17 December 2013

276. The Getting Ready for Christmas Challenge - 7. All I want for Christmas...

Mára egy elég rövid bejegyzéssel érkeztem hozzátok. Ennek az az oka, hogy Elsa kihívásában van egy nap, amiről teljesen megfeledkeztem, ez pedig a mai. Mindjárt meg is értitek miért.

The Getting Ready for Christmas Challenge - 7. All I want for Christmas...


Olyan poszttal kellene készülnünk, ami a karácsonyi kívánságlistánkról szól. Aki rendszeresen olvas, az tisztában van azzal is, hogy én ezt már régebben megírtam. Ez azóta nem változott, úgyhogy ide linkelem az előző kis bejegyzésemet. (A címre kattintva megnézhetitek.)



A kihívás eddig elkészült állomásai:

Nektek mi a legnagyobb vágyatok karácsonyra? :)


Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



2 comments:

  1. nyugalom és békesség,egy kicsivel több idő :) másra nem is vagyom,ezek sem fognak összejönni szóval álmodozok tovább :)

    ReplyDelete
  2. Nekem mindenem megvan már :) Még egy ledes kiegészítő lámpát is kapok a gépemhez a páromtól, hogy nap nélkül is tudjak jó képeket csinálni :) Továbbá feladtam egy nagy megrendelést a naillandhez- ezt magamtól kapom, anyukámtól meleg sálat, sapkát és ékszereket kapok- bizsut persze :D, tesómtól is naillendes csomagot kapok GR Holiday 58 és seche vite fedőlakk, apukámtól már megkaptam az ajándékomat 10 évre előre minden ünnepre, nagyszüleimtől pedig általában pénzt szoktam kapni ebből megpróbálom nem a körömlakkgyűjteményemet gyarapítani, drukkolj, hogy valami nagyon értelmes és hasznos dologra költsem. Mondjuk az éhezők Viadala könyvsorozat? :D Kopp-kopp-kopp de nagyon szerencsés vagyok, semmire nincsen szükségem, így ezek az apróságok jelentik számomra a boldogságot jelenleg. meleg kabátom, cipőm van, imádom a párom és a kiskutyám, van mit ennünk, van hol laknunk minden szuper! Még a net szolgáltatás is csak néha akadozik :D

    ReplyDelete