8 May 2014

351. Revlon Nail Art French Mix - Moonstuck

Erre a napra egy igazán tavaszias körömlakkal érkeztem hozzátok. Már gyakorlatilag azóta megvan, hogy Hollandiába költöztem, a fotózásokkal is egy ideje már elkészültem, de valami mindig beelőzte. Most azonban nem hagyta magát, és befurakodott.

 Revlon Nail Art French Mix - Moonstuck



Maga a külső teljes mértékben megegyezik az Essence féle duo lakkokéval. Ami nagyon nem tetszett nekem, hogy a körömlakk (vagy nem tudom mi), de elkezdte oldani a műanyagot, ezzel pedig a színt is szennyezi. Nem tudom hogyan lehetne ezt kiküszöbölni, vagy megállítani, mindenesetre elég idegesítő.
Na, de a színek! Régóta vágytam már ilyen szép, halvány, orgona lilára. Az egyik oldala kicsit sötétebb árnyalatú, és ebben vagy rengeteg ezüst pelyhecske. A másik oldal már világosabb, viszont teletömték kicsi ezüst csillámokkal, így végeredményben tökéletesen harmonizálnak egymással. Felkenésnél nem is volt kérdés, hogyan fogom viselni.



Maga a szín tökéletes! Tavaszias, üde, csillogó. Nem is kell most ennél több. :) Viszont jöjjön szegénynek a minősége. A műanyag részek oldásánál arra gondoltam, hogy lehet kifogtam egy rosszabb darabot, vagy lejárt... Viszont ahogy használtam már nem voltam ebben annyira biztos. Ugyanis az állaga tökéletes. Nem kellett vele szenvednem, szépen fel is tudtam vinni a körmeimre. Azonban kellett a 3 réteg. Nyilván ez abból adódik, hogy nagyon világosak a színek. Ha gyorsan száradt volna, akkor nem is lenne gondom. Ha... :D



Összességében a szín engem teljesen magával ragadott a maga egyediségével, így ha csak ezt nézzük, akkor szerelem volt első látásra. Viszont a háttérben több olyan dolog is bujkál, ami miatt szép kis kompromisszumokat kell kötnöm. Szerencsére a lassú száradásra ott a Seche Vite... :)





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




8 comments:

  1. Elég sápadt ez így együtt, de elegánsnak elegáns.

    ReplyDelete
  2. En nagyon szeretem a duo lakkokat, ketto egyben mindeg erdekesebb mind csak egy kulon :)
    Nagyo szep arnyalata van a lilanak!

    ReplyDelete
  3. szép színe van, pedig nem szeretem a lilát:)

    ReplyDelete
  4. Ohhh, nagyon rá vagyok mostanában kattanva a lila lakkokra, szerelem ez is! <3

    ReplyDelete
  5. A világosabb árnyalat nagyon nyami!!

    ReplyDelete
  6. Nagyon szép mindkét fele :)

    ReplyDelete
  7. Aztamindenségit! Imádom mindkét színt *.*

    ReplyDelete
  8. Audrey80: Hát igen, nem egy erős színek, de annyira szépek. :)

    Manases Andrea: Én nekem vegyes érzéseim vannak a dou lakkokkal kapcsolatban, de az tény, hogy jók tudnak lenni.

    Panka: Na, akkor pláne örülök, hogy ezek tetszenek! :)

    Ingrid: Igen, ez teljesen <3 :D ^^

    Petronella's: Nekem is az tetszik jobban! :D

    Elíz: Örülök, hogy tetszik. :)

    djkaty: :D Nem csodálom... :)

    ReplyDelete