1 July 2013

164. Fashion Monday 8.

Egy kisebb kihagyás után, de újra jövök a szokásos Fashion Monday manikűrrel. Már egyszer írtam a szünet okáról, remélem megértettétek, de kíváncsian vártátok már a folytatást. Természetesen attól függetlenül, hogy nem volt bejegyzés, gyűjtögettem képeket, és az egyiken meg is akadtam, hogy na, ezt lesz a tuti befutó mára (a következő is megvan már.... :D)

Dior


Annyira megtetszett ez a ruha, hogy tényleg nem tudtam neki ellenállni, és meg kellett csinálnom a hozzá illő manikűrt. Ráadásul az elgondolásomban egy újfajta technika is szerepelt, legalábbis nekem új. Persze ez nem lett még tökéletes, de elsőre megteszi. :) 



Alapnak fehér körömlakkot használtam, annak ellenére, hogy a ruha nagyon-nagyon halvány szürke. Ez a szín még hiányzik a kollekciómból, ezért esett erre a választás, de azt hiszem ez nem marad így sokáig. :D Nos, erre vittem fel piros körömlakkal vastagabb és vékonyabb csíkokat. 



A végeredmény szerintem végtelenül egyszerű, rengeteg színkombinációra van lehetőségünk, és akár hétköznap is hordhatjuk. Egyszerű, de nagyszerű (számomra). :)

Hogy tetszik nektek ez a manikűr? 




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



8 comments:

  1. Szerintem nagyon jó lett. Az alap Dior ruha is megfogta a fantáziámat, és Neked nagyon jól sikerült átvinni :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jól néz ki! Egy kicsit a kínai írásjelekre emlékeztet *-*

    ReplyDelete
  3. Nagyon tetszik! Simán hordanám ezt a manit!:)

    ReplyDelete
  4. Nem is a divat jut róla eszembe, hanem Dexter. Tényleg, utána kell járnom az új évadnak...

    ReplyDelete
  5. Az a lány: köszönöm!!! :)

    Réka Balogh: köszi! Tényleg emlékeztet rá :D

    Angel: köszi :)

    djkaty: ne is mond, nemsokára eljutok addig, hogy letöltésem. Lehet nem véletlenül választottam ezt. A tudatalatti dolgozik. :D

    ReplyDelete
  6. Szia Maria!
    Jelöltelek a Liebster Blog díjra, gratulálok! :)
    Látogass el hozzám a kérdésekért, kíváncsian várom a válaszaidat egy bejegyzés keretein belül!
    http://plumlipstick.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html
    Puszi,
    Szilva

    ReplyDelete
  7. nagyon tetszik, gyönyörűszép munkákat készítesz :)

    díjat kaptál tőlem, várom válaszaidat: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/2013/07/masodik-dijam.html puszi :)

    ReplyDelete
  8. szuper lett a manikűr, csodás fénye van. :)

    ReplyDelete