29 May 2013

142. A szivárvány színei TAG

Tegnap találkoztam egy TAG bejegyzéssel, méghozzá Carmenesque blogján. Eredetileg Youtube-ról indult ez a történet, de miért ne lehetne ebből bejegyzés is? Így gondoltam, én is beszállok, jöjjön egy ilyen. :) Igaz, az enyém annyiban különbözik, hogy csak körömlakkokról lesz szó. (Mi másról???? :))


Tehát a lényeg, hogy a szivárvány színei alapján csoportosítjuk a beauty dolgokat, esetemben a lakkokat. Csak a kedvenceimet válogattam ki, nincsen itt az egész kollekció. Valószínűleg nem lenne elég egy-egy kép színenként. :D Na, akkor válogatásra fel! :)

Piros


Ide vettem a bordósabb színeket is, nem csak az igazán pirosakat. Plusz véletlenül idekeveredett a Lovely is, lehet a narancshoz kellett volna rakni, de mindegy is. :) Szóval piros lakkok.  Sokáig ezekért rajongtam a leginkább. Fogalmam sincsen már hány üveggel használtam el a Rimmelekből, Manhattanből, vagy bármilyen más márkáéból. Meg egyébként is. Ez egy nőnek KÖTELEZŐ darab. Mi lehetne a vörös körmöknél nőiesebb? Maximum a vörös rúzs... :D Abból is van pár itthon, de ne térjünk el a tárgytól. Imádom ezeket a színeket egytől egyig. :)

Narancssárga


Nos... Ez most egy igen fontos szín az életemben, legalábbis amihez én kötöm, de erről hamarosan... Úgy voltam még ezzel a színnel 1-2 éve, hogy volt egy kettő belőle és kész. Nyárra tök szép volt, és ennyi. Kicsit azonban próbáltam tudatosabban színeket venni, így olyanok is a kosaramba kerültek, ami nem piros, nem rózsaszín, vagy fekete, stb. :D Na azóta eléggé megnőtt a létszámuk a narancsos lakkoknak. :D De tulajdonképpen nem is bánom. Ezeket is nagyon megszerettem.

Citromsárga


Azaz, ami mindig problémás... :D Kevés tökéletes sárga lakk létezik, és elég sokan keresik azokat. Minden egyes üvegnél reménykedünk, hogy talán Pandora szelencéjéhez van szerencsénk, de amint kinyitjuk csak büdös kis pókok másznak ki, amik hasznavehetetlenek, vagy ha mégsem annyira rossz a helyzet (tehát mégiscsak használható), akkor kaptunk pár cukorkát, és ennyi. Ebbe a kategóriába vettem az aranyat is. Ez az Orly például egy tökéletes arany lakk! 

Zöld


Na, a zöld lakkok... Szintén nagyon szeretem őket, különlegesek, és cseppet sem szokványosak. Még akkor sem, amikor most a körömlakkok kora van. Sokan ódzkodnak tőle, pedig egy-egy szettet hihetetlenül fel tud dobni. Egy unalmas téli fekete öltözéknek is tökéletes kiegészítője. Legyetek bátrak, és nyissatok efelé a szín felé! Nem fogjátok megbánni!

Kék


Na, hát ez a szín is! <3 Ezért is oda meg vissza vagyok. Az egyik régi Essence lakkom már nem is érem miért nincsen a képen, ugyanis azt rengeteget használtam. Még mindig jó állagú (régi kiadás...), és álomszép tinta színe van. Még régen papám mondta mindig, hogy olyan, mintha rácsaptak volna a körmömre. :D Ez is egy olyan szín, ami felé nyitni kell, hasonlóan mint a zöldhöz. Jön a közhelyes mondat, hogy lépjünk ki a konfortzónánkból, stb... De tényleg így van! Már annyi árnyalatában létezik, biztosan talál mindenki magának valót. Most én egy Essie lakkért vagyok oda (már jó ideje), de egyszer úgyis benne marad a virtuális kosaramban. :D

Ingidó, lila


Tudom. tudom, ez igenis két különböző szín. Tisztában vagyok vele. :D De én most nem szedtem őket külön, elvégre az indigó egy lilás kék, tehát a lilával egy kalap alá veszem most. Nos, ezek a színek... bogyós, mély, hideg, meleg tónusú, jöhet  szép számmal! Bár inkább az Essie féle mély lilák. :D Azóta van a mániám olyan színekre, mióta a hajam is hasonló. Ott is, a körmeimen is, és a számon is imádom. 

