12 June 2013

152. Nail Foil from KKcenterHK - Körömfólia TESZT és TUTORIAL

Tegnap láthattatok egy Haul bejegyzést, amiben bemutattam nektek az újdonságokat. A Models Own lakkok mellett a körömfólia keltett még nagy érdeklődést, így inkább ezzel kezdeném a sort. :) 
Jó pár hete megkeresett engem a KKcenterHK webshop, ahonnan különböző kozmetikai, beauty eszközöket lehet rendelni, és felajánlotta, hogy választhatok valamit, azt elküldik nekem, és tesztelhetem. Természetesen nem mondtam nekik nemet, mivel már nagyon régóta ki szeretném próbálni a körömfóliát. Egy ideig ment az e-mail váltás, és utána hirtelen nagy csönd lett. Én már le is mondtam a csomagomról, amikor egyik délután benne volt a postaládámban ez:

N.Nail Hot Galaxy Diamond Hidden Nail Foil Transfer (E04)



A várva várt kis fólia... :) A színek már a webshopos képen (lent) is nagyon tetszettek, és reméltem, hogy nem lesz csalóka. Azonban tökéletesen megfelel a pink-piros-narancs-sárga-zöld színátmenet a valóságnak. 


Összesen 150 cm hosszú, ami nagyon sok, ugyanis az én kicsi ujjaimra nagyon keveset kell levágni. E mellé még egy ragasztót is kapunk ajándékba, amire rá fog ragadni a fóliánk, így nem kell azt külön beszereznünk. 
A fólia felépítése: a fényesebb oldalon látjuk a színeket, ez köszön majd vissza a köröm felületén is. A másik oldala ennél a fóliánál rózsaszínes és matt. Ezt kell majd a ragasztóra tennünk. A ragasztó az áttetsző fóliáról le fogja szedni a pigmenteket, és így kerül a körmeinkre. :)

A ragasztó:


Hosszú, keskeny körömlakkos üvegben érkezik, hagyományos ecsettel. Előfordulhat, hogy összeragad, és megkeményedik, akkor egy kicsit jobban kell ügyeskedni, de ez sem akkora akadály, elvégre a ragasztónk áttetszővé szárad.

A körömfólia használata lépésről lépésre:


1. lépés: Vágjunk le megfelelő mennyiségű körömfóliát. Nekem mint látjátok kb kettő 1,5 cm-re volt szükségem az egyik kezemre. 

2. lépés: Kenjük fel vékony rétegben a ragasztót a körmeinkre, ügyeljünk arra, hogy szép legyen, mintha lakkoznánk (nem baj azért, ha egy-egy baki becsúszik), mivel erre tapadnak a pigmentek. Felvihetjük ezt körömlakkra is, és egyéb mintákban is, nem kötelező a köröm teljes felületére.

3. lépés: Várjuk meg, amíg teljesen ÁTTETSZŐVÉ szárad a ragasztó.

4. lépés: Helyezzük a körömfóliát a köröm felületére úgy, ahogy majd később a mintát szeretnénk rajta látni. Mivel a többségnek nincsenek 3-4 centis karmai, így ha csak egy átmenetet viszünk fel, a többi fóliát sem kell kidobni, később felhasználhatjuk.

5. lépés: Fültisztító segítségével simítsuk rá a köröm felületére a fóliát nagyon alaposan, hogy mindenhova jusson. Természetesen ezt az ujjunkkal is megcsinálhatjuk, csak nehogy felkaparjuk.

6. lépés: Ha elkészültünk, vegyük le a fóliánkat, látjuk, hogy honnan hiányoznak a pigmentek, vigyünk rá egy réteg fedőlakkot. A fényéből egy kicsit veszíteni fog, de így sokkal tartósabb, és akár 2-3 napot is kibírhat. Attól függ, hogy mennyire vigyázunk rá.

Fedőlakk nélkül a végeredmény:




Nekem hihetetlenül tetszik a végeredmény, és amint kibontottam a csomagot, máris felvittem. Mivel sok-sok színből áll, ezért több körömlakkal is használhatjuk, ebből a szempontból baromi praktikus. Simán lehet a gyűrűsujjunkon (vagy amelyiken szeretnénk), vagy ha hosszabb a körömvégünk, akkor "francia" manikűrként, de mint írtam már, a lehetőségek tárháza végtelen. 

