27 November 2013

263. Orly - Le Chateau + H&M - Green Bluish

Huhúúú! Végre minden rendben van a Bloggerrel, így tudok  normális időben, egészséges idegrendszerrel bejegyzést írni. Szóóóval, egyszerre ma két körömlakkot is be szeretnék mutatni, ugyanis annyira jól néznek ki együtt, egymáson, hogy őrültség lenne őket szétválasztani. Egy kis háttérsztori a manikűrhöz:
Minden hétfőn este nyelviskolában vagyok, és amennyire csak tőlem telik az angol tudásomat fejlesztem. Szerencsére eddig több sikerrel. Múlt alkalomra prezentációt kellett készítenünk egy olyan dologról, ami nagyon is közel áll hozzánk. Mi mást választhattam volna, mint a blogot?! A hallgatóság nagy része ráadásul nőnemű (kivéve egyet, a tanárt, de miért is ne lenne így....). Csak remélni tudtam, hogy mások is átérzik majd ezt a lelkesedésemet azzal együtt, hogy teljesen be voltam tojva. Gyerekeket olyan végtelenül lazán tanítottam mindig is, de ha felnőtteknek kell előadni valamit, akkor egy kisnyúl is bátrabb nálam. Azonban egyre jobban belelendültem a mondandómba, és a tanár is teljesen belelkesült. :D Jobban érdekelte a dolog, mint bárki mást (rajtam kívül) a teremben. Na aztán jött egy újabb tag a csoportunkba, be is mutatkoztunk, és a tanár elmesélte miről volt eddig szó. Most jön a lényeg. Közölte az új nővel, hogy nézze csak meg a körmömet, ő egy blogger, van egy weboldala. :D Ez volt akkor rajtam. 

Orly - Le Chateau + H&M - Green Bluish



Haha, az Orly mellett mennyire eltörpül a kicsike, pedig 8 ml csillámcsodát rejt magában ez a kis csodás üveg. Igaz a társa 10 ml-el több, de szerintem azt életem végéig is kenegethetem.

Orly - Le Chateau: Ez egy eléggé sötét színű lakk, méghozzá egy csodás méregzöld. Még tavasszal/nyár elején hozta nekem házhoz az egyik Perfect Nails-es területi képviselő, nem véletlenül nem szerepelt még eddig. Ugyanis ez szintén egy tökéletes őszi szín. Tudom, sok mindenre mondom ezt, de ha annyi csodás árnyalat van?! Nem tehetek róla, elveszek köztük.

H&M - Green Bluish: Ő viszont egy igazi kis újdonság. A H&M karácsonyi kis cukiságai között fedeztem fel, és egy percig sem tudtam neki ellenállni. Annyira szépen csillogott már ott is ez a zöldes-aranyos glitterorgia, hogy nő legyen a talpán, aki nem csábulna el. Felkenve még ennél is jobb, de most már a képek beszéljenek helyettem.



Jaj, egyszerűen megőrülök értük! Teljesen kiegészítik egymást! Ott van az Orly féle mély, sötét rengeteg, amit megkoronáz ez a fedőlakk. Szó szerint, ugyanis annyira csillog, mintha tényleg egy ékszer lenne a körmöm "fején". Több képet is próbáltam nektek lőni abban reménykedve, hogy majd ti is látjátok mennyire szeretnivaló, és ünnepi. Ha akarnám sem tudnám tagadni, hogy már be vagyok zsongva a karácsony közeledtével. Jövő hétvégén még mézeskalácssütés is lesz. :)




De visszatérve a nap főszereplőihez. Az Orly két rétegben fed teljesen tökéletesen. A gyűrűujjamon pedig egy vastagabb rétegben szerepel a fedőlakk, szóval látszik, mennyire sok glitter tud kiszabadulni a kicsikéből. Utálom, ha harcolni kell értük. :D

Végére csak ismétlést tudok írni. CSODÁLATOS. Minőségben is kitűnőek, de látványban még inkább. :)

Mi a véleményetek erről a két körömlakkról? Próbáltátok már esetleg valamelyiket?





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Twitter   |   Bloglovin   |   Pinterest   |   Instagram




12 comments:

  1. Mindkettőt elfogadnám, ráadásul a H&M lakknak irtó cuki az üvege is :)

    ReplyDelete
  2. Ez valami csodás! :) Tényleg mesésen kiegészítik egymást és csatlakoznék az előttem szólóhoz, a H&M lakk tényleg olyan mint egy kis ékszer. *.* Remélem nálunk is lehet majd kapni. :)

    ReplyDelete
  3. Ezt a fedőlakkot már csak az üvegéért is megvenném :D Nagyon jó! Érdekes én az orlyról mindig azt hittem, fekete, és bár hiszek neked, még mindig annak látom :D

    ReplyDelete
  4. A csillámos lakk üvege annyira aranyos :D A Harry Potter jut róla eszembe :D

    ReplyDelete
  5. Mint mindig csodás *-* Ezt a manit én is mutogattam volna a tanár helyébe :D

    ReplyDelete
  6. Engem egészen eddig valahogy egy H&M lakk sem vonzott igazán, de eeez :3 Ha itthon nem is, de Bécsben remélem kapható lesz 2 hét múlva :) Az Orly is nagyon szép, imádom az ilyen már majdnem fekete, de még pont nem árnyalatokat :D

    ReplyDelete
  7. Nagyon szép <3 és a nudeon is milyen jól mutat a Green Bluish!

    ReplyDelete
  8. Emese Darai: Igen, az fogott meg elsőnek, csak utána vettem észre a színt, de úgy biztossá vált a sorsa.

    Moon Angel: Én úgy tudom, hogy MÁR lehet kapni Magyarországon is, több hölgyeménynél is láttam! :)

    Zsozsó Sakklakk: Pedig tényleg nagyon zöldes, nem tűnik feketének. :D Legalábbis nekem, főleg emellett a csillámos fedőlakk mellett. :D

    Cserkó Muffin: Harry Potter? Miért? :D

    Azrail: :DDDD Köszönöm! :)

    Apterous Angel: Otthon is kapható, bár gondolom nem minden H&M-ben, de Bécsben tuti meg fogod találni, de jól nézz körül, mert nálunk nagyon elrejtették.

    Glitterfinger Lexa: Igeeen! Azt nem is értem miért hanyagoltam el. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom! :D:D Abban voltak ilyen kis bájitalos üvegcsék :D:D:D

      Delete
  9. :)
    Nagyon szép, főleg az H&M lakk tetszik :)

    ReplyDelete