Rózsaszín


Na, a következő szín, ami azért mindenki körömlakkos gyűjteményében el kell, hogy férjen. Itt is ízlés kérdése, hogy melyik szín a kedvenc, mi illik hozzánk, de nyárra nem is választhatnánk szebbet! Itt is találhatunk egyébként különlegesebb darabokat, mint pl a Golden Rose lakk. Tele van csillámokkal, ami feldobja az egészet. És nem csak a barbie pink szín létezik, tényleg rengeteg közül tudtok válogatni. Én mondjuk minden színért oda meg vissza tudok lenni, bármiben meglátom a lehetőséget, kivéve egy két húsos nagymamás rózsaszínben. Ezután, hogy ezt kitettem, szinte biztos vagyok benne, hogy szembe fog jönni egy olyan árnyalata, aminek nem tudok ellenállni, de egyelőre így vélekedek róla. :D

Színes


A kép nem igazán azt adja vissza, amire ennél a kifejezésnél számítunk, de egytől egyig igenis színes darabok, csak a fotózás végére a nap meggondolta magát, és elment máshova, ha pontosabbak akarunk lenni, akkor inkább a felhők másztak rá a napra, de kit érdekel, nem maradt elég fény. Na. :D Ide javarészt fedőlakkok kerültek, azok amik igazán több színűek lehetnek, vagy még a holo lakkok. :) Fedőlakk akármilyen mennyiségben jöhet, nem tudok ellenállni. :D

Fekete


Na, ez már nincsen benne a TAG-ben, én mégis csináltam nekik is egy külön helyet. A régi korszakomban, mikor a ruhatáram 90%-a fekete volt, akkor használtam a legtöbbet, ma már szerencsére az életem, és a körömlakkmennyországom is színesebb lett. Sokan nem szeretik ezt sem, vagy éppen az alternatív szubkultúrákhoz kötik, de könyörgöm, szakadjunk már ettől. Egy-egy csillámos lakkal hihetetlen gyönyörű eredményt érhetünk el! Én ezt a "színt" is kedvelem. :)


Nekem ennyi volna a TAG bejegyzésem, remélem szívesen olvastátok, és aki bátortalanabb színekben, szívesebben nyúl máshoz is, mint a megszokott. 
Ha kedvet kaptatok ehhez, akkor készítsétek el ti is, úgy, ahogy én, vagy ahogy a Sminknaplóban látjátok, vagy akárhogy, ahogy szeretnétek. :)

Míg el nem felejtem! Pin it gombot ugyan nem tudtam beilleszteni, ritka béna vagyok hozzá, meg macerás (biztosan van egyszerű módja is, aki tudja pls írja le). Szóval már PINTERESTEN is megtaláltok, így ha követtek ott is, ott meg tudjátok osztani a képeket. (Vagy ha saját böngészőtőkbe illesztitek be a pin it gombot, akkor akármikor akárhonnan vihettek képet. :))


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

12 comments:

  1. Óóóó, mennyi gyönyörűség! <3

    ReplyDelete
  2. Nekem biztos lenne egy külön türkiz kategória :D

    ReplyDelete
  3. mindegyik lakk gyönyörű :)

    ReplyDelete
  4. mennyi sok szép körömlakk =)

    ReplyDelete
  5. ez a kollekció nagyon szép darabokból áll <3

    ReplyDelete
  6. huuu, a Golden Rose-t hol lehet venni?....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én internetről rendeltem egy holland és egy román oldalról. :) A románt javaslom inkább, ott nem tört el a lakkom. :D
      Itt a link:
      http://www.polishinail.com/en/89-golden-rose-jolly-jewels

      Delete
  7. A kékek, a lilák és a rózsaszínek... <3 =)

    ReplyDelete