A végeredmény fedőlakkal:



Egy kicsit ugyan visszavett a fényéből, de napsütésben még így is csodaszép, és eddig már nagyon sokan megdicsérték. Gyors, praktikus, egyedi. :)

EZT a fóliát megrendelhetietek itt:

De még számos szín, minta közül válogathattok, körülnézhettek itt:

Ugyan nekem még kódom nincsen, de Flory engedélyével beírom az övét, így 10% már mehet is le az árból.
A kód: florysworld

Összesítve a véleményem:
TOTÁLIS SZERELEM. :D Tényleg nagyon jól mutat, tovább fent marad, mint hittem, és nem is annyira bonyolult elkészíteni, hamar bele lehet jönni. Ráadásul amennyit kapunk a pénzünkért (főleg kedvezménnyel), az nagyon sok fólia, nagyon sokáig elegendő. Tehát bátorítalak benneteket, hogy ha még nem próbáltátok ki, akkor most tegyétek meg.

Ti bevállalnátok? Használtatok már ilyen fóliát, vagy tervezitek a megvételét?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



23 comments:

  1. Annyira megtetszettek ezek a fóliák, szuperek! :)

    ReplyDelete
  2. Ez gyönyörű! :))) *.*

    ReplyDelete
  3. tényleg nagyon szép. de nem hiszem,hogy magamon kipróbálnám.

    ReplyDelete
  4. Látom, megérkezett a Seche Vite ;D nekem is nagyon tetszik ez a körőmfólia-ötlet, bár nekem ennyi szín már nem fér bele a komfortzónámba egyszerre, csak sima egyszínűvel fogok próbálkozni először, aztán ki tudja :)

    ReplyDelete
  5. nagyon mutatós. eltávolítása mennyire nehézkes? :)

    ReplyDelete

  6. Nagyon jó, nekem is van de még nem próbáltam:)

    ReplyDelete
  7. Elíz: Én is teljesen beléjük szerettem! :)

    Ági Mdolla: Igen, mondjuk ez egy olyan eszköz, amit nem mindenki próbálna ki. Mondjuk lehet kellemeset csalódnál!

    Petronella's: Hahaaaa és kiszúrtad! :D Igen, pont jött a postás, mikor mentem el délelőtt, és akkor a kezembe nyomta. :D Egyébként a teszt alatt az összes színt meg akartam mutatni egyszerre, ezért lett ennyire színes, hétköznapokra olyan színt választok, ami épp megy a körmömön lévő lakkhoz. :)

    Lilla: Jaaaj, ezt véletlenül lehagytam, ne haragudj. :) Egyáltalán nem nehéz! A ragasztó egy kicsit nyúlós izé lesz, de gyorsan meg lehet tőle szabadulni. :)

    Erzsi: Na, akkor sürgősen! :)

    ReplyDelete
  8. szuper kis technika ez. nagyon tetszik. :)

    ReplyDelete
  9. nekem is nagyon tetszik, mutatós:))

    ReplyDelete
  10. Nekem nagyon bejönnek a körömfóliák :)

    ReplyDelete
  11. Egyre jobban érdekelnek ezek a körömfóliák, bár nem hiszem, hogy magamtól vennék :P

    ReplyDelete
  12. M.: tényleg nagyon szuper! Nekem belopta magát a szívembe! :)

    Panka: Tényleg nagyon mutatós! :)

    Ani: Jajjj, ne is mondd, néztem nálad mindig a teszteket. :)

    CRaPTRaSH: Szerintem már sok-sok helyen lehet venni, lehet össze is gyűjtöm a lelőhelyeket. :)

    ReplyDelete
  13. Annyira macerásnak tűnik, és a végeredmény annyira nem jön át... :(

    ReplyDelete
  14. Nagyon szép lett, nekem tetszik :)

    ReplyDelete
  15. Gyönyörű! Kell ez a fólia!:))

    ReplyDelete
  16. wow, erre nincsenek szavak... eszméletlenül szép *-*

    ReplyDelete
  17. én képtelen vagyok használni..meegvártam, hogy áttetsző legyen a ragasztó..próbáltam vékony és vastag réteggel is, de amikor lehúznám a fóliát állandóan a fele ottmarad vagy elszakad és simán bazironda..instára is tettem egy képet a csodás végeredményekről :/ pedig tényleg annyit próbálkoztam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem próbáld meg hasonló színű metálszínű lakkra tenni, amikor még nedves, elvileg azon is megtapadhat, és ha csak kevés kerül rá, akkor is egész jó lesz a hatás. Marcsi, szerinted működne úgy?

      Delete