokért (mostanában kezdek barátkozni velük) :)
    Nekem a catwalk queen van meg, ami egy barackos korallos szín, nagyon szeretem, igazi nyárias és vidám :)

    ReplyDelete
  5. Zitu: Biztosan oda is megérkeznek hamarosan! :)

    Ingrid: Hát abból sosem! van is itthon szép számmal. :D

    Lexi: Nekem is eszembejutott az a lakk, de teljesen mások, csak ez annyira képen nem látszik. Van még egy hasonló lakkom, majd lehet lesz egy kis összehasonlítás!

    Gabica: Pedig a kékek hihetetlen jól mutatnak! :) Az is egy nagyon szép szín! :)

    ReplyDelete
  6. mindig mindenki ilyen szép lakkokat mutogat.. még szerencse, hogy csütörtökön-pénteken-szombaton Rossmann közelében leszek :D
    nagyön üde kis szín, a díszítéssel egyszerűen nagyszerű! :)

    ReplyDelete
  7. Szép nagyon,és olyan jó formája van a körmödnek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja és még valami,mindenkinek ezt a színt küldték?:D

      Delete
  8. gyönyörű, és nagyon szépen lakkozol :)

    ReplyDelete
  9. nekem is kell ilyen meseszép kék :DD

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. M.: Köszi! :) Hát igen, ez a hátránya a sok-sok blognak... Ennyi szépséget osztunk meg. :D

    Névtelen: Köszönöm! Nem, többen is más milyet kaptak, de tény, ez is több helyen szerepel. :)

    Réka: Köszönöm!

    Elíz: Egész nap nézegetem... :D És a felülete annyira jóóó!

    Ibolya Janko: Hajrá! Most akciós. :D

    ReplyDelete
  11. Nagyon szép színe van :)

    ReplyDelete