24 August 2014

388. Purple & Gold

Az utóbbi időben egyre jobban elkap a nyomdázás utáni vágy, így gyakran alkalmazom ezt a technikát. Igyekszem mindig megkeresni a tökéletes alapszínt, és ahhoz a megfelelő nyomdázós árnyalatot úgy, hogy a mintához is passzoljon. Így alakult ki a mai manikűr is, ami nekem az egyik kedvencem lett.

Lately, I really like to stamp onto my nails, because I love this technic. It’s easy, quick and fantastic. I try to find the best base and stamping colour pair every time, which is good with the pattern too. Sometimes it’s not to simple. But I think, I found it, so this is the story of this manicure.


Purple & Gold



Alapnak a Chanel – Taboo lakkját használtam, ami még mindig hatalmas kedvencem, és ősszel valószínűleg minden héten legalább egyszer viselni fogom. Erre a BarryM Gold Foil lakkját használtam, amely tökéletesen megfelel ennek a technikának. Amint lehet a többi társát is beszerzem. ^^ A lemezt egyébként Petrától kaptam tesztelésre, aki a Pet’la lemezek megálmodója. Nagyon sokszor elővettem már a mintáit, és kifogástalannak találom a minőségét. Remélem lesz még szerencsém mást is használni tőle.

First, I used the Chanel Taboo (two coats). OMG, this is one of my favourite nail polishes. I’m going to use it a lot in autumn, it’s never too boring for me. *-* After the Chanel I used the BarryM Gold foil nail polish, which is perfect for stamping. I got this plate from Petra (Pet’la plate) for testing, and I really like it. The quality and the patterns are also perfect. I hope I can try more and more from Pet’la.



Az összhatás nekem már nagyon őszi, bár szerintem nektek is, de amióta visszatértem a francia Riviera-ról, azóta itt 12-16 fok és szakadó eső van. Nem egy tipikus nyári idő. Szóval nézzétek el nekem, ha mostantól egyre inkább ehhez az évszakhoz illő manikűrökkel érkezek.

This manicure is perfect for autumn, I guess. I know, it’s August, but here, in the Netherlands, it’s just raining and there is 12-16 degrees during the days. It’s horrible. So, I hope it’s not a problem for you, if I brought too much autumn manicure. :)


Nektek hogy tetszik ez a manikűr?

What do you think about this manicure?





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram    |   Tumblr



10 comments:

  1. Nagyon-nagyon szép!! Sajnos időszerű ez a manikűr, nincs már nyári idő. Nagyon tetszik a színpárosítás!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Hát itt már egyáltalán nincsen, szóval... =/

      Delete
  2. Szuperek a színek együtt, én is szeretem a lilát arannyal párosítani.

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű! Én Petra palettáival csak most ismerkedtem meg, azt hiszem teszek egy kis pénzt az itthoni számlámra és rendelek is belőle mielőtt visszamegyek, mert nagyon szépek, csak az éppen sold out, amit a legjobban szeretnék. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajj. :( Hát remélem megtalálsz mindent, ami kell. ;)

      Delete
  4. Az én nyomdázott mintáim soha sem ennyire sikeresek, még sokat kell tanuljak. Nagyon tetszik a manid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én nekem is sokáig tartott, mire rátaláltam a tökéletes útra, annyit tudok tanácsolni, hogy gyakorolj nagyon sokat! :)

      Delete
  5. It is beautiful, you matched the colours nicely. Which exact Pet'la plate is that?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! ^^ Pet'la Plate is a Hungarian company. Petra makes a lot of nice stamping plate. If you would like to check, you can from here: https://www.facebook.com/petlaplate?fref=ts

      Delete