16 January 2014

293. China Glaze Autumn Nights - Gossip Over Gimlets

Még otthon a Nailland-es ámokfutásom első körében volt egy olyan körömlakk, amit mindenképpen meg akartam szerezni. Ennek az egyik oka az, hogy előtte már volt egy olyan darab, amit nagyon szerettem volna (A-England - Excalibur). Itt jött a fekete leves. Nyilván más is hasonlóan gondolkozott, mint én, így mire odajutottam, addigra elfogyott. :( Második körömnél nagy reményeket fűztem a dologhoz, de megvolt már a B tervem is, a biztonság kedvéért. Szerencsére arra már nem volt szükség, ugyanis megkaparintottam (ide most képzeljetek egy ördögi kacajt :D). Nos, a ma következő teszt alanya egy tökéletes Excalibur dupe lesz. Ugyan olyan csodás, és nem mellesleg fele annyiba került (+ még több is volt az üvegben, nem mintha 11 ml-t elhasználnék, de másnak ez szempont lehet).

China Glaze Autumn Nights - Gossip Over Gimlets



Csináltam közelebbi képet is az üvegről, hogy ti is lássátok mennyire érdekes kis darab. *-* A töménytelen ezüst csillogásban elbújt jó sok arany pelyhecske is, ami tökéletes fűszerként hat. Kicsit elszaporodtak a blogon az ilyesmi árnyalatok, de tél van, mit lehet tenni, ezek kerültek a vonzáskörzetembe. 
A külső teljes mértékben megegyezik a többi normál kiszerelésű China Glaze lakkokkal. 14 ml-t tartalmaz, az üvege nekem nagyon praktikus, az ecset kézre áll, és vékonyka mivoltja ellenére is könnyen tudom kezelni. Ahogyan a címben is láthatjátok az idei őszi kollekció tagja, ami egyébként nagyon jó színekkel rukkolt elő, így van rá esély, hogy 1-2 darabja még nálam fog landolni. Na, de aki még nem ismeri ezt a körömlakkot, abban jogosan merülhet fel a kérdés, hogy oké, ez szép és jó, de vajon a körmökön is megmarad ez a csoda? Nézzük meg használat közben. 




A válasz egyértelmű IGEN! Ezt szeretem annyira ebben a márkában, hogy (eddig) még nem csalódtam, és ha elvárok valamit, az általában úgy is valósul meg a körmeimen. Persze van ami nem annyira erőteljes vagy szikrázó, vagy csak nekem volt szerencsém. A lényeg, hogy maradéktalanul megbízok a China Glaze lakkokban. Na, de most csak erre az egyre koncentráljunk. 



Két rétegben már mesésen fed. Megszokásból már mindenre teszek fedőlakkot, hogy még véletlenül se veszítsen a fényéből egyik lakk sem. A száradási ideje átlagos, de az előbb említett eszközzel ezt is felgyorsíthatjuk. Gondolkoztam azon, hogy tegyek-e valami extrát rá, de úgy gondoltam, hogy ez már önmagában is csodálatos (persze fotózás után jó pár órával rákentem egy fedőlakkot...)

Végeredményben egy hihetetlenül télies, csodás, szikrázó ezüst manikűrt kapunk, amikor ezt a drágát használjuk. Az arany pelyhek nagyon finoman mindenhol jelen vannak, pont annyira, amennyire az az üvegben is látszik. Egyáltalán nem bántam meg, hogy mentem utána. :)
Szombaton érdemes lesz majd 13:00-kor csekkolni a blogot, ugyanis készülök egy aprócska meglepetéssel (valakivel/mivel együtt). 

Mi a véleményetek erről a kombinációról?
Kedvelitek ezt a kollekciót?




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 


11 comments:

  1. No és nekem ráadásul van egy nagyon hasonlóm egy másik márkából. Most kedvet hoztál hozzá. Amúgy fedőlakk nélkül is fényes és tartós meradt volna, legalábbis rajtam most a téli kollekció egyik lakkja van, és ezt tapasztaltam :-)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó kis kollekció az Autumn Nights, sok lakkot megvettem már belőle, de sajnálom, hogy ezt még nem. A CG lakkokkal én is meg vagyok elégedve, kedvenc márkám. Ha nem lennék kíváncsi természetű, mindig CG lakkot vennék :)

    ReplyDelete
  3. A kedvenc lakkom, december elején kaptam, de azóta már majdnem a fele (!!) elfogyott, annyit használtam :O Egyszerűen imádom, a legszebb lakkom :))

    ReplyDelete
  4. Hú, nekem nagyon tetszik, érdekes lakk, s két rétegben milyen szééép! :)

    ReplyDelete
  5. én tegnap este ezt darabokban húztam le a körmeimről :( nem tudom az ő hibája volt-e vagy a fedőlakké. pedig valami eszméletlen jól mutat felkenve!

    ReplyDelete
  6. én csomagban vettem meg, de annyi gyönyörű lakkom van, hogy egyszerűen nem került még rá sor :)

    ReplyDelete
  7. Tetszik, szép ez a lakk! :)

    ReplyDelete
  8. djkaty: Melyik az a körömlakk? :) Amúgy igen, úgy is jó lett volna, de minden nap csak este jut időm lakkozni, így az esetleges lenyomatok miatt felviszem a seche vite fedőlakkot is.

    T. Andi: Én is nagyon szeretem! :) Nekem is van még prá ebből a kollekcióból, de még van egy, amit mindenképpen szeretnék. :)

    Cserkó Muffin: Hűűű! Meg is értem miért szereted ennyire. Most akciósak a Nailland-nél, érdemes meglesni van-e még. ;)

    Klaudia Orbán: Még mindig nagyon szeretem. :)

    Viktória: Igen, nagyon érdekes így ezekkel a pelyhekkel. :) A két réteg pedig már csak ráadás!

    Szilvia A.: Örülök, hogy tetszik!

    kitty kelemen: Nem tudom mi lehetett a gond vele, nálam ilyen nem volt. :( Pedig fedőlakkot is tettem rá.

    zizitim: Hát akkor ideje ezt pótolni! :D

    Elíz: Örülök, hogy tetszik! :)

    ReplyDelete
  9. No, ez az a lakk, linkeltem is ezt a bejegyzésedet :-)
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/02/notd-avon-spacey-silver-avagy-egy.html

    ReplyDelete