12 May 2014

353. piCture pOlish - Ultra Violence

Végre eljött ez a pillanat is! A blogon ugyanis most egy olyan márka lakkjáról olvashattok, amely után már régóta ácsingózok. A színei tökéletesen egyediek, szemet kápráztatóak, és kihagyhatatlanok. Nem tudom ez kinek mennyire szimpatikus, de azért nekem az is már egy élmény, hogy igennel válaszoljak arra a kérdésre, hogy van-e piCture pOlish körömlakkom... Mert ez az! :)

piCture pOlish - Ultra Violence


A sort ezzel a csodálatos lila lakkal szeretném kezdeni. Egy picit tartsunk szünetet az olvasásban, és csak nézzük ezt a képet. :D  Na, nekem sok ilyen pillanatom van. (Most, ahogy visszaolvasom a bejegyzésemet ellenőrzés céljából, muszáj ezt beleírnom. Megálltam, és néztem. Egyszerűen olyan, mint egy csillagköd egy kis üvegben. *-*) Szóval ebben a 11 ml-ben a lila szín dominál, és ebben van sok-sok pink csillám, amelyek bizonyos fényviszonyok mellett holografikusan csillognak. Persze nem szikrázóan, "erőszakosan", de a maguk módján csodásan. Nézzük meg közelebbről is. 



Két rétegben használtam a körmeimen, bár így a képek alapján lehet szükséges lett volna egy harmadik is. Mivel ez élőben nem látszódott, ezért szerintem legközelebb is ennyinél fogok maradni. Szóval. Tényleg lilás az alapja, amire a legjobb szó a jelly-szerű, és ez eléggé halovány is. Ezt az élénk színt a milliónyi pigmentnek köszönheti. Nem írom, hogy csillám, mert annál kisebb szemcsékről van szó. Ezek a pigmentek túlnyomó többségben lilák, de visszaköszön még jó pár pink is. Egyes fényviszonyokban ezek irizálnak, így egyfajta kékes színt vesznek fel. Már leírva is színorgia, pedig mennyire egységesen hat...



Mindez a Lab Muffin blog szerkesztőjének nem volt elég, és megtoldotta még pár (narancsos)pink glitterrel. Végül ezzel lett egy kerek egész. Az állagát is nagyon jól eltalálták ennek a körömlakknak. Pont középen helyezkedik el a folyós-sűrű skálán, ráadásul nagyon gyorsan meg is szárad. A végeredmény olyan, mintha matt lenne, pedig mégsem. :D Még fedőlakkal is ez volt az érzésem néha.


Összességében nagyon is örülök annak, hogy elhoztam ezt a kis szépséget a Naillandből, annyira csinin mutat. Na jó, ez nem a legjobb szó, inkább tényleg egy punk-osabb, erőteljesebb színt kapunk. Azért ugrik be egyből ez a stílusirányzat, mivel a The Exploited száma jut erről mindig eszembe, a Sex and Violence. Szóval ezt merészebb hölgyeknek ajánlom, vagy azoknak, akik (jajj, végre én is élhetek ezzel a kifejezéssel) ki szeretnének törni a komfortzónájukból. Mert ezzel bőven megtehetik. 

Erőszakosan, akaratosan üvölt a körmeimről, de én élvezem. ^^





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 





5 comments:

  1. Szép! :) A lila a kedvenc színem.

    ReplyDelete
  2. Érdekes, nekem nem is tetszik, és nem is jut eszembe róla semmi extrém dolog. Lehet velem van a baj, de szerintem inkább csúnya, mint szép, és kicsit gagyinak is érzem :/ No mindegy van még sok lakk a Naillandenél, amiből válogatni lehet :D

    ReplyDelete
  3. Moon Angel: Nekem is nagy kedvencem! :)

    Mazsola: Örülök, hogy tetszik! :)

    Zsozsó Sakklakk: Sajnálom, hogy neked nem jön be. :( Bár ízlések és pofonok. Nem szerethet mindenki mindent. :)

    ReplyDelete
  4. Tetszik, olyan kis különleges :)

    ReplyDelete