11 September 2013

216. Essence Be Loud! Graffiti Topper - 01 Not Punky Nor Funky

Néhanapján a blog facebook-os oldalán megosztok 1-1 körömlakk zsákmányos képecskét. Tegnap is így volt. Első körben az Essence Be Loud! topperére érkezett hozzászólás, így gondoltam ezzel indítom a sort. Igazi extra fedőlakkról lesz szó, most ti is megnézhetitek közelebbről. :)

Essence Be Loud! Graffiti Topper - 01 Not Punky Nor Funky



Ugye, hogy mennyire extrém? Legalábbis így mindennapokra minden körmömön annak tűnik. Tele van az átlátszó alap mini narancssárga, nagyobb arany és pink hatszögletű, fekete négyszögletű, csík hologramos és nagy áttetsző, zöldes fényű glitterekkel. Már leírva is bőven sok. Tényleg hangosan kiált vissza körmeinkről, de majd láthatjátok a képeken (amit körülbelül 3x is újrafotóztam, mert mindig volt valami kis hiba, és még most sem adja vissza tökéletesen). 
Az üveg amúgy kicsit szélesebb, mint az eddigiek, 10 ml lakkot tartalmaz. Az ecsetnek (lehet csak ennek a példánynak) egy ici-picit merevek a szálai, de ez semmilyen gondot nem okozott, elvégre egy csillámos fedőlakknál ez nem is olyan nagy ügy.



Igyekeztem több színt is alapnak használni, hogy minél jobban lehessen látni mennyire szép is ez a fedőlakk. Felvittem feketét, fehéret, és barack színt is. Majdnem az összes csillám ugyan olyan jól muzsikál mindegyik színen, kivéve kettőt. A fekete négyszögek értelemszerűen nem annyira látszanak ezen a sötét alapon. A másik a legnagyobb glitter, az áttetsző, zöldes-kékes csillogású. Fehér alapon eléggé elveszettnek tűnik, bár fénytől függően ez változó. Azonban a feketén... Ott kel igazán életre! Először én azt hittem, hogy zöld glitterek is vannak a lakkban, de hamar rájöttem, hogy nem erről van szó. Hihetetlen jól szerepel, ráadásul ahogy mozgatjuk a kezünket, és más szögből látjuk a csillámokat, átváltozik kékké. :)



Amúgy a felvitelnél nincsen akkora harc, de egy kicsit dolgoznunk kell az eloszlatáson. A száradási ideje közepesnek mondható, de természetesen fedőlakkal ezen is gyorsan segíthetünk. Anélkül egyébként nem zavaróak a glitterek, szépen rásimulnak a körmeimre, de a szokás nagy úr. 

Összességében hétköznapra én egy-két ujjra ajánlom, nagyjából minden színre, buliban azonban mehet a vadulás, és még a fülünkre is kenhetjük! Ősszel a Müller drogériákban ti is megtalálhatjátok majd ezt a trendkiadást. :)

Neked hogy tetszik ez a fedőlakk? Bevállalnád hétköznapra? :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




12 comments:

  1. Nagyon tuti! Talán feketén a legjobb. :)

    ReplyDelete
  2. Nem tetszik :/ Megvettem a szálas fedőlakkjukat, annyira nem jött be. Anélkül imádnám :3

    ReplyDelete
  3. Mostantól kezdve két naponta fogok Müllerbe járni, le ne maradjak róla :D

    ReplyDelete
  4. Húú de szép lakk!!!! Müllerbe kell mennem!!

    ReplyDelete
  5. Thimmyke: Nekem is azon tetszik a legjobban! Bár a többin is elég ütős. :)

    Cserkó Muffin: Ebben a szálak nagyon jól mutatnak szerintem. :) A másik fedőlakkot nem próbáltam, így arról még nincsen véleményem.

    barbi: :DDD Megértelek!

    ReplyDelete
  6. Akarom *.* Nem is tudom melyiken mutat a legjobban, talán a feketén.

    ReplyDelete
  7. Hát nekem ez őszintén szólva nem nagyon tetszik. Imádom a glittereket minden mennyiségben de ebben nem találja a szemem az összhangot :D Valószínűleg bennem van a hiba mert látom szinte mindenkinek tetszik :D

    ReplyDelete
  8. juj, de imádnivaló*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nagyon tetszik! :-)
    Sajna felénk nincs Müller, de azért megpróbálom úgy intézni a dolgaimat, hogy betérjek egybe, amikor ez kapható

    ReplyDelete
  10. Nagyon szép, nagyon tetszik! :)

    ReplyDelete