9 August 2013

191. Nail Polish TAG

Nem is értem eddig hogyan maradhatott ki ez a TAG bejegyzés a blogom oldaláról, elvégre erről szól ez az egész. Holnaptól nagy hajrá indul, három napig mindenféle nail art lesz a blogon, így mára csak egy könnyedebb posztot szerettem volna, és akkor megtaláltam ezt. Így most én is kitöltöm (igaz, már jó rég ment körbe a blogokon, de nálam még kimaradt). Néhány lakkhoz, termékhez link is tartozik, ha a nevükre, vagy a feltüntetett helyre kattintotok, akkor meg tudjátok nézni. :)

Nail Polish TAG


1. Mi a kedvenc fedőlakkod?

Sokáig kerestem a tökéleteset, sokáig válogattam, próbálgattam, végül megtaláltam az igazit. Ő a Seche Vite extra gyorsan száradó lakkja, amiről ITT olvashattok. Mindenhol istenítik, és nem hiába. Tényleg csodákra képes pár pillanat alatt.


2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed?

Többfélét is használok, mivel nekem nagyon fontos, hogy mindig ápolt, és szép legyen a kezem, a körömágyam, a körmöm. Nem véletlen ugye, ki akar csúnya kiszáradt repedezett valamiket nézegetni? Kézkrémet nem fotóztam most le, mivel a testvajam ezt a funkciót is betölti, de a többi itt van:

Körömágybőrre:
Orly Cuticle Therapy Creme: Ha sürgős ápolásra van szükségem vagy éppen napközben jön rám az ápolhatnék, akkor mindig ehhez nyúlok. Gyorsan beszívódik, kellemes az illata, és azonnali tökéletes eredményt hoz.
Crystal Nails Cuticle Oil: Ezt mindig este veszem elő, ugyanis a nevéből is láthatjuk, hogy egy olajról van szó. Ha felkenem, akkor nem fogom letörölni egy idő után, hagyom, hogy teljesen beszívódjon. Mielőtt lefekszem, ecsetelek, kezeimet szépen biztonságba helyezem, reggelre pedig kész is a tökéletes körömágybőr.

Körmeimre:
Astor Power3: Szerintem ő róla már nem is kell nagyon írnom, van egy nagyon részletes bejegyzésem. Még mindig imádom, és még mindig ugyan olyan jó!


3. Glitter vagy matt?

Mivel mindenképpen választani szeretnék, így a glitterekre teszem le a voksomat. Nem mintha a matt verziókat nem imádnám, de csillámok nélkül nem lehet kibírni. :D Hetente egyszer legalább van valamilyen a körmeimen, és sajnos, vagy nem sajnos gyűjtöm is a különlegesebb darabokat. :D

NYX - 167 Dreamy Glitter, OPI - Polka.com, Lovely - Nr 117, H&M - Glitter Nail Polish Blue, Essence Color & Go - 112 Time for Romance, Essence Twins - 03 Clyde, NYC - 155 Gramercy Glitz

4. Mi az aktuális körömlakkszerelmed?

Ha olyat kell választanom, ami rendelkezésemre áll, akkor egyértelműen az Essie Tart Deco-t írom. Megunhatatlan. Mióta megvan, azt hordom. Tökéletes barack, tökéletes nyári lakk. 


De ha arról van szó, amit még nem sikerült megkaparintanom, akkor a legújabb Zoya őszi kollekciójának egy tagját emelném ki, mégpedig a tökéletes étcsokibarnát. 
Zoya - Louise


5. Melyik a kedvenc márkád?

Na, ide bőven tudnék sorolni, mivel van egy pár. Ha nem a drogériás termékeket nézzük, akkor egyértelműen Essie és OPI (és még az Orly is :D). Olcsóbb kategóriában, amelyek mindenhol fellelhetőek, ott a Rimmel és a NYC. Bár ezek gyakran változnak, leginkább akkor, ha beválasztok egy rosszul teljesítő körömlakkot.

6. Mi a kedvenc lilád/rózsaszíned/pirosad/kéked/zölded?

Itt akadtam el egy kicsit, mivel többet is fel tudnék sorakoztatni, de gatyába ráztam magamat, és találomra választottam a kedvencekből egyet. 

Lila: Orly - Galaxy Girl
Mivel ez egy kimondottan őszi szín, így még nem igazán volt alkalmam használni, de már most érzem, hogy ő lesz az egyik nagy befutóm erre az időszakra.


Ő róla már olvashattatok, továbbra is legalább annyira elégedett vagyok vele, a lábamon ez van a legtöbbet.


Piros: Hema Long Lasting - 823
Erről még nem láthattatok posztot, de már megírtam, előre csak annyit, hogy tökéletes csillogó piros.


Ez a lakk végigsöpört a legtöbb blogon, annyira egyedi és különleges kék. Vibráló, de mégsem annyira, hogy irritálja a szemet. Ráadásul mikor leakciózták sokan lecsaptak rá. :)


Megunhatatlan. <3


7. Mi a kedvenc téli lakkod?

Itt már bűnöztem, és az előzőeket kihagyva hoztam ide több színt. Egy évszakot lehetetlen egy lakra lebontani.
Opi - Stay The Night: Első Liquid Sand lakkom, és ezzel be is szívott ez a textúra. 
NYC - 002 Full Metal Jacket: Ő még eléggé új, pár napja szereztem, de azonnali szerelem lett.


8. Melyik a kedvenc nyári lakkod?

Ilyenkor igyekszem mindig szép élénk, vidám színeket használni. Ezen a nyáron a melegebb tónusok felé éreztem nagyobb vonzódást, ezért jöttek ők a képbe.
Essie - 24 Coral Reef: A kollekcióm egyik tökéletes korall színű lakkja. :) Ennél nem is kell többet írnom.
Essie - 127 Watermelon: Őt is nagyon sokszor veszem elő, annyira egyedi rózsaszínes színvilága van. 


9. Melyik a kedvenc tavaszi lakod?

Ide hozhattam volna az összes szebbnél szebb pasztel körömlakkokat, de inkább csak egy szép csillámosat választottam.
Golden Rose Jolly Jewels - 15: Fehér alapban mindenféle színű kisebb-nagyobb csillám. Elég vidám, nem? :)


10. Melyik a kedvenc őszi lakkod?

Mivel ez a következő évszak, így már hatalmas lázban égek, hogy használhassam az újabb és a régebbi kedvenceimet is. Így ide 3 körömlakk is bekerült.
Orly - It's Not Rocket Science: Hogy én mennyit vadásztam rá... :) Végül 800 Ft-ért meg tudtam vásárolni a Perfect Nails üzletében.
NYC - 016 Autumn in NY: Ő is egy újonc, de régóta vágyom rá, és a limitált NYC lakkok pultjain már nem találtam otthon egyáltalán, amíg elérhető volt. Pár napja azonban az itteni kis drogériában egy teljesen fullra töltött állvánnyal találtam magam szemben, ahol mind a 40 árnyalat ott volt. 
Orly - Le Chateau: Mély, egyszerű méregzöld szín. :)

Alig várom, hogy bemutassam őket rendesen is!


+1 Mi a kedvenc nude lakkod?

Egyszer megtaláltam a tökéletes árnyalatot, amit azóta is nagyon kedvelek. A hiba csak a fedésében van, minimum 3 réteg kell belőle. Ő nem más, mint a Maxfactor - 25 Desert Sand.


Ha kedvetek van, és még nem töltöttétek ki ezt a kis TAG kérdéssort, akkor tegyétek meg, és küldjétek el nekem! :)




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest





No comments:

Post a Comment