10 December 2015

423. Latest Haul - Nailland + Hypnotic Polish + Born Pretty Store


Today I'm going to show you what I ordered or got in the last few weeks. It won’t be too much. Ok, it is not so much for who. In Rome I didn't buy or order too much. Firstly, with the moving and other things I had to spend my money in an other way and I also wanted to save some. Secondly, I'm a little bit afraid of the Italian post service. But I asked my boyfriend to help with these packages and I ordered them to the Netherlands. Let's see what I had in my boxes. *-*

Gondoltam, ma megmutatom nektek azokat a termékeket, amelyeket az utóbbi időben rendeltem/kaptam. Nem lesz túl sok termék (bár kinek mi a sok). Több okom is van, emiért most visszafogom magam, amennyire csak lehetséges. Az egyik, hogy a költözés (Hollandia-Olaszország) és egyéb okok miatt most máshova kellett tennem a pénzem. Másrészt, kicsit félek az olasz postától. Túl sok rémtörténetet hallottam már róluk. (Meg hát pénzt is kell(ene) spórolnom). Na, de azért karácsonyra kellett pér dolog, és megkértem a barátomat, hogy mi lenne, ha ő hozzá mennének a csomagok. :) Nézzük meg, hogy mik voltak bennük. *-*





F.U.N Laqcquer - Desires (H), Cheers to the Holidays (H), Frost (H): I really wanted these three nail polishes and if it had been Black Friday I would have hit everybody for them. I tried only two of them and I wasn't disappointed at all. The quality is great an the color. OMG. So sparkly, and the multi(or duo?)chrome effect is perfect. You will see thousands of pictures of them I swear. 

F.U.N Laqcquer - Desires (H), Cheers to the Holidays (H), Frost (H): Nagyon akartam ezt a három lakkot, és ha egy fekete péntekes napon kellett volna megküzdenem értük, akkor simán kórházba juttattam volna akárkit. Egyelőre csak kettőt próbáltam közülük, de azokkal teljesen elégedett vagyok. A minőségük nagyon jó, de ami még fontosabb. Ezek a színek! Annyira csillogó, és csodálatos, és nyálcsorgató, és huha, hogy csak na. *-* A multi- vagy douchrome effekt is teljesen jól érvényesül bennük. Ezer meg ezer képet is fogtok róluk még látni, ezt megígérhetem. 


Colors by Llarowe X Nailland exclusive - Her Red Hair: This polish was love at first sight. I'm from Hungary, so I needed this one. I have two good reasons. It is from a Hungarian nail polish shop/webshop, from Nailland and it is a gorgeous shade. *-*Also a your-man-will-like-it color. ;)

Colors by Llarowe - If You Dare, Breathless, Tree of Lights, 'shroom With a View: I would buy all the holiday collection from this brand. But I had to keep myself back and it was a big dilemma which ones I really want. I know. Biggest First World Problem Ever. So I took them (and one more was out of stock who knows who knows... Maybe next time (for sure)).

Colors by Llarowe X Nailland exclusive - Her Red Hair: Ez a lakk szerelem volt első látásra és mivel egy magyarországi bolt/webshop exkluzív árnyalata, így ki nem hagyhattam körömlakkfüggőként. Meg amúgy sem, annyira csodás színe van. Egyébként egy tipikus olyan szín, amit imádnak a pasik. ;)

Colors by Llarowe - If You Dare, Breathless, Tree of Lights, 'shroom With a View: Az egész kollekció meg tudtam volna tőluk venni, de aztán sikerült visszafognom magam, és lecsökkenteni a mennyiséget. Persze ez hatalmas dilemma volt, de végül megszületett a döntés. Tudom, tudom. A világ legnagyobb problémája. Szóval megvettem őket, és még tudtam volna egyet, de sajnos épp nem volt készleten. De majd máskor. 


Colour Alike - 537 H, 547: I’ve never tried this brand before. I have no idea why. It is cheap (at least cheaper than CbL or PP or FUN) and they have nice shades. I heard the quality is also good and Nailland had some discount so I put these shades in my virtual basket. I think it was a great deal for 2-3 euros.

Colour Alike - 537 H, 547: Még sosem próbáltam ezt a márkát, ötletem sincsen, hogy miért. Olcsó (legalábbis olcsóbb, mint egy CbL vagy PP...) és nagyon szép árnyalataik vannak. Emellett azt is hallottam, hogy a minőségük is jó. Így amikor láttam, hogy pár darab akciós a Nailland-nél, akkor betettem őket a kosaramba. Szerintem elég jó vásár volt pár száz forintért. :)




pr samples

Born Pretty Store Stamping Plates - BP-L026BP-L010BP-L018: When I started my blog the second time, I was offered again that I can choose a few things from the new arrivals. I like that webshop therefore I said yes and checked their site. When I found out that how many nice plates they have, I had a big problem. I wanted almost all of them. In the end I chose these three plates. I tried already one and it is great! :)

Born Pretty Store Stamping Plates - BP-L026BP-L010BP-L018: Miután újra beindult a blog, ismét jelentkezett a BPS egyik kollégája azzal, hogy zseretnék-e új termékeket kipróbálni ismét. Nyilván nem mondtam nemet, mivel szeretem a termékeiket, így elkezdtem körülnézni. Végül annyi csodás palettát találtam, hogy ismét nagyon nehéz helyzetbe kerültem. Végül csak sikerült erre a háromra leszűkítenem a kört. Egyet már ki is próbáltam, és nagyon jónak tűnik! ;)


Born Pretty Store - 3D Metal Chrismas Nail Art Decorations: I was already in a huge holiday mood when I tried to choose and I also wanted something that is not a stamping plate. Now, here we are! I found these little nice things and I asked them. When I got them, they were really messy, you can see. When I’ll have the patience and the time, I will make it. 

Born Pretty Store - 3D Metal Chrismas Nail Art Decorations: Már november elején hatalmas karácsonyi lázban égtem, ezért mikor megláttam ezt a kis csomagot, egyből elvarázsolt. Szerettem volna valami mást is, mint még egy nyomdalemez, így ő került a kívánságlistámra. Igaz, elég rendetlenül érkezett meg, de amint lesz türelmem és időm, rendbe rakom az egészet. 


My question is: What would you like to see first? :)
Tehát a kérdésem a következő: Mit szeretnétek először látni? :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   



4 comments:

  1. Óóóóó a Frost... évek óta először dobog hevesen a szívem egy lakktól, bnagyon nagyon kell nekem. :)

    ReplyDelete
  2. Nyomdázott manikat az új lemezekkel :)

    ReplyDelete