27 June 2014

371. Claire's Splatter Effect - Ferris Wheel

Lassan már a környezetemben élők nagy része is tudja, hogy mivel lehet levenni a lábamról, mi az a kedves kis ajándék, aminek mindig tudok örülni. Nyilván ezek a körömlakkok! Amikor hazatértem pár hétre Hollandiából, akkor a húgom a mai kis csemegével lepett meg engem. :)

Claire's Splatter Effect - Ferris Wheel


A Claire's lakkok már naaagyon régen megújultak, de azóta még nem szerepeltek így a blogon, így ejtenék róluk pár szót. A külső egy az egyben átalakult, még a mennyiség is. A korábbi adag helyett most 10 ml-t kapunk a pénzünkért cserébe. Be kell vallanom, hogy többször csak átsiklok az állványuk felett, de magamban azért mindig megjegyzem, hogy igazán különleges lakkokat dobtak piacra. Köztük van ez is. Mostanában lett egyre menőbb a fekete-fehér mindenféle formájú glitter összekeverése neon színűekkel is. Ha megfelelő színekkel párosítjuk, akkor ez maga lehet a főnyeremény!



Ezekhez a fedőlakkokhoz én igazából csak kettő (maximum három) színt tudok elképzelni. 1) fehér 2) a színes glitterekhez közel álló árnyalat 3) fekete. Így, amikor elkezdtem gondolkodni az alapon, akkor elég hamar megjött a szikra. Fehér és zöld átmenetet választottam, azt hiszem ezzel tud igazán kiteljesedni nyáron ez a körömlakk. 
Felvinni egyébként nem nehéz a glittereket, mivel jócskán meg van tömve vele az alap, bár használat előtt érdemes felrázni. Amire viszont ügyelni kell, hogy kicsit sűrű, zselészerű, így ügyeskedni kell azzal, hogy ne legyen túl vastag a végeredmény.



Végeredményben nem azt mondom, hogy egy maximálisan kihasználható körömlakkról van szó, de ettől függetlenül a maga színeivel nagyon jól tud kinézni, és ezeket az árnyalatokat simán fel tudja dobni. A maga nemében mindenképpen ajánlom, főleg nyárra! ^^




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




5 comments:

  1. Nagyon vidám!!! Teljesen zöld vagy sárga alappal is, szerintem.

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép, bár nem a zöld a legkedvencebb színem... de tényleg van köztük jópár extrémebb darab az tuti! :)

    ReplyDelete
  3. Valoban kulonleges kis koromlakk. Nagyon szeretem a szinet!

    ReplyDelete
  4. Érdekes, én pont az tapasztaltam ezekkel a Claire's fedőlakkokkal, hogy hiába van tömve az üveg glitterekkel olyan híg az alap amibe benne van, hogy alig lehet felvinni és emiatt sok réteg kell, hogy kinézzen valahogy. Pedig olyan szépek. Ez is nagyon szép, bár nem hiszem, hogy ezt túl gyakran elővenném :)

    ReplyDelete
  5. Fú, nagyon tetszik. :) Igazi szépség. :)

    ReplyDelete