4 August 2013

188. Nail Club - Inspired by Song

Jön egy újabb Nail Club bejegyzés a kis csapatunkkal, méghozzá egy elég izgalmas, és sokoldalú témával. Meg lehet közelíteni klasszikusabb és modernebb oldaláról is, ugyanis mióta az ember jelen van ezen a bolygón, azóta ez is... Ez pedig a zene. :) 


A lehetőségek tárháza megint csak végtelen, nyilván mindenki a saját stílusához, személyiségéhez fogja igazítani. Én egy olyat választottam (mivel ezt már egyszer a 31 napos kihíváson ellőttem a kedvenc zenekarommal), amit államvizsgára készülés közben hallgattam meg legalább ezerszer. Annyira jó dallam van hozzá, hogy fél pillanat alatt bele tud égni az agyunkba. 

The White Stripes - Seven Nation Army


A hozzá illő manikűrt a háttér és a klipben lévő színek inspirálták.



Minden ujjamat elsőre fehérrel alapoztam, miután megszáradtak a rétegek, azután díszítettem fel. A gyűrűsujjam kivételével mindenhol kicsi szalagokat használtam. A kakukktojásnál késztetést éreztem a legyezőecsetem használatára, így ott azzal munkálkodtam. 



Kicsit összecsapott lett, de nézzétek el nekem, egy ideig most itt van Hollandiában a családom, és amerre csak el lehet jutni, oda elmegyünk, most is éppen Amsterdam utcáit koptatjuk, amíg ti ezt olvassátok. :) 
Remélem a mostani alkotások is nagyon fognak tetszeni nektek! 

Mi a véleményetek a manikűrről? Ti milyen dalt választottatok volna?



Többiek munkái:





Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



10 comments:

  1. Nagyon jó lett :) Imádom a körmöket amiket csinálsz !! Nem semmi az a középső ujj. Legegyszerűbb lett volna a Gangnam style-t választani, de az picit slank lett volna. Én Bruno Mars- treauser-t választottam volna :) De ez is nagyon jó lett !!
    Puszi :*

    ReplyDelete
  2. A The White Stripes nekem is kedvenc, és a manikűr is nagyon tetszik, főleg a középső ujjad :)

    ReplyDelete
  3. nekem nagyon tetszik!♥ a középső a favorit♥

    ReplyDelete
  4. gyönyörű a középső ujjad *_*

    ReplyDelete
  5. én is nagyon szeretem ezt a számot és a mani : O abszolút a zene : D
    nagyon jó lett!! : )

    ReplyDelete
  6. Wáááá, imádom a számot is, és a manikűr is nagyon nagyon bejön :]

    ReplyDelete
  7. Extra jó lett! A középső ujjadon tetszik a legjobban. :)

    ReplyDelete
  8. tök jó lett, nekem is a középső ujjad tetszik legjobban. :))

    ReplyDelete