5 September 2013

212. My Autumn Wishlist!

Itt Hollandiában még van egy igazán jó hétvége 30 fokokkal, de valószínű, hogy utána már tényleg beköszönt az ősz. Ami a ruházkodást illeti, már mindent beszereztem. Megvan a tökéletes motoros csizma, bőrkabát, gumicsizma(! elkél majd...), pulcsik, kardigánok... Találtam pár különleges őszies teát, gyertyát, testvajat is, így az estékkel is elleszek. Viszont körömlakkok terén is szívesen készítek kívánságlistákat. Most végre úgy állítottam összes, hogy ennek már egy része úton van, másik része esélyes, hogy a valós kosaramban fog landolni, harmadrésze pedig csak álmaimban él. :D (Bár kitudja... :))

My Autumn Wishlist


Az idei felhozatal minden márkától hihetetlen jó. Komolyan mondom, kevés olyan szín van az őszi kollekciókból, amit nem viselnék, nem tudnék a birtokomban. Nézzük melyek azok a körömlakkok, amelyek elrabolták a szívem őszi csücskét.


Zoya - Carter: Ez az egyik legcsodálatosabb sand hatású körömlakk, amivel eddig találkoztam. Egyszerűen a lilának a melegebb csillogó tónusa annyival magával ragadott, hogy egyszer még az enyém lesz... :D

OPI Liquid Sand - Alcatraz...rocks: Őt igazság szerint csak tegnap kedveltem meg igazán. A swatchok szépek voltak, de ennyi. Azonban mikor megláttam élőben mintára felkenve, majd kiugrottak a szemeim. Ő nagy esélyes, hogy a kollekciómban ténylegesen helyet fog foglalni.

I <3 NP - Mutagen: Egy tökéletes zöld duocrome lakk. Már a bemutatóképeken is igen tetszetős volt, de amikor sorban néztem róla a bejegyzéseket.... Hajaj. Tényleg nagyon különleges, érdemes utánanézni. :)

Tom Ford - Black Sugar: Ez tényleg egy olyan lakk, amiről még csak álmodozok, legalábbis ilyen árak mellett. Ettől függetlenül tényleg egy csodálatos őszi szín. Szürkés-barna alapban van rengeteg bordó mikrocsillám. E miatt válik annyira különlegessé. 

Models Own Fireworks - Rocket: A csodálatos kis fedőlakk. Pirosas, holo, kék csillámokkal van megtömve, amelyek hatszögeket és szálakat formálnak meg. Nagyon sok alapon el tudom képzelni, így minden nap nézegetem az Asos-t, mikor ugorhat a kosaramba. :)

Zoya - Louise: A tökéletes csokibarna. Röviden és tömören ennyi. Nem vagyok nagy barnás, pedig a ruhatáramban számos ilyen színű darab fellelhető. Ez a szín mégis teljesen magával ragadott. Viszont már találtam egy hasonlót a Essie állványon, így lehet lesz hasonlóm. ;)

China Glaze - Glitter Goblin: Na neki külön története van, ami a megrendelést illeti. Régóta szemezek vele, és pár napja ki is fizettem. Azonban elfogyott, visszautalták a pénzt. Pár óra múlva természetesen megint volt, így megint megrendeltem. Most csak reménykedek. :D

KBShimmer - You Autumn Know: Fehér alapban mindenféle őszi színű csillám, glitter. Nem hiszem, hogy ezt tovább kell ragozni. Az egyik legcsodálatosabb glittersandvich lakk. 
OPI San Fracisco mini set: Igazából pár perce már őt is megrendeltem, de nem hagyhatom le. Ez is egy olyan szerelem, amit élőben éltem meg, amikor átvizsgáltam ezt a kollekciót. Végre egy olyan mini csomag, amiből mindegyik lakk nagyon tetszik, és bármikor el tudom magamon képzelni. 

Nektek melyek az idei ősz kívánságlistás körömlakkjai?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




6 comments:

  1. A Zoya lilája gyönyörű! :))) Bárcsak itthon is beszerezhető lenne..

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    ReplyDelete
  2. nagyon ősziek! :) a zoya pixie dust lila nagyon szép így üvegben!

    ReplyDelete
  3. Nem tudom, mindenki áradozik az őszi kollekcióról, de nekem innen is csak a china glaze tetszik, meg amúgyis a china glaze tollas lakkjai azok, amik épp birizgálják a fantáziámat, illetve 2 opi liquid sand (a Bond lányosból a rózsaszín meg a fehér), meg a my paprika hotter than yours. Szóval az a gyanúm, nem kapott el az őszi láz :D

    ReplyDelete
  4. A két Zoya és az OPI nagyon szép! Én most egy olyan színt keresek, ami sötétbarna, de csillámos. Ez nagyon tetszik a Rescue Beauty Lounge-tól (Scrangie 2.0) http://www.vampyvarnish.com/2013/07/rescue-beauty-lounge-bloggers-collection-20-swatches
    Vagy esetleg az Orly-tól a Buried Alive http://thepolishhoochie.blogspot.hu/2012/09/orly-buried-alive.html
    Nehéz akár itt Pesten is ilyesmit találni, és akkor nem is gondolok bele, hogy mondjuk vidéken, ahol csak drogériák vannak, hogy találnak az emberek csudi színeket..:/

    ReplyDelete
  5. Mea: Igen, én ide Hollandiába kívánom, de eddig még nem láttam itt a közelben.

    Lilla: Felkenve ezerszer szebb! :)

    Zsozsó: Ezt sajnálattal hallom, bár ha beüt otthon is az igazi ősz, lehet változik a dolog. :) Mondjuk én alapból a sötétebb színekért vagyok oda.

    CRaPTRaSH: Ne is mond... :D

    Petronella's: Hát igen, amikor otthon éltem, akkor kevesebb volt a lehetőség, de itt azért bővült. :) Mindkét lakk amúgy nagyon gyönyörű, de ha már Orly, akkor nézz szét ebay-en, ott tuti van, vagy keress ugyan ott Essie barnákat. Van pár szép barnás, és árban sem lenne nagy különbség még a szállítási költséggel együtt sem.

    ReplyDelete