12 August 2013

194. Fashion Monday 9.

Huha, nem is tudom mikor volt utoljára ilyen bejegyzés, de nem feledkeztem meg róla, szorgosan gyűjtögetem a képeket is, csak sok a teendő. Na, de nem akarok itt magyarázkodni, a lényeg, hogy újra itt van. :) A változás annyi, hogy a két hetente frissülés nem áll nálam túl szilárd alapon, így lehetséges, hogy ritkábban jövök.

A mai napra egy eléggé bohém, és összetett mintájú ruhával készültem, amit még csak ma fedeztem fel, így az ötlet hirtelen jött.

Dolores Cortes


Magát a tervezőt sajnos nem ismerem, de ez a ruha megfogott. Telis-tele van színekkel, méghozzá nem is olyan kevéssel, de mégis harmóniában állnak egymással. A célom az volt, hogy ezeket a formákat átültessem egy-egy körmömre. Ez lett az eredmény:



A színátmentes technika mellé most beújítottam egy újat is, amin eddig nem is nagyon gondolkoztam, valahogy kisett a látókörömből, most viszont nagyon is ideálisnak tűnt. Ez pedig a celluxozás, de nem úgy, ahogyan azt megszokhattuk. Fogtam a celluxomat, belakkoztam, megvártam amíg megszárad, majd háromszögeket és csíkokat vágtam belőle. Ezután pedig szépen óvatosan a helyükre illesztettem a darabokat.



Mivel ez egy eléggé jópofa, és kihasználható technika, így most nem fogom hagyni, hogy eldobozolja magát, máskor is szívesen használom majd. :) 

Mi a véleményetek a manikűrről? Ti próbáltátok már így használni a celluxot?




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




12 comments:

  1. szuper lett *___* főleg a háromszögesek, durván jó ^^

    ReplyDelete
  2. A háromszögeket meglátva egyből eszembe jutott ez a technika :) Egyszer már kipróbáltam, de hiába erőltetem meg magam, nem emlékszek, milyen manikűrt készítettem vele :/ lehet csak próbálkoztam. De most, hogy eszembe juttattad, nagy valószínűséggel újra előveszem ezt a technikát :)
    Csodás lett ez a manikűr. Annak ellenére, hogy szinte minden körmödön más van, annyira egyben van az egész, nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
  3. Meg nem mondtam volna, hogy ezek valójában celluxdarabok....nagyon kreatív! :)

    ReplyDelete
  4. Szupi lett! Jó ez a technika, már én is nézegettem, de még nem jutottam el a megvalósításig... Pedig pofon egyszerűnek néz ki és nagyon mutatós. =)

    ReplyDelete
  5. A ruha kevésbé tetszik, de a manikűr...az nagyon bejön. Én is próbálgattam ezt a technikát, illetve nem egészen így, hanem sima nejlon fóliára kentem lakkot, amit száradás után le lehetett venni a fóliáról és utána darabolod. Így a darabokat későbbi felhasználásra is el lehet tenni.

    ReplyDelete
  6. ez nagyon tetszik, gyönyörű lett!:D

    ReplyDelete
  7. Nagyon jól sikerül ez a mani!
    Jól sikerölt átültetni a ruháról a mintákat a körmeidre.:)
    Nekem nagyon tetszik! :D

    ReplyDelete
  8. Szép lett a mani, a cellux ilyen formában való felhasználásáról pedig még nem is hallottam :o jó ötlet, egyszerűbb és kevésbé ronthatjuk el, mint ha celluxot ragasztgatunk a lakkra, ami esetleg még nincs is megszáradva (jártam már így :D)

    ReplyDelete
  9. Lora: Kösziii! :)

    Dii: Köszönöm! Én életemben először nyúltam ehhez, hirtelen jött az ötlet, de nem bántam meg. Ha készül ilyen mani, akkor azt tedd közzé! ;)

    Flory: Köszönöööm! :)

    Thimmyke: Tényleg nagyon egyszerű! Majd lehet írok hozzá tuto-t :D

    Glitterfinger Lexa: Köszi! Gondolkoztam én is ezen, de így stabilabbnak tűnt elsőre, de ami késik, nem múlik. :)

    Panka, Angel: Köszi! :)

    Elíz: Köszi! Velem is volt már ilyen... :D Akkor jön az újratervezés. :D

    ReplyDelete
  10. Nagyon szép lett, nagyon egyben van. Erről a celluxos technikáról még nem hallottam. Majd kipróbálom én is :)

    ReplyDelete
  11. Neee, ez a technika behalás, nem hallottam még, de nagyon ötletes!!:) A manikűr meg nagyon jó. Pedig a ruha nem tetszik annyira ;)

    ReplyDelete
  12. nagyon tetszik!! húú ezt a technikát még én sem hallottam, de ki kell próbálni, már csak szórakozás képen is.

    ReplyDelete