17 September 2013

220. Autumn TAG

Ezt a kis TAG bejegyzést még pár napja egy külföldi blogon fedeztem fel, és máris nekiestem, hogy kitöltsem, ugyanis nem árulok el azzal nagy titkot, ha azt mondom, hogy imádom az őszt (nagyjából mindennel együtt, bár az elázásokkal még barátkoznom kell...). Aztán Verus blogján is felfedeztem, így már itthon is megindulnak ezek a bejegyzések. Hasonlóan mint ő nála, kivételesen most itt is angolul/magyarul lesznek a kérdések.:)

Autumn TAG


1. Favourite thing about Autumn? / Kedvenc dolog az őszben?
Nagyjából mindent szeretek, csak mint említettem, az esőzést kell még megszoknom... De ezek az illatok... Mint minden évszaknak, az ősznek is megvan a maga sajátos illata. Az eső, avar, a csípős hideg keveréke. Este pedig otthon jönnek a fahéjas, vaníliás, almás, sütőtökös szívet melengető illatok. Személy szerint ilyenkor ha süt a nap, akkor jöhetnek a nagy séták mindenféle meleg öltözékben, természetesen pár gesztenyét is kell gyűjtögetni. Mindeközben figyelni azt, ahogy a hajnali éppen csak ködös időben a nap sugarai tökéletesen kirajzolódnak a levegőben. Minden reggel egy csoda. Azonban, ha esőre áll, akkor pedig az otthonülős, plédbeburkolós filmes délutánok a kedvenceim. :) 
Majdnem el is felejtettem! Természetesen az év egyik legnagyobb eseménye is ekkor van, a Halloween, így azt is meg kell említenem. :)

2. Favourite drink? / Kedvenc ital?
Mindenféle tea jöhet ilyenkor. Csak legyen benne ezek egyike: fahéj, narancs, alma, szegfűszeg, gyömbér, citrom, csalán, körte, karamella, méz, stb. Jelenleg 3 féle teát gyűjtöttem be a holland kuckómba: karamellizált körte, mézeskalács, mézes rooibos. 
ezen felül minden mennyiségben jöhet az igazi, jó sűrű forrócsoki! Természetesen pillecukorral megszórva, mert anélkül nem az igazi, és fel kell készülni a hideg télre is, így az sem baj, ha egy kisebb zsírréteg megtelepedik rajtunk. Had aludjon ott téli álmot, nem kell őt zavarni. :D Majd tavasszal elkergetjük!
Persze, ami a sétákat illeti, ilyenkor mindenféle vásárok vannak, így bűn lenne (csak 18 év felett!!!;)) kihagyni a forralt bort és a puncsot! :)


3. Favourite scent/candle? / Kedvenc illat/gyertya?
Az illatok nem változtak az előző kérdésben említettektől, szóval azokat ilyen formában is szívesen vásárolom. Jelenleg jó pár vaníliás gyertya van a szobámban, és esténként azzal kényeztetem az orromat.
Amit még mindennél jobban szeretek, az magának az évszaknak az illata, amikor csak kint vagyok gyűjtöm magamba, hogy minél több ideig élvezhessem. Tényleg nem lehet betelni vele. Ráadásul ez olyan, hogy egyik napról a másikra észrevehető, ebből már mindig tudom, hogy évszakváltás történt. :)


Ezen felül ott vannak a parfümök. Ilyenkor váltok a gyümölcsös friss illatokról, és jöhetnek a mélyebbek, karakteresebbek. Ilyen például az YSL Parisienne, aminél nagyobb kedvencem talán nincs is, de szorosan követi a Chanel Mademoiselle, ami még csak kívánságlistán létezik. De ha valami édesebbre vágyom, akkor jöhet a TBS HoneyMania parfüm. Hihetetlen tartós, finom, erős, de mégsem zavaró.



4. Best lipstick? / Legjobb rúzs?
Ebben az időben kétféle színt tudok csak elképzelni az ajkaimon. Vagy legyen egy szép mély vörös, vagy bogyós-lilás. Ilyenkor kerülnek háttérbe a korall színek, amit azért bánok, de ezek is a kedvenceim, így nincs miért búslakodnom. :)
Ezek közül is a két leggyakrabban használt rúzsom ez az Avon piros, és ez a csodás YSL lila. Este mehet erősebben, nappalra viszont csak az ujjammal viszem fel, mivel rettentő pigmentáltak.


5. Go to moisturiser? / Hidratálás?
Ilyenkor, mikor már kezd kicsit hidegebb lenni, mindenki jobban odafigyel a hidratálásra, így jöhetnek a testvajak, az ajakápolók, a kézkrémek minden mennyiségben. Természetesen nekem ezek nyáron sem maradnak el, csak kevesebbet, és inkább gyümölcsösöket használok. Na de most... Felfedeztem a The Body Shop HoneyMania kollekcióját, és teljes mértékben beleszerettem. Olyannyira, hogy már 3 terméket is beszereztem. Erre az időre nincs is jobb. :) Az ajakápoló hihetetlenül jól teljesít, és a testvaj is megfelelően hidratálja az extra száraz lábamat. Nem utolsó szempont az a csodálatos természetes mézes illat. :) A kezeimre pedig a CND Vanilia Velvet krémet használom, amit itt találtam. Vaníliás-fahéjas aromája van, amikor használom akkor gyakorlatilag egy karácsonyi álomvilágba kerülök.


