17 July 2013

175. Márkabemutató 6. - Rimmel

Huha, Rettentő régen volt már márkabemutatós bejegyzés, pedig írtátok is, hogy mennyire kedvelitek. Most jöjjön a következő rész, amit külön kértetek is. Mivel sok minden változott ennél a márkánál, így időt is kellett hagynom, amíg új tapasztalatokat gyűjthetek, nem mintha előtte rosszak lettek volna. Tehát a mai témánk:


Az egyik legrégebbi kozmetikai márkáról van szó, ugyanis már 1834 óta jelen van a világunkban, méghozzá Eugéne Rimmel jóvoltából. Ahogy a nevében is olvashatjuk Londonból indult, és hódította meg a világot. 

Mottója, amit már mindenki kívülről tud: "Get the London Look"

Sok-sok modell, sztár megfordult már ennél a márkánál, mégis talán aki mindenkinek egyből beugrik, az Kate Moss, de bizonyára a fogak közötti szünettel megáldott Jagger lány is ismerős már a plakátokról.
A Rimmel márka mindenféle kozmetikai termékekkel ellát minket, bármire szükségünk van, a pultokon megtaláljuk. Ráadásul a közepes árfekvésű termékek még nagyon jók is. Sokan dicsérik a rúzsokat, körömlakkokat, szemrevalókat. Nekem is jó pár Rimmel van a nesszeszeremben.
De minket most leginkább (ezen a blogon) egyetlen egy vonal érdekel. Mégpedig a körömlakkok. Mint már írtam, nagy változásokon ment keresztül a márka, de azért meg is tartott egy két ágat magának. A legújabb irányvonal:

Rimmel Salon Pro Kate Moss Nail Polish


Ezek a körömlakkok 10 napig tartó tökéletes gél-hatású körmöket ígérnek repedezés nélkül a Lycra tartalma miatt. Eddig ugyan nem hordtam ezeket a lakkokat, de tény és való, hogy rendesen fent maradtak a körmeimen. Igaz, olvastam olyan véleményeket is, akik 1-2 nap utáni kopásról számoltak be. Mindenki körme más, mindenkin máshogyan viselkedhet. 
A csomagolás is más, nagy bumszli kupakot kapott, ami nem mindig kényelmes, és szép széles, lapos, lekerekített ecsetet. Nekem ezek a kedvenceim, szóval ezt egy percig sem bántam. 

Jelenleg ezekben az árnyalatokban érhetőek el a körömlakkok (a limtáltak nincsenek itt):



Rimmel 60 Seconds Nail Polish


Egy újabb csoportja a Rimmel által kínált körömlakkoknak. Ezek nem igen változtak, a színeket újítgatják néha. 1 perces száradással kecsegtetnek, még emlékszem mikor régen ezt úgy reklámozták egy csodás mély kék lakkal, hogy egy nő beszállt a liftbe, előkapta, és gyorsan kilakkozta a körmeit. Mire leért (vagy fel?) már meg is száradtak. 
Tapasztalataim szerint tényleg igaz ez a reklám, bár nem liftben próbáltam, viszont nekem a lakk is hamar kezdett sűrűsödni. Lehet nekem nem voltak jók. Veletek már előfordult ez?
Az üvegek amúgy kisebbek, mint a régi lakkoké, vagy az új Salon Pro társaiké, az ecset viszont itt is hasonló, így kényelmes és egyszerű a használata.


Azonban nem lenne teljes a kör, ha körömápoló termékeket kihagyták volna. Több olyan is megtalálható, amelyekről csupa jó vélemény született. ezek közül is szemezgettem nektek.

Rimmel Nail Rescue 14


Ha nagyon töredezettek és gyengék a körmeink, gyakran felválnak, akkor ez nagyon jó kis kúra lehet a legtöbbünk számára. Én ugyan még nem próbáltam, de eddig rosszat nem igen hallottam/olvastam róla. 14 napig, azaz 2 hétig kell alkalmaznunk. Bár szerintem ha kihagyunk pár napot, és újra végig csináljuk ezt a kúrát, azzal sem árthatunk, mivel a körmöknek is kell idő, amíg lenőnek, és az a jó, ha már kezdetektől egészségessé és erőssé tesszük őket.

Rimmel Stronger körömerősítő alaplakk


Ezt már nem kúraszerűen kell alkalmazni, szimplán a körömlakkozás előtt kell felvinni egy-egy réteget belőle a körmökre. Elvileg (azért írom, mivel még nem próbáltam) erősít, táplál. Kalciumot és keratint tartalmaz. 

Rimmel Pro Super Wear Fedőlakk


Egy fedőlakkot is hoztam, szintén 10 napot ígér, de csak az alapján tudok véleményt írni nektek, amit másoktól hallottam. Eddig sokan dicsérték, szép fényt ad a körmöknek, lakkoknak, és tartósabbá teszi azokat. Már a száradási ideje lenne fontos, ha gyors, akkor már emiatt sem kell rágódni, kosárba! :)


Még mindig nincsen vége a jónak, három mostani kollekcióról is hoztam nektek képeket:

Rimmel Precious Stones


Rimmel Metal Crush


Rimmel Cocktail



Nektek mi a véleményetek erről a körömlakk márkáról? Milyen az eddigi tapasztalatotok?




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest






3 comments:

  1. Nekem az I ♥ Lasting Finish kollekcióból van két példányom ettől a márkától. Nem tudom, hogy lehet-e még ezeket kapni, nem nagyon olvastam az utóbbi időben már sehol róluk, pedig 1-2 hónapja vettem. Az egyik a 030-as Double Decker Red, a másik pedig a 300-as Pop Your Pink. Klassz lakkok egyébként. Nem kiemelkedőek, de én meg vagyok elégedve mindkettővel, könnyen kezelhetőek és egész tartósak is.

    ReplyDelete
  2. 60 seconds gyorsan szárad és gyorsan beszárad. Viszont könnyű használni és csalogató színekben kapható :) egyik kedvencem, fedőlakk nélkül is tartós.

    ReplyDelete
  3. Az egypercesek közül birtoklok egy napsárgát....nem kedvelem. Az ecset szuper, de a gyors száradási idő miatt két rétegben nagyon nehéz csík-trutymómentesen lakkozni vele, egy rétegben pedig nem fed eléggé. Inkább áldozok a festésre némi plusz időt, ha cserébe szebben terül a lakk
    üdv
    bandita

    ReplyDelete