31 October 2013

248. Halloween Week - FINAL Day

Elérkezett az a nap, amikor a kedvencemet mutathatom be. Ezt a manikűrt készítettem el elsőként, és ezt vártam a legjobban, hogy kiposztolhassam. Minden napra nagy élvezettel, és lelkesedéssel készültem, hihetetlen izgatott voltam/vagyok. Csak remélni tudom, hogy ti is hasonlóan éreztek. De mint a legtöbb dolognak, egyszer ennek is vége szakad, viszont eldönthetem hogyan. :) Készüljetek,  mert ez durva ütközet lesz!

CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK (komolyan)!!!

Halloween Week - FINAL Day


Szóval az úgy indult, hogy Ingridnél tavaly láttam egy nagyon jó kis halloween manikűrt, leginkább az inspirált. Viszont én nem tudtam megállni egy körmömnél, és elszakadt a gépszíj. Olyan brutális elmebajos alkotás született, hogy imádtam nézni, de még én is megijedtem tőle. Ebben mászkáltam egész este, és a kinézete ellenére úgy tartottam, mintha egy kis királylány lennék. 
De nézzük miről is van szó.



Én előre szóltam, ha valakinek épp most fordul ki a gyomra, magára vessen. :D Bár a kislány, akire vigyázok is megnézte, és neki speciel hihetetlenül tetszett. Azt hittem sikítófrászt fog kapni. 
Szóval, mint említettem a legfontosabb kellék ehhez a műköröm tip. Mielőtt felragasztottam, össze-vissza szabdaltam őket, és a saját körmeimre pedig bordó lakkot csepegtettem. Feltettem a tipeket, és rúzzsal, szemhéjfestékkel, körömlakkokkal még ocsmányabbá varázsoltam a kicsi kezem.




Amivel még kicsit játszottam, azok a fények. Próbáltam olyan igazi, jajj-most-fűrészeli-le-a-saját-lábát-fúj-de-gusztustalan hangulatot kelteni azzal, hogy minél hidegebb legyen az összkép. Barátnőm, aki nagyjából minden manikűrről értesül, ő neki napi szinten küldözgettem a képeket. Remélem nem haragudott nagyon, és el bírta viselni, mennyire büszke vagyok erre a kis műremekre (és persze a többiek is, akiket ezzel "kínoztam"). :D

Szóval... Ma mindenki megőrül egy kicsit, bevadul, és valami igazán félelmetes dolgot ölt magára, még ha nem is megy bulizni, ennyit megérdemel. ;)

Remélem legalább annyira élveztétek ezt a pár napot a blogon, mint én, és nem utolsó sorban a manikűrök is tetszettek nektek.

HAPPY HALLOWEEN!




Maria


Facebook   |   ASK.FM   |   Bloglovin   |   Pinterest




12 comments:

  1. Szerettem ezt a hetet nagyon, kreatív voltál végig! :) Ez a manikűűr, huu durva. :D

    ReplyDelete
  2. .jol sikerult, tenyleg nagyon horror, brrrrrr :)

    ReplyDelete
  3. De, nagyon haragudtam, amiert az egyiket elobb lattam a blogon :(

    ReplyDelete
  4. ÁÁÁÁ!!! remélem, nem fogok ilyen körmökkel rémálmodni :D

    ReplyDelete
  5. Nagyon brutális :D Nekem a szellemes meg a tökös tetszett a legjobban, mert azok cukik...

    ReplyDelete
  6. Háhá, gondoltam, kihagyhatatlan ez a manikűr :D tényleg brutális lett, de nagyon jó az összkép és azért meg lehet látni benne a szépséget ;) akarom mondani a művészetet :D

    ReplyDelete
  7. Jó lett de nagyon brutál félelmetes lesz!!!

    ReplyDelete
  8. Fú nagyon durva lett (jó értelemben :D)!! Ma én is megőrültem a blogomon, ott is hasonló durvasággal rémisztgetem kedves olvasóimat :D :D :D

    ReplyDelete
  9. Brutál és nagyon élethű is első látásra :) Ügyes munka :)

    ReplyDelete
  10. Panni: Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)

    Bar- BeautySaleBlog: :D Köszi, ez volt a cél!;)

    S.: Ne haragudj, azt hittem mutattam. :( :D

    Audrey80: Azért azt én is! :D

    Zsozsó Sakklakk: Haha, igen, azok aranyosak voltak. :)

    Dii: Köszi, én is inkább a művészetet látom benne. :D

    Nail Judit: Köszi!

    Glitterfinger Lexa: Köszi! :D Igen, láttam ;)

    T. Andi: Köszönöm, igyekeztem.

    Moon Angel: Ennél a manikűrnél bóknak veszem. :D

    ReplyDelete
  11. Nem normális <3 :DDD IMÁDOM!!

    ReplyDelete