6. Go to colours for the eyes? / Milyen színeket használsz a szemeiden?
Nyárra nem igen volt jellemző, hogy nagy attrakciókat vittem végre a szemeimen, mivel abban a melegben könnyebben lefolyhat, és pár óra múlva már nem néz ki annyira szuperül. Viszont most ősszel jöhetnek a kedvencek. Leginkább a nude-sötétbarna, fekete, sötétlila vonalon szoktam mozogni, de előfordul a királykék szín is. Nappal, ha erősen rúzsozok, akkor viszont marad a tusvonal. :)

7. Favourite music or band/singer to listen to? / Kedvenc dal, banda, énekes, amit ilyenkor hallgatsz?
A nagy melegben jöhet a mindenféle vidám, nyári bulizós zene, amiktől az ember nem is tud más évszakokra gondolni. Ilyenkor azonban én kicsit búskomorabbra veszem a figurát, ezek tesznek boldoggá. 

8. Favourite outfit to wear? / Kedvenc őszi viselet?
Kardigánok, hosszú ujjú basic ruhák, pulóverek, bőrdzseki, sötét farmer, szoknyák, bokacsizmák, motoroscsizma, gumicsizma, mérhetetlen mennyiségű térdzokni, harisnya, sál, sapka, kesztyű. Nekem ez jelenti az őszt. A kedvenc színeim pedig a fekete, barna, drapp, szürke, okkersárga, méregzöld, burgundi.


9. Autumn Treat? / Mivel kényezteted magad ősszel?
Mivel mással, mint az esti hatalmas illatgyertyákkal karöltött habos fürdőkkel? Ilyenkor a legjobb relaxálni, mikor hazaérsz, beérsz a hidegről, és akkor már nem is vágysz másra. Tökéletesen kikapcsol egy-egy nehezebb nap után. Ilyenkor még az arcmaszkokat is szívesebben veszem elő, mivel nincsen olyan meleg, nem izzadok, nem folyik a szemembe. :D
Ezen kívül jöhetnek a piték minden mennyiségben! Elkészíteni is nagyon szeretem, főleg amikor van időm vele bíbelődni, és igazi kerek, fincsi sütit sütni. :) Ami még elengedhetetlen az a sütőtök... Csodálkozok, hogy eddig még nem sárgultam be ősszel...

10. Favourite place to be? /Kedvenc őszi helyszín?
Idén olyan szerencsésnek mondhatom magam, hogy egy hihetetlen csodálatos helyen vagyok. Ennél tipikusabb őszi tájat el sem lehetne képzelni. Mindenhol a hatalmas fák, még a városban is, amelyek szépen lassan sárgulnak/barnulnak/vörösödnek, mindeközben hullanak lefele a levelek, és a zöld gyepben megpihennek az út mellett. Nem messze tőlünk sok-sok erdő van, így oda is bármikor el tudok menni kirándulni. Teljesen olyan, mint azokban a sorozatokban, ahol szinte mindig ősz van... :)
Imádom <3


Ti mit szerettek az őszben? 
Aki kitöltötte a tag-et nyugodtan másolja be, és elolvasom! :)



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




6 comments:

  1. Nagyon jó őszre hangolódós post :)

    ReplyDelete
  2. ma én is kitöltöttem ezt a tag-et, jó volt olvasni a válaszaidat!
    ha van kedved, olvasd el a válaszaim nálam:
    http://leilahercegno.blogspot.hu/2013/09/autumn-tag.html

    ReplyDelete
  3. Én is kitöltöttem :D.http://bogikuckoja.blogspot.ro/2013/09/autumn-tag.html
    Szeretem, mert olyan szépen fogalmazol és tartalmasan írsz.

    ReplyDelete
  4. Jó kis tag, mikor láttam Verusnál rögtön el is döntöttem, hogy ki fogom tölteni! :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon hangulatos és igényes a blogod, szépek a fotók!
    (A körömlakktesztek veszélyesek rám, hajlamos vagyok több lakkot venni, mint amit el tudok használni még ebben az életben.)

    ReplyDelete
  6. Zsofi: Köszönöm! :)

    Lilla: Elolvastam, és a tied is nagyon jó! Köszönöm, hogy belinkelted!

    bokorbogi93: Köszi a linket, elolvastam! :) És köszönöm a többit is, örülök, hogy tetszik! :)

    Elíz: Na, várom a bejegyzést! :) Én először a Make up Savvy-n találkoztam vele.

    Audrey80: Köszönöm!!! :) Ne aggódj, ezzel az "állapottal" nem vagy egyedül... Nekem lassan két élet sem lenne elég, pedig majdnem minden este cserélődnek a színek. :D

    ReplyDelete