13 March 2016

448. NAIL inspiration! #13 - Flowers

Easy one


If you want a fancy and beautyful floral nail art, which is easy AF, then you only need some water decal, and you are ready. ;) / Ha egy csodás virágos manikűrt szeretnétek minden gond nélkül, ami remekül néz ki, akkor csak matricákra van szükségetek, amit felvisztek, és kész is! :)






Bling, bling!


It is not toooo sparkly, but still a little bit. I love it. :) / Nem túl csillogó, de mégis az. Nekem nagyon tetszik. 

Say yes to the nails


Nude nails with milky stamping (and few glitters). This can be a perfect bride manicure in this part of the year. / Nude körmök, és nagyon halvány nyomdázás (plusz egy kis glitter). Ez akár elég is lehet egy menyasszonyi manikűrhöz tavasszal. 

Great idea


Grab something which has floral pattern and remake it on your nails. Perfect! / Kapj elő valamit, amin virágminta van, és vidd fel a körmeidre. Kész is a tökéletes mani!

Love this season on my nails


I like the spring-time, and then I can watch thousands of floral manicures. Just like this one. / Szeretem a tavaszt, és amint elkezdődik, ezer meg ezer virágos manikűrt is végig tudok nézni, mint például ez.

Matte me, PLS


It has a little vintage feeling, but not too much. Like! / Van egy kis vintage beütése, és még milyen jó!

Nude


This is not a nude manicure at all, but at least it has few part which are naked. I just simply love this beauty. *-* / Ez tulajdonképpen egyáltalán nem nude manikűr, de mégis csak van benne meztelenkedés. Egyszerűen imádom!

Extreme


When I started to search for extreme floral manicure, then I could find some extremele digusting. Really. I know that They are for art but too much for me. This one I can handle. / Mikor az extrém részhez kerestem nektek nail art-ot, hát belefutottam pár durvába. Értem, hogy azok versenymunkák, de nagy NOPE amúgy. Ezzel még rendben vagyunk.

Tutorial


Do you want some rose? Follow this detailed tutorial and you cant mess it up! :) / Ha szeretnél pár rózsát, akkor kövesd ezt az eléggé részletes tutorialt, és már meg is kapod őket a körmeidre. Nehéz így elrontani. 

Colour of the week


I love this colour! I know not everybody is into it but I am. / Imádom ezt a színt! Tudom, nem mindenkinek tetszik annyira, de nekem mégis. :)



Maria



Facebook   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   



4 comments:

  1. Az első és a harmadik a kedvenceim. :)

    ReplyDelete
  2. A 2. és a PP New Yorkos csodás!

    ReplyDelete
  3. Google Article????
    For More Details Please visit our website
    Nail X

    ReplyDelete