7 March 2016

445. Colour Alike Pastel Holo Collection


The Spring is here and it is time to wear some pastel shades. I’m not completely into them but sometimes I get the feeling. When I could see the first pictures of the Colour Alike pastel holo collection, I liked them ery much, but I didn’t die for them. Then I tried the brand, and I wanted more. In a Facebook group somebody was selling the full collection, so I gave it a try even if it is from last year. They are pretty so why not? Let’s check them!

Végre itt van a tavasz, és ezzel egyidejűleg a pasztell színek korszaka is újra eljött. Nem vagyok teljesen oda értük, de ha igen, akkor nagyon. Amikor először láttam a Colour Alike tavalyi tavaszi kollekcióját, akkor nagyon tetszettek, de mégsem haltam bele, hogy nem birtoklom őket. Aztán kipróbáltam ezt a márkát, és teljesen beleszerettem. Aztán egy szép napon egy Facebook csoportban az egyik hölgy árulta az egész kollekciót és én (nagyjából) gondolkozás nélkül lecsaptam rájuk, még akkor is, ha ezek már tavalyi darabok. Olyan kis csinik, szóval miért ne? Nézzük és őket egyenként.





I used two coats of every colour. Their formulas are also perfect, they were so easy to apply. None of them have a brutal holographic effect, only an elegant hint of it.

Mindegyik lakknál összesen két réteget használtam. A formulájuk szintén nagyon jó minőségű, könnyű velük dolgozni. Egyiknek sincsen brutális holografikus effektje, csak egy kis elegáns csillogásként jelenik meg.

510 – It is a not too light rose shade with a little vintage feeling. This colour is not my favourite, but it makes so soft my hand-look. So when I applied it I liked it. It can also be a perfect base for a nice flower themed nail art.

510 – Ez nem egy nagyon világos rózsaszínű árnyalat, inkább egy kis vintage hatással van megfűszerezve. Nem egy nagy kedvencem ez a szín, de valahogy mégis annyira finom külsőt kölcsönzött a kezeimnek. Tehát, amikor felvittem, akkor eléggé megtetszett. Egyébként remek alapként szolgál virágos manikűröknek is.






511 – This is one of my favourites. *_* A gorgeous lavender lilac which makes my heat full with Spring. It is like a mini crocus in the grass. I can imagine lot of us can fall in love with this shade. I have no more words just look at the photos.

511 Ez az egyik kedvencem a kollekcióból. *_* Hihetetlenül csodás levendulaszín, amely tökéletesen megölti a szívemet tavasszal. Olyan, mintha ici-pici krókuszok színét vittem volna fel a fűből a körmeimre. El tudom képzelni, hogy nem én vagyok az egyedüli ezzel. Nincsen is rá több szavam, nézzétek meg a képeket.






512 – This one is an aqua blue shade which is very nice. It also reminds me of a flower, forget me not. It is like those mini beauties. I used to make bouquet of them when I was a little girl.

512 Ez egy szépséges tengeri kék színű lakk, ami szintén egy virágra emlékeztet, mégpedig a kék nefelejcsre. Ez is épp olyan csodás, mint azok. Kiskoromban egyébként folyton csokrokat gyártottam belőlük. ^^






513 – This is my other favourite from the collection. Easy, light green with a little twist. I can’t be bored with it. It is such a big shame that they don’t have names, only numbers I could give them. This one would be the Awakening. *_* When the first buds come out.

513 Ez a másik kdvencem a kollekcióból. Egyszerű, lágy, világos zöld egy kis csavarral. Egyszerűen nem tudom megunni. Elég nagy baj, hogy nincsen nevük az árnyalatoknak, ha rajtam múlna, ez biztosan az Ébredés nevet kapná. Olyan, mint az első rügyek színe.







You can still find this collection (HERE) and even if you are not completely into the pastel/light shades I can recommend it to you because they have a nice light, which makes them beautiful. Even their quality is good, especially with the two-coat coverage. 

Mindig megtalálható és vásárolható amúgy a kollekció (pl. ITT) és én még akkor s ajánlom, ha nem igazán vagytok oda ezekért a lágyabb színekért. Annyira szép fényük van, amely csodássá teszi őket. Egyébként a minőségük is nagyon jó, pláne ilyen fedéssel.


Which one is your favourite?
Melyik a kedvenced?



Maria



Facebook   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   


6 comments:

  1. Mindegyik nagyon szép, én is szeretem a CA lakkokat, a kék és zöld különösen jó árnyalat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ost, hogy már ennyit kipróbáltam tőlük, én is nagyon szeretem a márkát. :)

      Delete
  2. Nagyon gyönyörű színek! Csak ámulok-bámulok :D

    ReplyDelete
  3. Istenem az a rózsaszín *-* gyönyörű darab :) , a többi is szép a körmeiden, de valamiért én kéket és zöldet nem szeretem a sajátjaimon látni :/ .

    ReplyDelete